Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı senizkarasah

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
13 Eki 2012 18:57:02
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
benimde bugün canım sıkkın .birkaç haftadır boyun ağrım vardı .bugün mr çektirdim .boyun fıtığım varmış .ameliyat olmalıymışım ..ağrım devam ediyor .
sizlerden veya çevrenizden aynı derdi olanlar var mı .acaba hemen ameliyat olsam mı .ankara ya gitmeyi de düşünüyorum ..birkaç doktora görüneyim diyorum ..bilgilerinizi paylaşır mısınız.
Çok geçmiş olsun zümrem.. Ben de aynı dertten muzdaribim.. Ama ameliyat olmayı düşünmüyorum, bel fıtığım da var.. Bu tür ameliyatlar riskli.. Elimden geldiği kadar ağır kaldırmamaya, belimi ve boynumu sıcak tutmaya çalışıyorum.. Soğukta daha çabuk hastalanıyorum çünkü..Saçımı bile ensemi , boynumu mutlaka kapatacak kadar uzun tutmaya çalışıyorum..  Yılda en az 2 defa 1er hafta yatırıyor, iğne ve merhem olmadan iyileşemiyorum.. Şimdilik idare ediyorum..
  Tabi mutlaka birkaç dr a görünün dediğiniz gibi.. Ameliyat kaçınılmazsa iyi bir hastane ve dr u tercih edin zümrem.. Tekrar çok çok geçmiş olsun, acil şifalar dilerim..

Çevrimdışı gülümseyinnn

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.382
  • 12.029
  • 5.382
  • 12.029
13 Eki 2012 19:10:03
Ege üniversitesi hastanesinde boyun fıtığı ameliyatlarıyla ünlü bir prof vardı. Hala duruyor mu bilmiyorum ama bi araştırın.
İsmi faik miydi f ile başlayan bir şeydi ama şimdi aklıma gelmiyor..
Çok geçmiş olsun.

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
13 Eki 2012 19:12:50
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çok geçmiş olsun zümrem.. Ben de aynı dertten muzdaribim.. Ama ameliyat olmayı düşünmüyorum, bel fıtığım da var.. Bu tür ameliyatlar riskli.. Elimden geldiği kadar ağır kaldırmamaya, belimi ve boynumu sıcak tutmaya çalışıyorum.. Soğukta daha çabuk hastalanıyorum çünkü..Saçımı bile ensemi , boynumu mutlaka kapatacak kadar uzun tutmaya çalışıyorum..  Yılda en az 2 defa 1er hafta yatırıyor, iğne ve merhem olmadan iyileşemiyorum.. Şimdilik idare ediyorum..
  Tabi mutlaka birkaç dr a görünün dediğiniz gibi.. Ameliyat kaçınılmazsa iyi bir hastane ve dr u tercih edin zümrem.. Tekrar çok çok geçmiş olsun, acil şifalar dilerim..

Şeniz öğretmenim size de çok geçmiş olsun. Cenabı hak şifa verir inşallah.

Çevrimdışı ferayserhan

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.875
  • 8.344
  • 2.875
  • 8.344
13 Eki 2012 19:17:54
Boyun fitigi olan tum ogretmenlerime gecmis olsun bende de var..ameliyati cok riskli ve kanliymis..agrilar gecmiyormus cunku genelde birden fazla yerde fitik oluyor..eger agrilarinuz dayanilmazsa boynunuza kortizon ignesi yaptirabilirsiniz..iki doz uygulaniyor aralikli olarak..agri kalmiyor uzun sure

Çevrimdışı DERYA72

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
13 Eki 2012 19:18:28
tezcan61 öğretmenim Allah mesut esin.

Çevrimdışı seço58

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.343
  • 41.711
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 3.343
  • 41.711
  • 4. Sınıf Öğretmeni
13 Eki 2012 19:38:55
tezcan61 hocam,bir ömür boyu mutluluklar diliyorum.

Çevrimdışı DİLEK34

  • Uzman Üye
  • *****
  • 447
  • 485
  • 447
  • 485
13 Eki 2012 19:40:15
tezcan hocam ömür boyu mutluluklar allah mutlu huzurlu bir evlilik hayatı nasip etsin

Çevrimdışı eylulada1

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4.164
  • 47.324
  • 4.164
  • 47.324
13 Eki 2012 19:41:04
tezcan61 öğretmenim,tebrik ederim.Mutluluğunuz bir ömür boyu sürsün.

Çevrimdışı heroh

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1.791
  • 3.279
  • 1.791
  • 3.279
13 Eki 2012 20:30:26
tezcan61 öğretmenim hayırlı uğurlu olsun, tebrikler...

Çevrimdışı nagice

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
13 Eki 2012 20:31:47
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çok geçmiş olsun zümrem.. Ben de aynı dertten muzdaribim.. Ama ameliyat olmayı düşünmüyorum, bel fıtığım da var.. Bu tür ameliyatlar riskli.. Elimden geldiği kadar ağır kaldırmamaya, belimi ve boynumu sıcak tutmaya çalışıyorum.. Soğukta daha çabuk hastalanıyorum çünkü..Saçımı bile ensemi , boynumu mutlaka kapatacak kadar uzun tutmaya çalışıyorum..  Yılda en az 2 defa 1er hafta yatırıyor, iğne ve merhem olmadan iyileşemiyorum.. Şimdilik idare ediyorum..
  Tabi mutlaka birkaç dr a görünün dediğiniz gibi.. Ameliyat kaçınılmazsa iyi bir hastane ve dr u tercih edin zümrem.. Tekrar çok çok geçmiş olsun, acil şifalar dilerim..
çok teşekkür ediyorum zümrem .her zaman ki gibi imdada yetiştiniz .rahatlattınız beni..size de çok geçmiş olsun ..accil şialar diliyorum .




geçmiş olsun dilekleriniz için çok teşekkür ediyorum dostlar ..Allah kimseye sıkıntı vermesin ...

Çevrimdışı senizkarasah

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
13 Eki 2012 20:44:41
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Şeniz öğretmenim size de çok geçmiş olsun. Cenabı hak şifa verir inşallah.
Teşekkürler Tolstoyevski öğretmenim.. Sizin de yeğeninize tekrar acil şifalar dilerim, dualarım onunla..
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
çok teşekkür ediyorum zümrem .her zaman ki gibi imdada yetiştiniz .rahatlattınız beni..size de çok geçmiş olsun ..accil şialar diliyorum .




geçmiş olsun dilekleriniz için çok teşekkür ediyorum dostlar ..Allah kimseye sıkıntı vermesin ...
Teşekkür ederim zümrem.. Rabbim tüm hastalara şifa versin..

Çevrimdışı fb_rebel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
13 Eki 2012 21:08:23
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
benimde bugün canım sıkkın .birkaç haftadır boyun ağrım vardı .bugün mr çektirdim .boyun fıtığım varmış .ameliyat olmalıymışım ..ağrım devam ediyor .
sizlerden veya çevrenizden aynı derdi olanlar var mı .acaba hemen ameliyat olsam mı .ankara ya gitmeyi de düşünüyorum ..birkaç doktora görüneyim diyorum ..bilgilerinizi paylaşır mısınız.
Zümrem bende de 2 senedir var.Ama ameliyat olan arkadaşlar pek memnun olmadıklarını söylediler.Ailem Ankarada olduğu için pek çok dr.a göründüm.Akşam ve sabah yarımşar saat boyun egzersizlerim var.Bir de boyun jelim var ağrı kesici ve kas gevşetici ile birlikte kullnıyorum.ONun dışında 6 ay boyunluk kullandım.Sadece gece yatarken çıkardım.En önemli yapılan hata uzanarak tv seyretme bilgisayar bakma vs.Birde muhakkak yastığınızı şu ortası çukur olan visko ile değiştirmenizi tavsiye edrim.Çok geçmiş olsun...

Çevrimdışı fb_rebel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
13 Eki 2012 21:11:42
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Öncelikle merhabalar arkadaşlar.güzel bir haberle karşınızdayım.Dün resmi nikahım vardı.Çok güzel bir gündü.Ben de evliler kervanına katıldım.
Bir ömür eşinizle mutluluklar dilerim :)

Çevrimdışı hhh06

  • Bilge Üye
  • *****
  • 1.676
  • 6.817
  • 1.676
  • 6.817
13 Eki 2012 21:38:20
fb_rebel,nagice,senizkarasah öğretmenlerim geçmiş olsun,Allah şifa versin..

Çevrimdışı melike_snf

  • Bilge Üye
  • *****
  • 5.178
  • 12.298
  • Müdür Yardımcısı
  • 5.178
  • 12.298
  • Müdür Yardımcısı
13 Eki 2012 21:42:13
Zümrelerime ne olmuş böyle...fb_rebel,senizkarasah ve nagice öğretmenlerim Allah acil şifalar versin...Kendinize dikkat edin...

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK