annemin yaklaşık on aydır teşhis konamayan bir rahatsızlığı var.... gitmediğimiz hastane doktor kalmadı biyopsiler testler...en sonunda kortizon tedavisine başlandı oda vücuttaki diğer sistemleri kötü etkiledi.....hepinizden dua istiyorum...bir an önce teşhis ve tedavisi için........