Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı nagice

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
16 Eki 2012 20:34:34
doğukan öğretmenim geçmiş olsun ..inşallah tez zamanda bir teşhis konur .şifalar diliyorum.

serbest bırakılan öğretmenlerime geçmiş olsun diyorum .dilerim bu son olur..

Çevrimdışı aliş70

  • Bilge Üye
  • *****
  • 12.946
  • 65.908
  • Özel Eğitim Öğrt.
  • 12.946
  • 65.908
  • Özel Eğitim Öğrt.
16 Eki 2012 20:35:03
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
şükürler olsun.. kaçırılan 3 bayan öğretmen ve bir hizmetli serbest bırakılmış..
Umarım doğrudur

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
16 Eki 2012 20:36:03
öğretmenlerimize geçmiş olsun,
Allah bunlara bir daha fırsat vermesin

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
16 Eki 2012 20:48:39
Serbest bırakılan öğretmenler adına çok sevindim. Dilerim bir daha böyle bir olay yaşanmaz.

Çevrimdışı nilay15

  • Aktif Üye
  • **
  • 6
  • 209
  • 6
  • 209
16 Eki 2012 21:04:29
geçmiş olsun

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
16 Eki 2012 21:05:04
Öğretmenlerimize geçmiş olsun.İnşallah bu olumsuzluklara birileri önlem almayı akıl eder ???

Çevrimdışı faldov

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4.348
  • 46.579
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 4.348
  • 46.579
  • 2. Sınıf Öğretmeni
16 Eki 2012 21:22:34
Serbest bırakılan öğretmenlerimize geçmiş olsun.Umarım psikolojik açıdan yıpranmamışlardır.

Çevrimdışı labirents

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 894
  • 7.270
  • 894
  • 7.270
16 Eki 2012 22:20:25
Volkanın yediği gol ızdırabım oldu yine

Çevrimdışı lotuss_sy

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 57
  • 89
  • 57
  • 89
16 Eki 2012 22:21:54
Serbest bırakılan öğretmenlerimize geçmiş olsun..Rabbim zalimlerden uzak etsin herkesi...

Çevrimdışı labirents

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 894
  • 7.270
  • 894
  • 7.270
16 Eki 2012 22:50:57
Abdullah avcı istifa...Yok tunay yok sercan yok bilmem ne...Böyle milli takım mı olur...Gittin bütün gurbetçileri topladın.Aklın sıra avrupalı yaptın milli takımı..anadoluda oynayanlar topçu değil mi...Ne hallere düştük....İs-ti-fa

Çevrimdışı zülbet_44

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 61
  • 126
  • 61
  • 126
16 Eki 2012 22:52:18
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
zülbet_44 öğretmenim maşallah...Rabbim ünv.mezun olduğunu,evlendiğinide görmenizi nasip eder inş... :)
amin öğretmenim Allah herkesin yavrusunun iyi gününü göstersin  :)

Çevrimdışı zülbet_44

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 61
  • 126
  • 61
  • 126
16 Eki 2012 22:53:44
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hayırlı olsun.onları yakında sizin üzerinizde denemeye başlayacak hazırlıklı olun
vallahi hocam dediğiniz doğru. denemelere başladı :)

Çevrimdışı siraçisra

  • Bilge Üye
  • *****
  • 7.065
  • 30.536
  • Zihin Eng. Öğrt.
  • 7.065
  • 30.536
  • Zihin Eng. Öğrt.
16 Eki 2012 22:55:47


serbest bırakılan öğretmenlerimize geçmiş olsun diyorum

Çevrimdışı zülbet_44

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 61
  • 126
  • 61
  • 126
16 Eki 2012 22:56:40
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Abdullah avcı istifa...Yok tunay yok sercan yok bilmem ne...Böyle milli takım mı olur...Gittin bütün gurbetçileri topladın.Aklın sıra avrupalı yaptın milli takımı..anadoluda oynayanlar topçu değil mi...Ne hallere düştük....İs-ti-fa
öğretmenim kardeşimle sizinle aynı duyguları paylaşıyor. şuanda oda maç izleyip kriz geçirmekte  :)

Çevrimdışı serap özkan54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.208
  • 1.747
  • 1.208
  • 1.747
16 Eki 2012 23:08:11


Dönem başında 43 öğrencimiz vardı.Sınıfları 1-2 3-4 bölmüştük..3-4 lerin hepsi nakil gitti. 1-2 ler de toplam 13 kişi kaldı.Norm fazlası oldum.
  Bugün itibariyle oldukça güzel bir okula -geçici de olsa-görevlendirldim..Umarım kadrom da en kısa zamanda gelir.
   Müstakil sınıf okutmak keyifliymiş...Özlemişim..Artı k 3 lerle devam edeceğiz...
 














 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK