Arkadaşlar biz bu bayram iki sevinci birden yaşıyoruz...bayramın ikinci günü kardeşim nişanlanıyor.Çok heyecanlıyız...Rabbim her bekara hayırlı nasipler versin...sevincimiz buruk tabi..babamda görseydi bu günleri...Allahım mekanını cennet etsin..Canım babam inşallah gittiğin yerden izliyorsundur bizi...seni çok özledik...Bu bayram anne ve babanıza daha da sıkı sarılın...
s.özkan öğretmenim çok sağolun..
Buruk bir bayram sabahı... Annemden babamdan ailemden çoooooook uzaktayım Eşimin izni yok gidemedik...Rabbim kimseyi sevdiklerinden ayrı bırakmasın...