Eşim içim sevk almaya gittik sağlık ocağına.Eylül ün 11inde Aile hekimimizin vefaat ettiği haberini aldık ve yıkıldık.40lı yaşlarındaydı en fazla.Şok içindeyim...Hayat gerçekten çok çok çok kısa ve sürprizlerle dolu.Lütfen bu bayramda bizim gibi yola çıkacak arkadaşlarımız yavaş gitsinler.Lütfen dert etmeyin hiçbir şeyi.Kalbinizi yormayın.Huzuru bulduğunuz,bulacağınızı düşündüğünüz ne varsa sarılın ve asla bırakmayın.
Benim de safra kesemde polip var.Sanıyorum ufak bir operasyon geçireceğim bayram sonrası.Bugün kontrollerimi yaptırdım.Safra kesesinin alınması kafa rahatlatacak gibi duruyor. Herkese sağlık diliyorum...Sağlık,huzur,mutluluk...Dilimizden duamız eksik olmasın.Bedenimizden sağlık,kalbimizden sevgi,...
Mutlu bayramlar şimdiden...
Başın sağolsun canım, gencecikmiş, Allah ailesine sabır versin.. Mekanı cennet olsun.. Hangi sağlık ocağındaydı? Hatmar yanındaki mi?
Çok geçmiş olsun ayrıca, umarım operasyon başarılı geçer sağlığına kavuşursun canım..