geçmiş olsun bende 8 aydır raporluydum kolon kanseri ameliyatın ardından kemoterapi aldım 8 seans ve sonuçlarım iyi çıktı 29 ekimde öğretmenliğe geri dönüyorum inşl herkese sağlık mutluluk diliyorum hayatımızın ve sevdiklerimizin değerini bilelim şimdiden herkese iyi bayramlar
Çok geçmiş olsun öğretmenim,Allah şifa versin inşallah.Hayırlı olsun, inşallah bundan sonra eski sağlıklı günlerinize dönmüş olarak yaşamaya devam edersiniz.
Sizede iyi bayramlar,bu bayramı bayram tadında yaşayabilmeniz dileğiyle...