Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı svcn-85

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4.127
  • 8.960
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 4.127
  • 8.960
  • 3. Sınıf Öğretmeni
13 Eki 2012 21:47:23
fb_rebel,nagice öğretmenlerim çok geçmiş olsun.

senizkarasah...Canım çok geçmiş olsun sana da..

Ben de geçen sene müthiş bir ağrıyla uyandım.Hemen doktora gittik.mr çekildi ancak ameliyatlık bir durum olmadığı söylendi.10 gün fizik tedavi aldım.Ve o süre boyunca uzanarak uyuyamadım bile.Boyun düzleşmesi başlangıcı varmış.Aman arkadaşlarım dikkat.Bir kez ağrı olunca geçmiyor da kolay kolay.Ben de çok dikkat ediyorum...Egzersizlerimi yapmaya çalışıyorum....Siz de çok dikkat edin nagice öğretmenim....

Çevrimdışı hacile

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 30.333
  • 237.826
  • 30.333
  • 237.826
13 Eki 2012 21:50:56
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
benimde bugün canım sıkkın .birkaç haftadır boyun ağrım vardı .bugün mr çektirdim .boyun fıtığım varmış .ameliyat olmalıymışım ..ağrım devam ediyor .
sizlerden veya çevrenizden aynı derdi olanlar var mı .acaba hemen ameliyat olsam mı .ankara ya gitmeyi de düşünüyorum ..birkaç doktora görüneyim diyorum ..bilgilerinizi paylaşır mısınız.

Çol geçmiş olsun öğretmenim.Fıtıklar hayatımızı öyle sınırlıyor ki.Ben de 8 yıldır bel fıtığı çekiyorum.Rabbim bol şifalar versin.

Senizkarasah ve fb-rebel öğretmenlerim,sizlere de çok geçmiş olsun.Rabbim acil şifalar versin.


Tezcan-61 öğretmenim ömür boyu mutluluklar dilerim.Rabbim huzur,güven,sevgi,saygı dolu bir yuva nasip etsin.

Çevrimdışı fb_rebel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
13 Eki 2012 22:10:18
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
fb_rebel,nagice öğretmenlerim çok geçmiş olsun.


[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]


Senizkarasah ve fb-rebel öğretmenlerim,sizlere de çok geçmiş olsun.Rabbim acil şifalar versin.


[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
fb_rebel,nagice,senizkarasah öğretmenlerim geçmiş olsun,Allah şifa versin..
Allah razı olsun arkadaşlar

Çevrimdışı emine yüzgeç

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 392
  • 1.505
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 392
  • 1.505
  • 2. Sınıf Öğretmeni
13 Eki 2012 22:22:23
tezcan61 öğretmenim Allah yuvanızı hayırlı etsin.

fb_rebel,nagice,senizkarasah öğretmenlerim Allah'tan acil şifalar dilerim...

Çevrimdışı sibel arin

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 654
  • 596
  • Müdür Yardımcısı
  • 654
  • 596
  • Müdür Yardımcısı
13 Eki 2012 22:32:30
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çok geçmiş olsun zümrem.. Ben de aynı dertten muzdaribim.. Ama ameliyat olmayı düşünmüyorum, bel fıtığım da var.. Bu tür ameliyatlar riskli.. Elimden geldiği kadar ağır kaldırmamaya, belimi ve boynumu sıcak tutmaya çalışıyorum.. Soğukta daha çabuk hastalanıyorum çünkü..Saçımı bile ensemi , boynumu mutlaka kapatacak kadar uzun tutmaya çalışıyorum..  Yılda en az 2 defa 1er hafta yatırıyor, iğne ve merhem olmadan iyileşemiyorum.. Şimdilik idare ediyorum..
  Tabi mutlaka birkaç dr a görünün dediğiniz gibi.. Ameliyat kaçınılmazsa iyi bir hastane ve dr u tercih edin zümrem.. Tekrar çok çok geçmiş olsun, acil şifalar dilerim..
sevgili öğretmenim öncelikle geçmiş olsun diyor Allah'dan acil şifalar temenni ediyorum.Hastalığınız gerçekten de ciddi ancak siz moralinizi bozmayın(aynı dertten bende çok çektim)özellikle stres ve soğuk havaya maruz kalma bu hastalığın baş tetikçileri...ben ameliyattan önce başka alternatifleri araştırmanızı öneririm mesela ben burda Gürcü bir dr olduğunu düşündüğüm belkide fizyoterapisti bir şahsa gittim(arkadaşlarımın tavsiyesiyle)özel bir tedavi uyguladı ve inanın beni çok rahatlattı;sizde araştırın bence.

Çevrimdışı S.OZKAN

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.699
  • 7.307
  • 2.699
  • 7.307
13 Eki 2012 22:37:47
Sayın tezcan61 öğretmenim hayırlı uğurlu olsun. Allahım mutlu etsin, inşallah.

Sayın fb_rebel, nagice, senizkarasah öğretmenlerim geçmiş olsun, diyorum. Allah'tan acil şifalar dilerim.

Çevrimdışı DERYA72

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
13 Eki 2012 22:45:25
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
benimde bugün canım sıkkın .birkaç haftadır boyun ağrım vardı .bugün mr çektirdim .boyun fıtığım varmış .ameliyat olmalıymışım ..ağrım devam ediyor .
sizlerden veya çevrenizden aynı derdi olanlar var mı .acaba hemen ameliyat olsam mı .ankara ya gitmeyi de düşünüyorum ..birkaç doktora görüneyim diyorum ..bilgilerinizi paylaşır mısınız.
Geçmiş olsun öğretmenim.Allah şifa versin.

Çevrimdışı culle

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4.215
  • 14.021
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 4.215
  • 14.021
  • 2. Sınıf Öğretmeni
13 Eki 2012 22:45:48
tezcan61 öğretmenim hayırlı uğurlu olsun. Bir yastıkta kocayın inşallah.

fb_rebel, nagice, senizkarasah, svcn-85, hacile öğretmenlerim geçmiş olsun, diyorum. Hastalık çeken herkese Allah'tan acil şifalar dilerim.

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
13 Eki 2012 22:50:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Öncelikle merhabalar arkadaşlar.güzel bir haberle karşınızdayım.Dün resmi nikahım vardı.Çok güzel bir gündü.Ben de evliler kervanına katıldım.
tezcan öğretmenimi tebrik ederim ,bir ömür boyu mutlu olurlar  inşallah  :)

Çevrimdışı Reyom

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.841
  • 9.555
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.841
  • 9.555
  • 2. Sınıf Öğretmeni
13 Eki 2012 22:53:33
Hasta olan tüm eğitimhanelilere acil şifalar diliyorum...Çok geçmiş olsun..

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
13 Eki 2012 22:54:26
fb rebel,nagice,şeniz öğretmenim,sevcan hepinize çok çok geçmiş olsun
Allahım tüm hastalara ve zor durumda olanlara yardım etsin

Çevrimdışı bekir7133

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.785
  • 9.881
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 3.785
  • 9.881
  • 4. Sınıf Öğretmeni
13 Eki 2012 23:01:47
tezcan61 öğretmenim hayırlı uğurlu olsun. Bir yastıkta kocayın inşallah.

fb_rebel, nagice, senizkarasah, svcn-85, hacile öğretmenlerim geçmiş olsun, diyorum. Hastalık çeken herkese Allah'tan acil şifalar dilerim

Çevrimdışı FTM40

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.366
  • 6.008
  • 1.366
  • 6.008
13 Eki 2012 23:25:56
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
benimde bugün canım sıkkın .birkaç haftadır boyun ağrım vardı .bugün mr çektirdim .boyun fıtığım varmış .ameliyat olmalıymışım ..ağrım devam ediyor .
sizlerden veya çevrenizden aynı derdi olanlar var mı .acaba hemen ameliyat olsam mı .ankara ya gitmeyi de düşünüyorum ..birkaç doktora görüneyim diyorum ..bilgilerinizi paylaşır mısınız.

Çok geçmiş olsun hocam.Kendinize dikkat etmeniz gerekiyor.Özellikle başarabilirseniz tabii bu meslekte. kendinizi çok germemeniz gerekir.Fıtık ağrısı çok zordur.Ben de bu ağrıyı bilenlerdenim.Yedi yil öncebana da bel fıtığı acil ameliyet dediler.Ben tabii ki olmadım..Diğer seçenekleri de iyi araştırın.Ameliyet çoğu zaman çözüm olmuyor.Soğuktan kendinizi iyi koruyun.Ben şu an iyiyim.

Şeniz hocam,fb_rebel,svcn-85,Hacile öğretmenlerim sizlere de geçmiş olsun.

Çevrimdışı mza20

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 460
  • 404
  • 460
  • 404
13 Eki 2012 23:49:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Eğitimhane'nin değerli üyeleri Tezcan öğretmenimiz bugün Trabzon da yapılacak düğünle dünya evine girecek inşallah.Allah nasip ederse bende teşrif edeceğim,kendisiyle 5 yıl aynı okulda birlikte çalıştık ve bir çok sosyal aktiviteyide(şiir dinletileri,tiyatro oyunlarımız...) birlikte gerçekleştirdik.Benim 2006'dan bu yana tanıdığım bir arkadaşımdır kendisi.
   Buradan tebrik mesajlarınızı not alıp ulaştırırım inşallah.
tezcan öğretmenim hayırlı olsun.allah bir yastıkta kocatsın

Çevrimdışı mza20

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 460
  • 404
  • 460
  • 404
13 Eki 2012 23:52:32
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
benimde bugün canım sıkkın .birkaç haftadır boyun ağrım vardı .bugün mr çektirdim .boyun fıtığım varmış .ameliyat olmalıymışım ..ağrım devam ediyor .
sizlerden veya çevrenizden aynı derdi olanlar var mı .acaba hemen ameliyat olsam mı .ankara ya gitmeyi de düşünüyorum ..birkaç doktora görüneyim diyorum ..bilgilerinizi paylaşır mısınız.
geçmiş olsun öğretmenim.boyun fıtığı ameliyatı bilemiyorum.ama bel fıtığı ameliyatında memnun olmayan kişiler biliyorum.iyileşmediği gibi ilk zamanlar daha kötü olduklarını söylüyorlar

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK