Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
19 Eki 2012 22:09:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

dualarımız sizinle öğretmenim umarım bayramda evde olur sonrasındada biran önce toparlanıp iyileşir inşallah
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Görkem için çok sevindim.İyileşmesi herşeyden önemli hocam.İnşallah birlikte geçireceğiniz günler yakındır.İyi haberlerinizi bekliyoruz.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
yine de güzelll haberrr inşallah en kısa zamanda çok daha güzel haberleri paylaşırsınız tüm güzellikler Görkemle olsun
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
çok sevindim öğretmenim tekrardan çok geçmiş olsunn.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
tolstoyevski öğretmenim mesajınız yeni okudum allah acil şifalar versin.İnşallah en kısa sürede eski sağlığına kavuşur.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
öğretmenim, geçmiş olsun. allah acil şifa versin.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Öğretmenim Hayırlısı olsun.O iyi olsun da varsın hastanede olsun.İnşallah tamamen iyileşti haberlerini de verirsiniz bize.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Tolstoyevski öğretmenim iyi haberler almanızı dilerim.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Öğretmenim en kısa zamanda sağlığına kavuşur daha da iyiye gider inşallah. Rabbim yardımcısı olsun.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
inşallah güzel neticeler alırsınız mevlam yardımcıız olsun

Çok teşekkür ederim arkadaşlar. Yeğenime izin vermişler, bugün eve gidecekmiş. Şu an yoldaymış. Moral olsun diye doktorlar izin vermiş. Ablam çok heyecanlı ve mutluydu. Doktorların dediğine göre vücut sağlam hücre yapmaya başlamış. Buna çok sevindim. Dua eden herkesten Allah razı olsun.

Çevrimdışı DERYA72

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
19 Eki 2012 22:13:54
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çok teşekkür ederim arkadaşlar. Yeğenime izin vermişler, bugün eve gidecekmiş. Şu an yoldaymış. Moral olsun diye doktorlar izin vermiş. Ablam çok heyecanlı ve mutluydu. Doktorların dediğine göre vücut sağlam hücre yapmaya başlamış. Buna çok sevindim. Dua eden herkesten Allah razı olsun.
Çok sevindim öğretmenim.Tam bir bayram yaşayacaksınız.İnşallah hep böyle güzel haberler verirsiniz.

Çevrimdışı viranşehir

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 341
  • 1.151
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 341
  • 1.151
  • 4. Sınıf Öğretmeni
19 Eki 2012 22:50:02
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çok teşekkür ederim arkadaşlar. Yeğenime izin vermişler, bugün eve gidecekmiş. Şu an yoldaymış. Moral olsun diye doktorlar izin vermiş. Ablam çok heyecanlı ve mutluydu. Doktorların dediğine göre vücut sağlam hücre yapmaya başlamış. Buna çok sevindim. Dua eden herkesten Allah razı olsun.
allah acil şifalar verir inşallah.bu bayram herkese moral olur umarım.

Çevrimdışı cansuu_04

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.517
  • 4.271
  • 1.517
  • 4.271
19 Eki 2012 22:54:13
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çok teşekkür ederim arkadaşlar. Yeğenime izin vermişler, bugün eve gidecekmiş. Şu an yoldaymış. Moral olsun diye doktorlar izin vermiş. Ablam çok heyecanlı ve mutluydu. Doktorların dediğine göre vücut sağlam hücre yapmaya başlamış. Buna çok sevindim. Dua eden herkesten Allah razı olsun.
Çok güzel birhaber öğretmenim.Rabbim tamamen hastaneden çıkmasını da nasip eder inşlh.Allah şifalar versin...

Çevrimdışı heroh

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1.791
  • 3.279
  • 1.791
  • 3.279
19 Eki 2012 23:04:30
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çok teşekkür ederim arkadaşlar. Yeğenime izin vermişler, bugün eve gidecekmiş. Şu an yoldaymış. Moral olsun diye doktorlar izin vermiş. Ablam çok heyecanlı ve mutluydu. Doktorların dediğine göre vücut sağlam hücre yapmaya başlamış. Buna çok sevindim. Dua eden herkesten Allah razı olsun.
Tekrar geçmiş olsun hocam... İnşallah yeğeninizin daha da güzel haberlerini alırız...

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
19 Eki 2012 23:12:56
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çok teşekkür ederim arkadaşlar. Yeğenime izin vermişler, bugün eve gidecekmiş. Şu an yoldaymış. Moral olsun diye doktorlar izin vermiş. Ablam çok heyecanlı ve mutluydu. Doktorların dediğine göre vücut sağlam hücre yapmaya başlamış. Buna çok sevindim. Dua eden herkesten Allah razı olsun.
çok sevindim öğretmenim,güzel bir bayram geçirir,bol moral depolar yeğeniniz
inşallah güzel haberleriniz devam eder

Çevrimdışı ahmetcik

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.451
  • 30.456
  • 2.451
  • 30.456
19 Eki 2012 23:24:08
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çok teşekkür ederim arkadaşlar. Yeğenime izin vermişler, bugün eve gidecekmiş. Şu an yoldaymış. Moral olsun diye doktorlar izin vermiş. Ablam çok heyecanlı ve mutluydu. Doktorların dediğine göre vücut sağlam hücre yapmaya başlamış. Buna çok sevindim. Dua eden herkesten Allah razı olsun.
Ben de çok sevindim öğretmenim inşallah çok çok daha iyi olur

Çevrimdışı sarnıç

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 8.385
  • 127.469
  • 8.385
  • 127.469
19 Eki 2012 23:46:41
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çok teşekkür ederim arkadaşlar. Yeğenime izin vermişler, bugün eve gidecekmiş. Şu an yoldaymış. Moral olsun diye doktorlar izin vermiş. Ablam çok heyecanlı ve mutluydu. Doktorların dediğine göre vücut sağlam hücre yapmaya başlamış. Buna çok sevindim. Dua eden herkesten Allah razı olsun.

Öğretmenim, yeğeniniz inşallah en kısa sürede sağlığına kavuşur.

Çevrimdışı selvi_2009

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 126
  • 261
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 126
  • 261
  • 4. Sınıf Öğretmeni
19 Eki 2012 23:51:02
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çok teşekkür ederim arkadaşlar. Yeğenime izin vermişler, bugün eve gidecekmiş. Şu an yoldaymış. Moral olsun diye doktorlar izin vermiş. Ablam çok heyecanlı ve mutluydu. Doktorların dediğine göre vücut sağlam hücre yapmaya başlamış. Buna çok sevindim. Dua eden herkesten Allah razı olsun.

ne mutlu size hocam Allah şifalar versin

Çevrimdışı FTM40

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.366
  • 6.008
  • 1.366
  • 6.008
20 Eki 2012 00:05:20
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çok teşekkür ederim arkadaşlar. Yeğenime izin vermişler, bugün eve gidecekmiş. Şu an yoldaymış. Moral olsun diye doktorlar izin vermiş. Ablam çok heyecanlı ve mutluydu. Doktorların dediğine göre vücut sağlam hücre yapmaya başlamış. Buna çok sevindim. Dua eden herkesten Allah razı olsun.

Ne güzel bayramı beraber geçireceksiniz.Mutluluğunuzun devamını dilerim.

Çevrimdışı culle

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4.215
  • 14.021
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 4.215
  • 14.021
  • 2. Sınıf Öğretmeni
20 Eki 2012 06:53:00
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çok teşekkür ederim arkadaşlar. Yeğenime izin vermişler, bugün eve gidecekmiş. Şu an yoldaymış. Moral olsun diye doktorlar izin vermiş. Ablam çok heyecanlı ve mutluydu. Doktorların dediğine göre vücut sağlam hücre yapmaya başlamış. Buna çok sevindim. Dua eden herkesten Allah razı olsun.
İnşallah tamamen iyileştiği haberini de en kısa sürede alırız Tolstoyevski öğretmenim.

Çevrimdışı tayper35

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 1.459
  • 4.229
  • 1.459
  • 4.229
20 Eki 2012 09:24:40
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çok teşekkür ederim arkadaşlar. Yeğenime izin vermişler, bugün eve gidecekmiş. Şu an yoldaymış. Moral olsun diye doktorlar izin vermiş. Ablam çok heyecanlı ve mutluydu. Doktorların dediğine göre vücut sağlam hücre yapmaya başlamış. Buna çok sevindim. Dua eden herkesten Allah razı olsun.
çok geçmiş olsun.inşallah en kısa sürede tamamen iyileşir

Çevrimdışı tayper35

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 1.459
  • 4.229
  • 1.459
  • 4.229
20 Eki 2012 09:25:53
dün gece telefonum çalındı.çok üzgünüm :(

Çevrimdışı nevin07

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.313
  • 3.610
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.313
  • 3.610
  • 2. Sınıf Öğretmeni
20 Eki 2012 09:30:59
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çok teşekkür ederim arkadaşlar. Yeğenime izin vermişler, bugün eve gidecekmiş. Şu an yoldaymış. Moral olsun diye doktorlar izin vermiş. Ablam çok heyecanlı ve mutluydu. Doktorların dediğine göre vücut sağlam hücre yapmaya başlamış. Buna çok sevindim. Dua eden herkesten Allah razı olsun.

Allah acil şifalar versin öğretmenim.. Sevinçli haberlerini de alırız inşallah..

Çevrimdışı mavi ada ılgını

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.970
  • 8.709
  • 1.970
  • 8.709
20 Eki 2012 09:37:08
tolstoyevski öğretmenim çok sevindim gözünüz aydın inşallah tamamen iyileşip taburcu olduğu günleri de görürsünüz Allah tüm hastalara Görkemle birlikte şifalar versin

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK