bugün çok kötü hissediyorum kendimi...tam 14.yılım bitiyor bugün babasız geçen.14 yıl önce bu tarihte kaybetmiştim babamı.mekanın cennet olsun babacığım...Mekanı cennet olsun, nur içinde yatsın hocam.
bugün çok kötü hissediyorum kendimi...tam 14.yılım bitiyor bugün babasız geçen.14 yıl önce bu tarihte kaybetmiştim babamı.mekanın cennet olsun babacığım...
Benim de yavrularım hastaydı 3 gündür.Nihayet biraz iyiler.Allah yavrularımızı esirgesin.
biz de dün gece kaloriferi yakalım dedik 2,5 saate yakamadık sonra bıraktık çocuklar hasta oldu