Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı s.kahya

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 8.773
  • 33.618
  • Müdür Yardımcısı
  • 8.773
  • 33.618
  • Müdür Yardımcısı
28 Eki 2012 00:02:21
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sevgili dostlarım,bana gönderdiğiniz içten mesajlara teşekkür ederim.Ama maalesef babamı kaybettim.Acım sonsuz. Sadece son saatlerinde onun yanında olmayı Allahım bana nasip ett...Dualarınızı eksik etmeyin.Allaha emanet olun,annenizi babanızı ihmal etmeyin. :'( :'( :'(

Allah rahmet eylesin öğretmenim..Başınız sağolsun..Rabbim mekanını cennet eylesin inşallah...

Çevrimdışı 38fatma

  • Bilge Üye
  • *****
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
28 Eki 2012 07:45:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sevgili dostlarım,bana gönderdiğiniz içten mesajlara teşekkür ederim.Ama maalesef babamı kaybettim.Acım sonsuz. Sadece son saatlerinde onun yanında olmayı Allahım bana nasip ett...Dualarınızı eksik etmeyin.Allaha emanet olun,annenizi babanızı ihmal etmeyin. :'( :'( :'(
Allah rahmet eylesin öğretmenim..Başınız sağolsun

Çevrimdışı adamın biri

  • Bilge Üye
  • *****
  • 5.187
  • 24.606
  • 5.187
  • 24.606
28 Eki 2012 07:57:01
Bayram bugün bitiyor.
Bizim gibi evlatlarını okullarına gönderecek tüm öğretmen arkadaşlarıma selamlarımızı iletiyor çocuklarımıza kazasız- belasız yolculuklar diliyorum.Allah yollarını ve yarınlarını açık etsin.

Çevrimdışı ~Sükut-u HayaL~

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.081
  • 6.760
  • 4.081
  • 6.760
28 Eki 2012 08:02:58
füsünhoca öğretmenim başınız sağolsun :(

Allah rahmet eylesin

Çevrimdışı kollektif-01

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.020
  • 4.972
  • 2.020
  • 4.972
28 Eki 2012 09:01:34
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sevgili dostlarım,bana gönderdiğiniz içten mesajlara teşekkür ederim.Ama maalesef babamı kaybettim.Acım sonsuz. Sadece son saatlerinde onun yanında olmayı Allahım bana nasip ett...Dualarınızı eksik etmeyin.Allaha emanet olun,annenizi babanızı ihmal etmeyin. :'( :'( :'(


Başınız sağ olsun öğretmenim.Rabbim sabırlar versin.

Çevrimdışı mizansel

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 5.680
  • 18.983
  • Okul Müdürü
  • 5.680
  • 18.983
  • Okul Müdürü
28 Eki 2012 09:06:16
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sevgili dostlarım,bana gönderdiğiniz içten mesajlara teşekkür ederim.Ama maalesef babamı kaybettim.Acım sonsuz. Sadece son saatlerinde onun yanında olmayı Allahım bana nasip ett...Dualarınızı eksik etmeyin.Allaha emanet olun,annenizi babanızı ihmal etmeyin. :'( :'( :'(

başınız sağolsun hocam.Allah babanızın mekanını cennte eylesin.Geride kalanlara da sağlık sıhhat ve afiyet versin.

Çevrimdışı BURCU06.25

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.402
  • 2.653
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.402
  • 2.653
  • 2. Sınıf Öğretmeni
28 Eki 2012 10:52:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sevgili dostlarım,bana gönderdiğiniz içten mesajlara teşekkür ederim.Ama maalesef babamı kaybettim.Acım sonsuz. Sadece son saatlerinde onun yanında olmayı Allahım bana nasip ett...Dualarınızı eksik etmeyin.Allaha emanet olun,annenizi babanızı ihmal etmeyin. :'( :'( :'(
Füsun öğretmenim başınız saolsun.Rabbim yardımcınız olsun.

Çevrimdışı sedamiz

  • Uzman Üye
  • *****
  • 938
  • 3.409
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 938
  • 3.409
  • 1. Sınıf Öğretmeni
28 Eki 2012 10:58:28
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sevgili dostlarım,bana gönderdiğiniz içten mesajlara teşekkür ederim.Ama maalesef babamı kaybettim.Acım sonsuz. Sadece son saatlerinde onun yanında olmayı Allahım bana nasip ett...Dualarınızı eksik etmeyin.Allaha emanet olun,annenizi babanızı ihmal etmeyin. :'( :'( :'(

Kaç gündür mesajını gördüm öğretmenim ama ben de senin için dua ediyorum demeye varmadı dilim dualarım seninleyken :( Nitekim ben de bir arife günü kaybettim annemi  :'( Söyelenen hiç bir şey acını hafifletmez biliyorum ama şimdi de Rabbim den sabır diliyorum senin için...zor çok zor :'( :'( :'(

Çevrimdışı selver7

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 104
  • 163
  • 104
  • 163
28 Eki 2012 11:38:20
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sevgili dostlarım,bana gönderdiğiniz içten mesajlara teşekkür ederim.Ama maalesef babamı kaybettim.Acım sonsuz. Sadece son saatlerinde onun yanında olmayı Allahım bana nasip ett...Dualarınızı eksik etmeyin.Allaha emanet olun,annenizi babanızı ihmal etmeyin. :'( :'( :'(



Allah rahmet eylesin hocam çok üzüldüm. Allah size ve ailenize sabır versin.

Çevrimdışı mavi ada ılgını

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.970
  • 8.709
  • 1.970
  • 8.709
28 Eki 2012 12:05:04
oğlum bu gün okuluna dönüyor Allah yola çıkacak herkese hayırlı yolculuklar nasip etsin

Çevrimdışı YEJDER

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.137
  • 1.499
  • 1.137
  • 1.499
28 Eki 2012 12:10:39
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sevgili dostlarım,bana gönderdiğiniz içten mesajlara teşekkür ederim.Ama maalesef babamı kaybettim.Acım sonsuz. Sadece son saatlerinde onun yanında olmayı Allahım bana nasip ett...Dualarınızı eksik etmeyin.Allaha emanet olun,annenizi babanızı ihmal etmeyin. :'( :'( :'(

Rabbim mekanını cennet etsin...sabırlar diliyorum...

Çevrimdışı nevin07

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.313
  • 3.610
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.313
  • 3.610
  • 2. Sınıf Öğretmeni
28 Eki 2012 17:29:30
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sevgili dostlarım,bana gönderdiğiniz içten mesajlara teşekkür ederim.Ama maalesef babamı kaybettim.Acım sonsuz. Sadece son saatlerinde onun yanında olmayı Allahım bana nasip ett...Dualarınızı eksik etmeyin.Allaha emanet olun,annenizi babanızı ihmal etmeyin. :'( :'( :'(

Öğretmenim, Allah rahmet eylesin..Mekanı cennet olsun.. Rabbim size de sabırlar versin..

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
28 Eki 2012 18:44:09
Zümrelerime iyi akşamlar. Bayram bitti dönüş hazırlıkları başlıyor. Dün Kırıkkaleye gittim. Hasta olan yeğenimi uzaktan da olsa görebildim. Çok zayıflamış, çok üzüldüm. Eski hali nerede, şimdiki hali nerede.

Herkese hayırlı akşamlar, biraz dinleneyim...

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
28 Eki 2012 18:52:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
babasız geçen 20 yıl. onsuz geçen 20. bayram. sanırım artık hissetmiyorum bile. Allah mekanını cennet etsin babam.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Amin.. Benim de 5. onsuz bayramımdı:( Mekanları cennet olsun..
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ben de dün ilk defa babamın kabrine gittim bu onsuz ikinci bayramımız çok zor ama yapacak bir şey yok Allah tüm bu dünyadan göçmüşlerimize rahmet etsin mekanları cennet olsun

Allah gani gani rahmet eylesin öğretmenlerim. Cenabı hak mekanını cennet eylesin.

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
28 Eki 2012 18:53:28
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sevgili dostlarım,bana gönderdiğiniz içten mesajlara teşekkür ederim.Ama maalesef babamı kaybettim.Acım sonsuz. Sadece son saatlerinde onun yanında olmayı Allahım bana nasip ett...Dualarınızı eksik etmeyin.Allaha emanet olun,annenizi babanızı ihmal etmeyin. :'( :'( :'(

Öğretmenim çok çok üzüldüm. Allah rahmet eylesin. Mekanını cennet eylesin inşallah.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK