Sevgili dostlarım,bana gönderdiğiniz içten mesajlara teşekkür ederim.Ama
maalesef babamı kaybettim.Acım sonsuz. Sadece son saatlerinde onun yanında olmayı Allahım bana nasip ett...Dualarınızı eksik etmeyin.Allaha emanet olun,annenizi babanızı ihmal etmeyin.
