Sevgili dostlarım,bana gönderdiğiniz içten mesajlara teşekkür ederim.Ama maalesef babamı kaybettim.Acım sonsuz. Sadece son saatlerinde onun yanında olmayı Allahım bana nasip ett...Dualarınızı eksik etmeyin.Allaha emanet olun,annenizi babanızı ihmal etmeyin.
babasız geçen 20 yıl. onsuz geçen 20. bayram. sanırım artık hissetmiyorum bile. Allah mekanını cennet etsin babam.
Amin.. Benim de 5. onsuz bayramımdı:( Mekanları cennet olsun..
ben de dün ilk defa babamın kabrine gittim bu onsuz ikinci bayramımız çok zor ama yapacak bir şey yok Allah tüm bu dünyadan göçmüşlerimize rahmet etsin mekanları cennet olsun