Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı canegt

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.904
  • 12.101
  • 2.904
  • 12.101
26 Eki 2012 13:07:48
Çok geçmiş olsun acil şifalar dilerim Füsun öğretmenim.

Çevrimdışı olasılık

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 239
  • 711
  • 239
  • 711
26 Eki 2012 14:14:50
çok geçmiş olsun hocam acil şifalar dilerim

Çevrimdışı yeni4242

  • Bilge Üye
  • *****
  • 8.472
  • 119.268
  • 8.472
  • 119.268
26 Eki 2012 14:17:31
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu bayram bana hiç iyi gelmedi,babam yoğun bakımda dostlar dualarınız esirgemeyin nolur,sizlerin dualarına ihtiyacım var..
Babanıza acil şifalar dilerim sayın hocam. Dualarımız sizinle.

Bu bayramın kimsesizlere çare, yoksullara umut, savaş altında acı çekenler barış, hastalara şifa getirmesini dilerim. İyi bayramlar.

Çevrimdışı öğretmen 54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
26 Eki 2012 16:46:20
Acil şifalar dilerim fusun hocam.

Çevrimdışı sari_lacivert

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.086
  • 13.942
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 1.086
  • 13.942
  • 3. Sınıf Öğretmeni
26 Eki 2012 18:10:28
fusunhoca öğretmenim, geçmiş olsun.Babanıza acil şifalar,sizlere de sabır diliyorum.İnşallah eski sağlığına kavuşur babanız...

Çevrimdışı ~Sükut-u HayaL~

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.081
  • 6.760
  • 4.081
  • 6.760
26 Eki 2012 18:19:15
fusunhoca  öğretmenim...

Babanıza geçmiş olsun diyor, acil şifalar diliyorum....

Çevrimdışı viranşehir

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 341
  • 1.151
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 341
  • 1.151
  • 4. Sınıf Öğretmeni
26 Eki 2012 21:05:18
allah acil şifalar versin öğretmenim çok üzüldüm
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu bayram bana hiç iyi gelmedi,babam yoğun bakımda dostlar dualarınız esirgemeyin nolur,sizlerin dualarına ihtiyacım var..

Çevrimdışı kinali

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 312
  • 2.778
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 312
  • 2.778
  • 1. Sınıf Öğretmeni
26 Eki 2012 21:08:41
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu bayram bana hiç iyi gelmedi,babam yoğun bakımda dostlar dualarınız esirgemeyin nolur,sizlerin dualarına ihtiyacım var..
öğretmenim Rebbim acil şifalar versin inşallah babanız bir an önce sağlığına kavuşur

Çevrimdışı selver7

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 104
  • 163
  • 104
  • 163
26 Eki 2012 21:16:39
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu bayram bana hiç iyi gelmedi,babam yoğun bakımda dostlar dualarınız esirgemeyin nolur,sizlerin dualarına ihtiyacım var..
Allah şifa versin hocam tez zamanda sağlığına kavuşur inşallah

Çevrimdışı senizkarasah

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
26 Eki 2012 21:45:35
Tolstoyevski öğretmenim yeğeniniz nasıl acaba? Bayram için ev izni vermiş mi doktorları?

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
26 Eki 2012 22:08:27
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Tolstoyevski öğretmenim yeğeniniz nasıl acaba? Bayram için ev izni vermiş mi doktorları?

Öğretmenim çok teşekkür ederim... Ev izninde şu an bayramın 4. günü tekrar hastaneye yatacak. Ben de yarın Kırıkkaleye gidip göreceğim. Çok teşekkür ederim tekrardan...

Çevrimdışı senizkarasah

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
26 Eki 2012 22:10:53
Çok sevindim, hem yeğeninizin iyi görülüp ev izni verilebilmesine, hem bayramı ailece geçirebilmesine.. Umarım en kısa zamanda tamamen iyileşir, dualarımız Görkem'le..

Çevrimdışı temmuz

  • Uzman Üye
  • *****
  • 710
  • 9.670
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 710
  • 9.670
  • 4. Sınıf Öğretmeni
26 Eki 2012 22:11:32
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Öğretmenim çok teşekkür ederim... Ev izninde şu an bayramın 4. günü tekrar hastaneye yatacak. Ben de yarın Kırıkkaleye gidip göreceğim. Çok teşekkür ederim tekrardan...
çok geçmiş olsun öğretmenim. Allah şifalar versin...

Çevrimdışı çomranlılı

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 327
  • 942
  • 327
  • 942
26 Eki 2012 23:17:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu bayram bana hiç iyi gelmedi,babam yoğun bakımda dostlar dualarınız esirgemeyin nolur,sizlerin dualarına ihtiyacım var..
öğretmenim geçmiş olsun.allah acil şifalar versin

Çevrimdışı heroh

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1.791
  • 3.279
  • 1.791
  • 3.279
27 Eki 2012 00:05:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu bayram bana hiç iyi gelmedi,babam yoğun bakımda dostlar dualarınız esirgemeyin nolur,sizlerin dualarına ihtiyacım var..
Çok gecmis olsun öğretmenim Rabbim acil şifalar versin...

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK