Sevgili dostlarım,bana gönderdiğiniz içten mesajlara teşekkür ederim.Ama maalesef babamı kaybettim.Acım sonsuz. Sadece son saatlerinde onun yanında olmayı Allahım bana nasip ett...Dualarınızı eksik etmeyin.Allaha emanet olun,annenizi babanızı ihmal etmeyin.

Hocam Başınız sağolsun.
Allah sizlere bol bol sabır ihsan eylesin.
Mekanı cennet olur inşallah.