geçmiş olsun bende 8 aydır raporluydum kolon kanseri ameliyatın ardından kemoterapi aldım 8 seans ve sonuçlarım iyi çıktı 29 ekimde öğretmenliğe geri dönüyorum inşl herkese sağlık mutluluk diliyorum hayatımızın ve sevdiklerimizin değerini bilelim şimdiden herkese iyi bayramlar
ÖĞRETMENİM ÇOK GEÇMİŞ OLSUN BİTTİ Mİ KABUS ? NE GÜZEL .YENİ YAŞAMINIZ VE GÖREVİNİZ HAYIRLI OLSUN.
MELİKE ÖĞRETMENİM ÇOK ÇOK ÇO K GEÇMİŞ OLSUN .İYİ OLMANA SEVİNDİM.
sodyum eksikliği yüzünden annem 15 gün hastanede yattı ölümden döndü allaha şükürler olsun şimdi iyi allah düşmanımı o hale düşürmesin
Amin hastane zor iş geçmiş olsun .Hastalık geçtiyse unutun o günleri
sevcan öğretmenim size de sağlık diliyorum .Kolay geçer umarım ameliyatınız.