fb_rebel ve hacile öğretmenlerim geçmiş olsun..
Sevcancığım sana da çok geçmiş olsun canım, kendine dikkat et..
Geçmiş olsun dileğinde bulunan sevgili arkadaşlarım teşekkürler, Allah tüm hasta olanlara şifa versin..
Melikeciğim dökülüyormuş zümremiz meğer, ayakta durduğumuza şükür
Nagice öğretmenim yastığı demeyi unuttum.. Ortopedik, ortası enine çukur olan yastıklardan kullanmamız gerekiyor boyun fıtığı için.. Bir de yüzme öneriyor dr lar.. Ben geçen hafta başladım.. Umarım yararını görürüm..
Sibel Arin öğretmenim size de çok geçmiş olsun, şimdilik acil bir durumum yok çok şükür, tedbirli olmaya hastalanmamaya çalışıyorum.. Önerileriniz ve ilginiz için çok teşekkür ederim
