Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
26 Eki 2012 00:25:30
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu bayram bana hiç iyi gelmedi,babam yoğun bakımda dostlar dualarınız esirgemeyin nolur,sizlerin dualarına ihtiyacım var..

Öğretmenim cenabı hak şifa versin inşallah...Dualarımız babanızla...

Çevrimdışı suleyman45

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 16.837
  • 27.831
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 16.837
  • 27.831
  • 1. Sınıf Öğretmeni
26 Eki 2012 00:26:51
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu bayram bana hiç iyi gelmedi,babam yoğun bakımda dostlar dualarınız esirgemeyin nolur,sizlerin dualarına ihtiyacım var..

Bu mübarek günlerde Cenab-ı Allah, acil şifalar versin inşallah hocam. Geçmiş olsun.

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
26 Eki 2012 00:29:05
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu bayram bana hiç iyi gelmedi,babam yoğun bakımda dostlar dualarınız esirgemeyin nolur,sizlerin dualarına ihtiyacım var..
Geçmiş olsun,dualarımız babanızla füsun öğretmenim Allah yardımcısı olsun inşallah tez zamanda Allah şifasını verir

Çevrimdışı balcay

  • Uzman Üye
  • *****
  • 552
  • 964
  • 552
  • 964
26 Eki 2012 01:32:34
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu bayram bana hiç iyi gelmedi,babam yoğun bakımda dostlar dualarınız esirgemeyin nolur,sizlerin dualarına ihtiyacım var..
Acil şifalar.Allah yardımcınız olsun Hocam.

Çevrimdışı senizkarasah

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
26 Eki 2012 01:34:24
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu bayram bana hiç iyi gelmedi,babam yoğun bakımda dostlar dualarınız esirgemeyin nolur,sizlerin dualarına ihtiyacım var..
Çok geçmiş olsun zümrem.. Acil şifalar dilerim.. Allah babanızı sizlere bağışlasın.. Dualarımız babanız için..

Çevrimdışı kızlarımcanları

  • Uzman Üye
  • *****
  • 706
  • 1.796
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 706
  • 1.796
  • 1. Sınıf Öğretmeni
26 Eki 2012 02:23:59
allah şifa versin öğretmenim

Çevrimdışı simsekhanife67

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.606
  • 15.114
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.606
  • 15.114
  • 1. Sınıf Öğretmeni
26 Eki 2012 07:18:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu bayram bana hiç iyi gelmedi,babam yoğun bakımda dostlar dualarınız esirgemeyin nolur,sizlerin dualarına ihtiyacım var..
Geçmiş olsun öğretmenim,dualarımız tüm bekleyenler için.

Çevrimdışı 38fatma

  • Bilge Üye
  • *****
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
26 Eki 2012 07:52:34
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu bayram bana hiç iyi gelmedi,babam yoğun bakımda dostlar dualarınız esirgemeyin nolur,sizlerin dualarına ihtiyacım var..
Geçmiş olsun,dualarımız babanızla füsun öğretmenim

Çevrimdışı humeyra7

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.400
  • 4.172
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 2.400
  • 4.172
  • 1. Sınıf Öğretmeni
26 Eki 2012 08:02:45
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu bayram bana hiç iyi gelmedi,babam yoğun bakımda dostlar dualarınız esirgemeyin nolur,sizlerin dualarına ihtiyacım var..
çok geçmiş olsun hocam...

Çevrimdışı FTM40

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.366
  • 6.008
  • 1.366
  • 6.008
26 Eki 2012 10:51:27
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu bayram bana hiç iyi gelmedi,babam yoğun bakımda dostlar dualarınız esirgemeyin nolur,sizlerin dualarına ihtiyacım var..

Çok geçmiş olsun Füsun Hocam.Allahtan acil şifa dilerim.

Çevrimdışı çiçikağan

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.146
  • 2.213
  • 2.146
  • 2.213
26 Eki 2012 11:41:46
çok geçmiş olsun Allah şifasını versin inşallah...

Çevrimdışı tayper35

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 1.459
  • 4.229
  • 1.459
  • 4.229
26 Eki 2012 12:16:26
çok geçmiş olsun arkadaşım.inşallah babanız en kısa zamanda sağlığına kavuşur.

Çevrimdışı seço58

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.343
  • 41.711
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 3.343
  • 41.711
  • 4. Sınıf Öğretmeni
26 Eki 2012 12:24:44
Çok geçmiş olsun Füsun Hocam.

Çevrimdışı akkaya33

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.105
  • 12.726
  • 2.105
  • 12.726
26 Eki 2012 12:30:50
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu bayram bana hiç iyi gelmedi,babam yoğun bakımda dostlar dualarınız esirgemeyin nolur,sizlerin dualarına ihtiyacım var..
Öğretmenim çok geçmiş olsun.Allah şifalar versin.

Çevrimdışı bekir7133

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.785
  • 9.881
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 3.785
  • 9.881
  • 4. Sınıf Öğretmeni
26 Eki 2012 12:34:14
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu bayram bana hiç iyi gelmedi,babam yoğun bakımda dostlar dualarınız esirgemeyin nolur,sizlerin dualarına ihtiyacım var..
  Çok geçmiş olsun Füsun hocam.Allah acil şifalar versin.Dualarımız babanız için.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK