annemin yaklaşık on aydır teşhis konamayan bir rahatsızlığı var.... gitmediğimiz hastane doktor kalmadı biyopsiler testler...en sonunda kortizon tedavisine başlandı oda vücuttaki diğer sistemleri kötü etkiledi.....hepinizden dua istiyorum...
bir an önce teşhis ve tedavisi için........
Çok geçmiş olsun, acil şifalar dilerim, dualarımız annenizle..
Kaçırılan öğretmenlerimizin ve sürücünün sağ salim tekrar evlerine dönmesidir temennimdir.. Ne kadar zor şimdi ailesine ve kaçırılanlara.. Vatan toprağı bizim değil mi, her yerde görev yapmak isteriz, bölmek hırpalamak isteyenlere asla izin verilmemeli.. Terörün kökünü kurutamadık gitti, yine kınar, yine bıçağı kemiğe dayarlar, değişen birşey olmaz
