Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı mza20

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 460
  • 404
  • 460
  • 404
13 Eki 2012 23:56:19
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çok geçmiş olsun zümrem.. Ben de aynı dertten muzdaribim.. Ama ameliyat olmayı düşünmüyorum, bel fıtığım da var.. Bu tür ameliyatlar riskli.. Elimden geldiği kadar ağır kaldırmamaya, belimi ve boynumu sıcak tutmaya çalışıyorum.. Soğukta daha çabuk hastalanıyorum çünkü..Saçımı bile ensemi , boynumu mutlaka kapatacak kadar uzun tutmaya çalışıyorum..  Yılda en az 2 defa 1er hafta yatırıyor, iğne ve merhem olmadan iyileşemiyorum.. Şimdilik idare ediyorum..
  Tabi mutlaka birkaç dr a görünün dediğiniz gibi.. Ameliyat kaçınılmazsa iyi bir hastane ve dr u tercih edin zümrem.. Tekrar çok çok geçmiş olsun, acil şifalar dilerim..
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Boyun fitigi olan tum ogretmenlerime gecmis olsun bende de var..ameliyati cok riskli ve kanliymis..agrilar gecmiyormus cunku genelde birden fazla yerde fitik oluyor..eger agrilarinuz dayanilmazsa boynunuza kortizon ignesi yaptirabilirsiniz..iki doz uygulaniyor aralikli olarak..agri kalmiyor uzun sure
sizlerede geçmiş olsun öğretmenim.allah sizlere ve bütün hastalara şifa versin

Çevrimdışı senizkarasah

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
13 Eki 2012 23:58:52
   fb_rebel ve hacile öğretmenlerim geçmiş olsun..
   Sevcancığım sana da çok geçmiş olsun canım, kendine dikkat et..
   Geçmiş olsun dileğinde bulunan sevgili arkadaşlarım teşekkürler, Allah tüm hasta olanlara şifa versin..
   Melikeciğim dökülüyormuş zümremiz meğer, ayakta durduğumuza şükür :D
   Nagice öğretmenim yastığı demeyi unuttum.. Ortopedik, ortası enine çukur olan yastıklardan kullanmamız gerekiyor boyun fıtığı için.. Bir de yüzme öneriyor dr lar.. Ben geçen hafta başladım.. Umarım yararını görürüm..
  Sibel Arin öğretmenim size de çok geçmiş olsun, şimdilik acil bir durumum yok çok şükür, tedbirli olmaya hastalanmamaya çalışıyorum.. Önerileriniz ve ilginiz için çok teşekkür ederim :)

Çevrimdışı sarnıç

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 8.385
  • 127.469
  • 8.385
  • 127.469
14 Eki 2012 00:00:29
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
fb_rebel,nagice öğretmenlerim çok geçmiş olsun.

senizkarasah...Canım çok geçmiş olsun sana da..

Ben de geçen sene müthiş bir ağrıyla uyandım.Hemen doktora gittik.mr çekildi ancak ameliyatlık bir durum olmadığı söylendi.10 gün fizik tedavi aldım.Ve o süre boyunca uzanarak uyuyamadım bile.Boyun düzleşmesi başlangıcı varmış.Aman arkadaşlarım dikkat.Bir kez ağrı olunca geçmiyor da kolay kolay.Ben de çok dikkat ediyorum...Egzersizlerimi yapmaya çalışıyorum....Siz de çok dikkat edin nagice öğretmenim....

Geçmiş olsun öğretmenim. Allah acil şifalar verir inşallah...

Çevrimdışı heroh

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1.791
  • 3.279
  • 1.791
  • 3.279
14 Eki 2012 00:00:39
Bütün hasta arkadaşlarımaza Allah acil şifalar versin...

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
14 Eki 2012 00:02:07
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
fb_rebel,nagice öğretmenlerim çok geçmiş olsun.

senizkarasah...Canım çok geçmiş olsun sana da..

Ben de geçen sene müthiş bir ağrıyla uyandım.Hemen doktora gittik.mr çekildi ancak ameliyatlık bir durum olmadığı söylendi.10 gün fizik tedavi aldım.Ve o süre boyunca uzanarak uyuyamadım bile.Boyun düzleşmesi başlangıcı varmış.Aman arkadaşlarım dikkat.Bir kez ağrı olunca geçmiyor da kolay kolay.Ben de çok dikkat ediyorum...Egzersizlerimi yapmaya çalışıyorum....Siz de çok dikkat edin nagice öğretmenim....

Öğretmenim çok geçmiş olsun. Cenabı hak şifa versin.

Çevrimdışı melike_snf

  • Bilge Üye
  • *****
  • 5.178
  • 12.298
  • Müdür Yardımcısı
  • 5.178
  • 12.298
  • Müdür Yardımcısı
14 Eki 2012 01:23:56
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
  fb_rebel ve hacile öğretmenlerim geçmiş olsun..
   Sevcancığım sana da çok geçmiş olsun canım, kendine dikkat et..
   Geçmiş olsun dileğinde bulunan sevgili arkadaşlarım teşekkürler, Allah tüm hasta olanlara şifa versin..
   Melikeciğim dökülüyormuş zümremiz meğer, ayakta durduğumuza şükür :D
   Nagice öğretmenim yastığı demeyi unuttum.. Ortopedik, ortası enine çukur olan yastıklardan kullanmamız gerekiyor boyun fıtığı için.. Bir de yüzme öneriyor dr lar.. Ben geçen hafta başladım.. Umarım yararını görürüm..
  Sibel Arin öğretmenim size de çok geçmiş olsun, şimdilik acil bir durumum yok çok şükür, tedbirli olmaya hastalanmamaya çalışıyorum.. Önerileriniz ve ilginiz için çok teşekkür ederim :)

   Dökülmez benim canım zümrelerim : ))) Size iyi gelecek bir şeyler yapmak lazım hemen : ))

  Sevcancım sana da çoook geçmiş olsun arkadaşım ;)

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
14 Eki 2012 01:32:07
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Allah bir yastıkta kocatsın Tezcan Hocamızı;mutlulukları daim olsun;Munzeviçığlık Hocam hayırlısıyla gidip gelin inşaallah.

Teşekkür ederim  Bergüzar öğretmenim,geldim işte :)

fb_rebel, nagice, senizkarasah, svcn-85, hacile öğretmenlerim geçmiş olsun, diyorum. Hastalık çeken herkese Allah'tan acil şifalar dilerim.
 iki dakika sizi bırakmaya gelmiyor yav hemen hasta oluvermişsiniz :)

Ben netten çıkmadan önce gördüğüm tebrik mesajlarını ilettim arkadaşlar,sonrakileri kendisinin okuyabileceğini de Tezcan öğretmenimize ayrıyeten haber verdim...

Çevrimdışı melike_snf

  • Bilge Üye
  • *****
  • 5.178
  • 12.298
  • Müdür Yardımcısı
  • 5.178
  • 12.298
  • Müdür Yardımcısı
14 Eki 2012 01:45:32
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Öncelikle merhabalar arkadaşlar.güzel bir haberle karşınızdayım.Dün resmi nikahım vardı.Çok güzel bir gündü.Ben de evliler kervanına katıldım.

   Hayırlı olsun öğretmenim..Allah mutlu,huzurlu bir yuva nasip etsin bir ömür...

Çevrimdışı mihri zeynep

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 203
  • 2.349
  • 203
  • 2.349
14 Eki 2012 02:47:47
bel fıtığı insanı şiddetli uyutmayan ağrılar..Allah şifalar versin hepimize

Çevrimdışı 38fatma

  • Bilge Üye
  • *****
  • 11.244
  • 134.919
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 11.244
  • 134.919
  • 4. Sınıf Öğretmeni
14 Eki 2012 07:33:00
fb_rebel,senizkarasah öğretmenlerim geçmiş olsun,Allah şifa versin..

Çevrimdışı siraçisra

  • Bilge Üye
  • *****
  • 7.065
  • 30.536
  • Zihin Eng. Öğrt.
  • 7.065
  • 30.536
  • Zihin Eng. Öğrt.
14 Eki 2012 10:24:43
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Eğitimhane'nin değerli üyeleri Tezcan öğretmenimiz bugün Trabzon da yapılacak düğünle dünya evine girecek inşallah.Allah nasip ederse bende teşrif edeceğim,kendisiyle 5 yıl aynı okulda birlikte çalıştık ve bir çok sosyal aktiviteyide(şiir dinletileri,tiyatro oyunlarımız...) birlikte gerçekleştirdik.Benim 2006'dan bu yana tanıdığım bir arkadaşımdır kendisi.
   Buradan tebrik mesajlarınızı not alıp ulaştırırım inşallah.

Tezcan öğretmenimize ömür boyu mutluluklar dilerim

nagice,senizkarasah,ferayserhan,svcn-85, fb_rebel,hacile,mihri zeynep öğretmenlerim Geçmiş olsun...Rabbim acil şifalar versin..

Çevrimdışı tepecik09

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.502
  • 5.930
  • Teknoloji ve Tasarım
  • 2.502
  • 5.930
  • Teknoloji ve Tasarım
14 Eki 2012 10:41:27
Başta Şeniz Ablam olmak üzere nagice,ferayserhan,svcn-85, fb_rebel,hacile,mihri zeynep öğretmenlerim geçmiş olsun.En kısa sürede sağlığınıza kavuşursunuz umarım.

Tezcan61 öğretmenimize mutluluklar diliyorum.Allah yuvanızı hayırlı etsin.

Benim de yavrularım hastaydı 3 gündür.Nihayet biraz iyiler.Allah yavrularımızı esirgesin.

Çevrimdışı senizkarasah

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
14 Eki 2012 11:00:51
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bel fıtığı insanı şiddetli uyutmayan ağrılar..Allah şifalar versin hepimize
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Boyun fitigi olan tum ogretmenlerime gecmis olsun bende de var..ameliyati cok riskli ve kanliymis..agrilar gecmiyormus cunku genelde birden fazla yerde fitik oluyor..eger agrilarinuz dayanilmazsa boynunuza kortizon ignesi yaptirabilirsiniz..iki doz uygulaniyor aralikli olarak..agri kalmiyor uzun sure
Geçmiş olsun öğretmenlerim, acil şifalar dilerim sizlere de..
Geçmiş olsun dileklerinde bulunan eğitimhane ailesine çok teşekkürler :)
Tepecik canım çok teşekkür ederim, hasta olan herkese acil şifalar diliyorum..

Çevrimdışı cansuu_04

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.517
  • 4.271
  • 1.517
  • 4.271
14 Eki 2012 11:15:41
senizkarasah, nagice,ferayserhan,svcn-85, fb_rebel,hacile,mihri zeynep öğretmenlerim geçmiş olsun.Rabbim şifa versin.

Tezcan61 öğretmenim tebrikler.Allah mesut etsin.

Çevrimdışı özi67

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.058
  • 11.020
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.058
  • 11.020
  • 1. Sınıf Öğretmeni
14 Eki 2012 11:40:31
Tezcan öğretmenim bir ömür mutluluklar dilerim...

Rahatsız olan öğretmenlerim geçmiş olsun Allah acil şifalar versin...

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK