Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı mza20

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 460
  • 404
  • 460
  • 404
23 Eki 2012 21:03:56
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
geçmiş olsun bende 8 aydır raporluydum kolon kanseri ameliyatın ardından kemoterapi aldım 8 seans ve sonuçlarım iyi çıktı 29 ekimde öğretmenliğe geri dönüyorum inşl herkese sağlık mutluluk diliyorum hayatımızın ve sevdiklerimizin değerini bilelim  şimdiden herkese iyi bayramlar

geçmiş  olsun öğretmenim.gözünüz aydın.sizin adınıza çok sevindim

Çevrimdışı mza20

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 460
  • 404
  • 460
  • 404
23 Eki 2012 21:05:40
melike öğretmenim geçmiş olsun

Çevrimdışı FTM40

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.366
  • 6.008
  • 1.366
  • 6.008
23 Eki 2012 21:23:53
Alara öğretmenim geçmiş olsun.

Melike hocam size de  geçmiş olsun.
Tüm yola çıkacaklara ve yolda olanlara ,gidecekleri yere
sağlıkla gitmeyi nasip etsin Rabbim.

Çevrimdışı aselata

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 802
  • 1.889
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 802
  • 1.889
  • 4. Sınıf Öğretmeni
23 Eki 2012 22:01:29
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
sevcanım başınız sağolsun..sana da geçmiş olsun,inşallah bir an önce sağlığına kavuşursun canım...


 Ben de bugün evime döndüm.1 haftadır yollardaydım.İstanbul'dan özel arabamızla dönerken Bolu-Kaynaşlı yakınlarında arabamız kaydı ve takla atarak şarampole yuvarlandık.Şans eseri burnumuz bile kanamadı.Sadece birkaç ezik var vücudumda. psikolojik olarak çok etkiledi beni bu kaza.2 gün geçti kazanın üstünden ama hala şoktayım sanırım...

   Yola çıkacak olan arkadaşlara hayırlı yolculuklar diliyorum,inşallah sağ salim ulaşırsınız...
Büyük geçmiş olsun öğretmenim ...

Çevrimdışı aselata

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 802
  • 1.889
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 802
  • 1.889
  • 4. Sınıf Öğretmeni
23 Eki 2012 22:03:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
geçmiş olsun bende 8 aydır raporluydum kolon kanseri ameliyatın ardından kemoterapi aldım 8 seans ve sonuçlarım iyi çıktı 29 ekimde öğretmenliğe geri dönüyorum inşl herkese sağlık mutluluk diliyorum hayatımızın ve sevdiklerimizin değerini bilelim  şimdiden herkese iyi bayramlar

Büyük geçmiş olsun ...Kötü günler geride kalmış ..yepyeni başlangıçlar sizinle olsun

Çevrimdışı öğretmen 54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
23 Eki 2012 22:04:37
Alara öğretmenim geçmiş olsun.

Çevrimdışı culle

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4.215
  • 14.021
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 4.215
  • 14.021
  • 2. Sınıf Öğretmeni
23 Eki 2012 22:06:09
melike_snf, ALARA, svcn-85 öğretmenlerim ayrı ayrı geçmiş olsun diliyorum.

Çevrimdışı karadenizayten

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.468
  • 5.460
  • Lise Branş Öğrt.
  • 1.468
  • 5.460
  • Lise Branş Öğrt.
23 Eki 2012 22:11:00
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
geçmiş olsun bende 8 aydır raporluydum kolon kanseri ameliyatın ardından kemoterapi aldım 8 seans ve sonuçlarım iyi çıktı 29 ekimde öğretmenliğe geri dönüyorum inşl herkese sağlık mutluluk diliyorum hayatımızın ve sevdiklerimizin değerini bilelim  şimdiden herkese iyi bayramlar


  Allahım şifasını üzerinizden eksik etmesin öğretmenim.Çok geçmiş olsun.

Çevrimdışı sezeryan68

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 153
  • 9.052
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 153
  • 9.052
  • 1. Sınıf Öğretmeni
23 Eki 2012 22:14:39
Allah'ım şifalar versin.Sevdiklerinizle mutlu bayramlar dilerim.

Çevrimdışı eylulada1

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4.164
  • 47.324
  • 4.164
  • 47.324
23 Eki 2012 22:26:22
melike_snf öğretmenim çok geçmiş olsun.Büyük bir kaza atlatmışsınız.Allah korumuş.İyi olduğunuza çok sevindim.
ALARA öğretmenim büyük geçmiş olsun.Tekrar okula dönmek sizin için çok büyük moral olacaktır.Esenlikler dilerim.
 

Çevrimdışı kızlarımcanları

  • Uzman Üye
  • *****
  • 706
  • 1.796
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 706
  • 1.796
  • 1. Sınıf Öğretmeni
23 Eki 2012 22:48:28
sodyum eksikliği yüzünden annem 15 gün hastanede yattı ölümden döndü allaha şükürler olsun şimdi iyi allah düşmanımı o hale düşürmesin

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
23 Eki 2012 22:49:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
sodyum eksikliği yüzünden annem 15 gün hastanede yattı ölümden döndü allaha şükürler olsun şimdi iyi allah düşmanımı o hale düşürmesin

Öğretmenim çok geçmiş olsun. Dilerim şimdi iyidir. Cenabı hak şifa versin.

Çevrimdışı arıpınar

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.510
  • 11.618
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 5.510
  • 11.618
  • 4. Sınıf Öğretmeni
23 Eki 2012 22:53:07
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
geçmiş olsun bende 8 aydır raporluydum kolon kanseri ameliyatın ardından kemoterapi aldım 8 seans ve sonuçlarım iyi çıktı 29 ekimde öğretmenliğe geri dönüyorum inşl herkese sağlık mutluluk diliyorum hayatımızın ve sevdiklerimizin değerini bilelim  şimdiden herkese iyi bayramlar


ÖĞRETMENİM ÇOK GEÇMİŞ OLSUN BİTTİ Mİ KABUS ? NE GÜZEL .YENİ YAŞAMINIZ VE GÖREVİNİZ HAYIRLI OLSUN.

MELİKE ÖĞRETMENİM ÇOK ÇOK ÇO K GEÇMİŞ OLSUN .İYİ OLMANA SEVİNDİM.

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
sodyum eksikliği yüzünden annem 15 gün hastanede yattı ölümden döndü allaha şükürler olsun şimdi iyi allah düşmanımı o hale düşürmesin

Amin hastane zor iş geçmiş olsun .Hastalık geçtiyse unutun o günleri


sevcan öğretmenim size de sağlık diliyorum .Kolay geçer umarım ameliyatınız.

Çevrimdışı DERYA72

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
23 Eki 2012 22:53:23
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
sodyum eksikliği yüzünden annem 15 gün hastanede yattı ölümden döndü allaha şükürler olsun şimdi iyi allah düşmanımı o hale düşürmesin
Büyük geçmiş olsun öğretmenim.

Çevrimdışı kızlarımcanları

  • Uzman Üye
  • *****
  • 706
  • 1.796
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 706
  • 1.796
  • 1. Sınıf Öğretmeni
23 Eki 2012 22:54:58
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Öğretmenim çok geçmiş olsun. Dilerim şimdi iyidir. Cenabı hak şifa versin.


allaha şükürler olsun hocam şimdi çok iyi o ana göre ama insan herşeyden tedirgin oluyor

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK