Çok teşekkür ederim arkadaşlar. Yeğenime izin vermişler, bugün eve gidecekmiş. Şu an yoldaymış. Moral olsun diye doktorlar izin vermiş. Ablam çok heyecanlı ve mutluydu. Doktorların dediğine göre vücut sağlam hücre yapmaya başlamış. Buna çok sevindim. Dua eden herkesten Allah razı olsun.
çok sevindim öğretmenim,güzel bir bayram geçirir,bol moral depolar yeğeniniz
inşallah güzel haberleriniz devam eder