Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı yeni4242

  • Bilge Üye
  • *****
  • 8.472
  • 119.268
  • 8.472
  • 119.268
13 Eki 2012 16:29:00
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Eğitimhane'nin değerli üyeleri Tezcan öğretmenimiz bugün Trabzon da yapılacak düğünle dünya evine girecek inşallah.Allah nasip ederse bende teşrif edeceğim,kendisiyle 5 yıl aynı okulda birlikte çalıştık ve bir çok sosyal aktiviteyide(şiir dinletileri,tiyatro oyunlarımız...) birlikte gerçekleştirdik.Benim 2006'dan bu yana tanıdığım bir arkadaşımdır kendisi.
   Buradan tebrik mesajlarınızı not alıp ulaştırırım inşallah.
Hocam artık okuma şansınız olur mu bilmem ama bizden de selamlar götürün. Yolunuz çık olsun.
Tezcan61 öğretmenimize Allah bir ömür boyu mutluluk, sağlık sıhhat ve anlayış versin.

Çevrimdışı akkaya33

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.105
  • 12.726
  • 2.105
  • 12.726
13 Eki 2012 16:48:51
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Eğitimhane'nin değerli üyeleri Tezcan öğretmenimiz bugün Trabzon da yapılacak düğünle dünya evine girecek inşallah.Allah nasip ederse bende teşrif edeceğim,kendisiyle 5 yıl aynı okulda birlikte çalıştık ve bir çok sosyal aktiviteyide(şiir dinletileri,tiyatro oyunlarımız...) birlikte gerçekleştirdik.Benim 2006'dan bu yana tanıdığım bir arkadaşımdır kendisi.
   Buradan tebrik mesajlarınızı not alıp ulaştırırım inşallah.
Tezcan61 öğretmenimize mutluluklar dilerim.

Çevrimdışı mavi ada ılgını

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.970
  • 8.709
  • 1.970
  • 8.709
13 Eki 2012 16:53:01
tezcan öğretmenimize bir ömür boyu mutluluk dilerim

Çevrimdışı SALKIMSÖĞÜT38

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 202
  • 1.069
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 202
  • 1.069
  • 3. Sınıf Öğretmeni
13 Eki 2012 17:03:06
  tezcan61 hocam,bir ömür boyu mutluluklar diliyorum,darısı bekarlara.

Çevrimdışı selvi_2009

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 126
  • 261
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 126
  • 261
  • 4. Sınıf Öğretmeni
13 Eki 2012 17:47:30
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Eğitimhane'nin değerli üyeleri Tezcan öğretmenimiz bugün Trabzon da yapılacak düğünle dünya evine girecek inşallah.Allah nasip ederse bende teşrif edeceğim,kendisiyle 5 yıl aynı okulda birlikte çalıştık ve bir çok sosyal aktiviteyide(şiir dinletileri,tiyatro oyunlarımız...) birlikte gerçekleştirdik.Benim 2006'dan bu yana tanıdığım bir arkadaşımdır kendisi.
   Buradan tebrik mesajlarınızı not alıp ulaştırırım inşallah.

tebrik ederim öğretmenim bir ömür boyu mutluluklar onların olsun

Çevrimdışı nagice

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
13 Eki 2012 18:13:54
tezcan öğretmenime ömür boyu mutluluklar diliyorum.

Çevrimdışı nagice

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
13 Eki 2012 18:17:28
benimde bugün canım sıkkın .birkaç haftadır boyun ağrım vardı .bugün mr çektirdim .boyun fıtığım varmış .ameliyat olmalıymışım ..ağrım devam ediyor .
sizlerden veya çevrenizden aynı derdi olanlar var mı .acaba hemen ameliyat olsam mı .ankara ya gitmeyi de düşünüyorum ..birkaç doktora görüneyim diyorum ..bilgilerinizi paylaşır mısınız.

Çevrimdışı AYNALI

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.284
  • 21.107
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.284
  • 21.107
  • 3. Sınıf Öğretmeni
13 Eki 2012 18:18:56
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Öncelikle merhabalar arkadaşlar.güzel bir haberle karşınızdayım.Dün resmi nikahım vardı.Çok güzel bir gündü.Ben de evliler kervanına katıldım.

hayırlı olsun öğretmenim mutluluğunuz daim olsun

nagice öğretmenim mevlam şifa verir inşallah

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
13 Eki 2012 18:21:08
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
benimde bugün canım sıkkın .birkaç haftadır boyun ağrım vardı .bugün mr çektirdim .boyun fıtığım varmış .ameliyat olmalıymışım ..ağrım devam ediyor .
sizlerden veya çevrenizden aynı derdi olanlar var mı .acaba hemen ameliyat olsam mı .ankara ya gitmeyi de düşünüyorum ..birkaç doktora görüneyim diyorum ..bilgilerinizi paylaşır mısınız.

Öğretmenim çok çok geçmiş olsun. Cenabı hak şifa versin. Çevremden bildiğim kadar çok zor oluyor fıtık ağrıları. İnşallah kısa zamanda iyileşirsiniz.

Çevrimdışı nurdan81

  • Uzman Üye
  • *****
  • 705
  • 2.728
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 705
  • 2.728
  • 4. Sınıf Öğretmeni
13 Eki 2012 18:25:41
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
benimde bugün canım sıkkın .birkaç haftadır boyun ağrım vardı .bugün mr çektirdim .boyun fıtığım varmış .ameliyat olmalıymışım ..ağrım devam ediyor .
sizlerden veya çevrenizden aynı derdi olanlar var mı .acaba hemen ameliyat olsam mı .ankara ya gitmeyi de düşünüyorum ..birkaç doktora görüneyim diyorum ..bilgilerinizi paylaşır mısınız.
çok geçmiş olsun öğretmenim.acil şifalar

Çevrimdışı akkaya33

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.105
  • 12.726
  • 2.105
  • 12.726
13 Eki 2012 18:32:39
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
benimde bugün canım sıkkın .birkaç haftadır boyun ağrım vardı .bugün mr çektirdim .boyun fıtığım varmış .ameliyat olmalıymışım ..ağrım devam ediyor .
sizlerden veya çevrenizden aynı derdi olanlar var mı .acaba hemen ameliyat olsam mı .ankara ya gitmeyi de düşünüyorum ..birkaç doktora görüneyim diyorum ..bilgilerinizi paylaşır mısınız.
Geçmiş olsun öğretmenim Allah acil şifalar versin.

Çevrimdışı yeni4242

  • Bilge Üye
  • *****
  • 8.472
  • 119.268
  • 8.472
  • 119.268
13 Eki 2012 18:35:08
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
benimde bugün canım sıkkın .birkaç haftadır boyun ağrım vardı .bugün mr çektirdim .boyun fıtığım varmış .ameliyat olmalıymışım ..ağrım devam ediyor .
sizlerden veya çevrenizden aynı derdi olanlar var mı .acaba hemen ameliyat olsam mı .ankara ya gitmeyi de düşünüyorum ..birkaç doktora görüneyim diyorum ..bilgilerinizi paylaşır mısınız.
Geçmiş olsun sayın hocam. Ameliyat konusunda acele etmeyin. Bel ve boyun fıtığı ameliyatları çoğu zaman tam çözüm olmuyor. Başka doktora görünüp ondan sonra karar vermenizi öneririm.Allahım şifa versin.

Çevrimdışı nevin07

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.313
  • 3.610
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.313
  • 3.610
  • 2. Sınıf Öğretmeni
13 Eki 2012 18:42:59
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
benimde bugün canım sıkkın .birkaç haftadır boyun ağrım vardı .bugün mr çektirdim .boyun fıtığım varmış .ameliyat olmalıymışım ..ağrım devam ediyor .
sizlerden veya çevrenizden aynı derdi olanlar var mı .acaba hemen ameliyat olsam mı .ankara ya gitmeyi de düşünüyorum ..birkaç doktora görüneyim diyorum ..bilgilerinizi paylaşır mısınız.

Geçmiş olsun öğretmenim..Rabbim acil şifalar versin..
Ablamın böyle bir sorunu vardı..O ameliyata karşı olduğu için olmadı.. Fizik tedavi uygulandı.. Şimdi fena değil..

Çevrimdışı 38fatma

  • Bilge Üye
  • *****
  • 11.244
  • 134.919
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 11.244
  • 134.919
  • 4. Sınıf Öğretmeni
13 Eki 2012 18:46:17
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
benimde bugün canım sıkkın .birkaç haftadır boyun ağrım vardı .bugün mr çektirdim .boyun fıtığım varmış .ameliyat olmalıymışım ..ağrım devam ediyor .
sizlerden veya çevrenizden aynı derdi olanlar var mı .acaba hemen ameliyat olsam mı .ankara ya gitmeyi de düşünüyorum ..birkaç doktora görüneyim diyorum ..bilgilerinizi paylaşır mısınız.
Geçmiş olsun öğretmenim Allah acil şifalar versin

Çevrimdışı 38fatma

  • Bilge Üye
  • *****
  • 11.244
  • 134.919
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 11.244
  • 134.919
  • 4. Sınıf Öğretmeni
13 Eki 2012 18:47:53
tezcan61 hocam,bir ömür boyu mutluluklar diliyorum.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK