Abdullah avcı istifa...Yok tunay yok sercan yok bilmem ne...Böyle milli takım mı olur...Gittin bütün gurbetçileri topladın.Aklın sıra avrupalı yaptın milli takımı..anadoluda oynayanlar topçu değil mi...Ne hallere düştük....İs-ti-fa
öğretmenim kardeşimle sizinle aynı duyguları paylaşıyor. şuanda oda maç izleyip kriz geçirmekte
