benimde bugün canım sıkkın .birkaç haftadır boyun ağrım vardı .bugün mr çektirdim .boyun fıtığım varmış .ameliyat olmalıymışım ..ağrım devam ediyor .
sizlerden veya çevrenizden aynı derdi olanlar var mı .acaba hemen ameliyat olsam mı .ankara ya gitmeyi de düşünüyorum ..birkaç doktora görüneyim diyorum ..bilgilerinizi paylaşır mısınız.
Çol geçmiş olsun öğretmenim.Fıtıklar hayatımızı öyle sınırlıyor ki.Ben de 8 yıldır bel fıtığı çekiyorum.Rabbim bol şifalar versin.
Senizkarasah ve fb-rebel öğretmenlerim,sizlere de çok geçmiş olsun.Rabbim acil şifalar versin.
Tezcan-61 öğretmenim ömür boyu mutluluklar dilerim.Rabbim huzur,güven,sevgi,saygı dolu bir yuva nasip etsin.