Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı kinali

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 312
  • 2.778
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 312
  • 2.778
  • 1. Sınıf Öğretmeni
27 Eki 2012 00:19:28
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
17 ekim babamı kaybettim .allah mekanını cennet etsin.sayın zümrelerimin hastalarına açil şifalar.ölmüşlerine rahmet diliyorum.geride kalanlara sağlık ve senlikler.
öğretmenim babanıza Allah'tan rahmet diliyorum. Mekanı cennet olsun.

Çevrimdışı yeni4242

  • Bilge Üye
  • *****
  • 8.472
  • 119.268
  • 8.472
  • 119.268
27 Eki 2012 09:30:38
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
17 ekim babamı kaybettim .allah mekanını cennet etsin.sayın zümrelerimin hastalarına açil şifalar.ölmüşlerine rahmet diliyorum.geride kalanlara sağlık ve senlikler.
Allah rahmet eylesin öğretmenim. Size ve ailenize başsağlığı ve sabır diliyorum.

Fusun Hocam yeniden babanıza acil şifalar diliyorum.

Çevrimdışı dizayn

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.180
  • 2.255
  • 1.180
  • 2.255
27 Eki 2012 09:56:13
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
17 ekim babamı kaybettim .allah mekanını cennet etsin.sayın zümrelerimin hastalarına açil şifalar.ölmüşlerine rahmet diliyorum.geride kalanlara sağlık ve senlikler.
Allah rahmet etsin.mekani cennet olsun ins.

Çevrimdışı dizayn

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.180
  • 2.255
  • 1.180
  • 2.255
27 Eki 2012 09:57:01
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu bayram bana hiç iyi gelmedi,babam yoğun bakımda dostlar dualarınız esirgemeyin nolur,sizlerin dualarına ihtiyacım var..
Allah sifalar versin ins.gecmis olsun...

Çevrimdışı DUYGU3441

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 328
  • 511
  • 328
  • 511
27 Eki 2012 10:01:50
Allah babanıza şifa versin sayın hocam çok üzüldüm.Bu arada tüm arkadaşlarımın bayramını kutluyorum yorulmadan sıkıntılara aldırmadan tüm zorluğa rağmen işini yapan bütün öğretmenlerimi sevgi ile kucaklıyorum

Çevrimdışı AYNALI

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.284
  • 21.107
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.284
  • 21.107
  • 3. Sınıf Öğretmeni
27 Eki 2012 10:16:18
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu bayram bana hiç iyi gelmedi,babam yoğun bakımda dostlar dualarınız esirgemeyin nolur,sizlerin dualarına ihtiyacım var..

mevlam yardımcınız olsun

Çevrimdışı mavi ada ılgını

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.970
  • 8.709
  • 1.970
  • 8.709
27 Eki 2012 10:57:22
fusunhocam Allah yardımcınız olsun tez vakitte şifa versin

Çevrimdışı mavi ada ılgını

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.970
  • 8.709
  • 1.970
  • 8.709
27 Eki 2012 10:58:32
kayaci öğretmenim başınız sağ olsun ALLAH cennetinde kavuştursn

Çevrimdışı mavi ada ılgını

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.970
  • 8.709
  • 1.970
  • 8.709
27 Eki 2012 11:01:12
ben de dün ilk defa babamın kabrine gittim bu onsuz ikinci bayramımız çok zor ama yapacak bir şey yok Allah tüm bu dünyadan göçmüşlerimize rahmet etsin mekanları cennet olsun

Çevrimdışı senizkarasah

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
27 Eki 2012 12:32:56
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ben de dün ilk defa babamın kabrine gittim bu onsuz ikinci bayramımız çok zor ama yapacak bir şey yok Allah tüm bu dünyadan göçmüşlerimize rahmet etsin mekanları cennet olsun
Amin.. Benim de 5. onsuz bayramımdı:( Mekanları cennet olsun..

Çevrimdışı temmuz

  • Uzman Üye
  • *****
  • 710
  • 9.670
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 710
  • 9.670
  • 4. Sınıf Öğretmeni
27 Eki 2012 12:35:45
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ben de dün ilk defa babamın kabrine gittim bu onsuz ikinci bayramımız çok zor ama yapacak bir şey yok Allah tüm bu dünyadan göçmüşlerimize rahmet etsin mekanları cennet olsun
Allah size sabır versin. mekanı cennet olsun.

Çevrimdışı ses26

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 350
  • 815
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 350
  • 815
  • 2. Sınıf Öğretmeni
27 Eki 2012 12:38:52
babasız geçen 20 yıl. onsuz geçen 20. bayram. sanırım artık hissetmiyorum bile. Allah mekanını cennet etsin babam.

Çevrimdışı qui suis-je?

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 521
  • 1.778
  • 521
  • 1.778
27 Eki 2012 13:41:56
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ben de dün ilk defa babamın kabrine gittim bu onsuz ikinci bayramımız çok zor ama yapacak bir şey yok Allah tüm bu dünyadan göçmüşlerimize rahmet etsin mekanları cennet olsun
Hocam ne mutlu size baba sevgisini tatmışınız.Ben ne anne sevgisini tattım nede baba sevgisini.

Çevrimdışı dizayn

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.180
  • 2.255
  • 1.180
  • 2.255
27 Eki 2012 13:53:45
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ben de dün ilk defa babamın kabrine gittim bu onsuz ikinci bayramımız çok zor ama yapacak bir şey yok Allah tüm bu dünyadan göçmüşlerimize rahmet etsin mekanları cennet olsun
Allah rahmet etsin öğretmenim.sabırlar diliyorum...

Çevrimdışı öğretmen 54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
27 Eki 2012 13:56:54
Anne ve babaların değeri yokluklarında daha iyi anlaşılıyor.Bayram onlarla güzel.Yakınlarını ahirete gönderenlere sabırlar diliyorum.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK