Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı tekmen

  • Moderatör
  • *****
  • 21.754
  • 46.929
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 21.754
  • 46.929
  • 4. Sınıf Öğretmeni
12 Eki 2012 09:16:34
Köyün tek öğretmeni evinde ölü bulundu
Karaman’ın Ermenek ilçesine bağlı Sarıvadi köyünde Sarıvadi İlköğretim Okulu'nun tek öğretmeni evinde ölü olarak bulundu.

Allah rahmet eylesin.
________________________
ŞÖYLE GARİP BENCİLEYİN

Acep şu yerde varm'ola
Şöyle garip bencileyin
Bağrı başlı gözü yaşlı
Şöyle garip bencileyin

Gezdim Rum ile Şam'ı
Yukarı illeri kamu
Çok istedim bulamadım
Şöyle garip bencileyin

Kimseler garip olmasın
Hasret oduna yanmasın
Hocam kimseler duymasın
Şöyle garip bencileyin

Söyler dilim ağlar gözüm
Gariplere göynür özüm
Meğer ki gökte yıldızım
Şöyle garip bencileyin

Nice bu dert ile yanam
Ecel ere bir gün ölem
Meğer ki sinimde bulam
Şöyle garip bencileyin

Bir garip ölmüş diyeler
Üç günden sonra duyalar
Soğuk su ile yuyalar
Şöyle garip bencileyin

Hey Emre'm Yunus biçare
Bulunmaz derdine çare
Var imdi gez şardan şara
Şöyle garip bencileyin

YUNUS EMRE

Çevrimdışı aselata

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 802
  • 1.889
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 802
  • 1.889
  • 4. Sınıf Öğretmeni
12 Eki 2012 10:41:47
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Köyün tek öğretmeni evinde ölü bulundu
Karaman’ın Ermenek ilçesine bağlı Sarıvadi köyünde Sarıvadi İlköğretim Okulu'nun tek öğretmeni evinde ölü olarak bulundu.

________________________
allah rahmet eylesin çok üzücü bir durum

Çevrimdışı arıpınar

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.510
  • 11.618
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 5.510
  • 11.618
  • 4. Sınıf Öğretmeni
12 Eki 2012 11:10:19
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
KÖYÜN TEK ÖĞRETMENİ ÖLÜ BULUNDU

11 Ekim 2012 Perşembe - 16:50
Karaman'ın Ermenek ilçesine bağlı Sarıvadi köyünde Sarıvadi İlköğretim Okulu'nun tek öğretmeni evinde ölü olarak bulundu.

KARAMAN - İHA -    Karaman'ın Ermenek ilçesine bağlı Sarıvadi köyünde Sarıvadi İlköğretim Okulu'nun tek öğretmeni evinde ölü olarak bulundu.   
Edinilen bilgiye göre, Sarıvadi İlköğretim Okulu'nun tek öğretmeni olan Ali Uğur (27), sabah okula gelmemesi üzerine öğrencileri durumu ailelerine bildirdi. Aileler ise öğretmene bakmak için gittikleri evde Ali Uğur'un cansız bedeniyle karşılaştı. Ailelerin durumu jandarmaya bildirmesi üzerine eve gelen ekipler, evin etrafında güvenlik şeridi oluşturdu. Cumhuriyet Savcısının incelemesinin ardından öğretmenin cesedi, otopsi için Ermenek Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı. Ali Uğur'un kalp krizi sonucu öldüğü tahmin edilirken, kesin ölüm sebebinin belirlenmesi için öğretmenin cesedi, Adana Adli Tıp Kurumuna gönderildi. Evinde ölü bulunan Ali Uğur'un 6 yıllık öğretmen olduğu ve Sarıvadi İlköğretim Okulu'nun da tek öğretmeni olduğu öğrenildi. 
  Karaman İl Milli Eğitim Müdürlüğü de Ali Uğur'un ölümünün ardından kuruma ait internet sitesinden taziye mesajı yayınladı. 

Allah rahmet eylesin öğretmen arkadaşımıza.Mekanı cennet olsun.
Rabbim geride kalan ailesine, yakınlarına ve tüm sevdiklerine bol bol sabır versin.


Tek öğretmen olmak öyle zor ki ancak ölünce farkına varıyorlar tek olmamalı kimse yanında bir arkadaşı daha olsaydı kurtulacaktı belki de ...Allah rahmet eylesn ne diyelim bu saatten sonra...

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
12 Eki 2012 12:09:58
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Köyün tek öğretmeni evinde ölü bulundu
Karaman’ın Ermenek ilçesine bağlı Sarıvadi köyünde Sarıvadi İlköğretim Okulu'nun tek öğretmeni evinde ölü olarak bulundu.

Allah rahmet eylesin ailesine sabırlar versin
çok üzücü gerçekten

Çevrimdışı liff

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4.251
  • 13.081
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 4.251
  • 13.081
  • 3. Sınıf Öğretmeni
12 Eki 2012 12:11:37
Çok üzüldüm..
Allah geride kalanların yardımcısı olsun..
Öğretmenimize de rahmet eylesin Mevlam..

Çevrimdışı TAYLANSALİH

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.336
  • 3.247
  • Beden Eğitimi Öğrt.
  • 1.336
  • 3.247
  • Beden Eğitimi Öğrt.
12 Eki 2012 13:49:18
allah ölümün de hayırlısını versin.kolay mı tek başına yaban ellerde öyle bir başına.ateş düştüğü yeri yakar.bakanlık sanki bso na çözüm mü bulacak.

Çevrimdışı kereta

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.363
  • 5.760
  • 2.363
  • 5.760
12 Eki 2012 14:02:09
Yeni okullarında göreve başlayan atasay15 ve güll öğretmenlerim hayırlı olsun.

Bebek bekleyen Havva ve aselata öğretmenlerim hayırlı uğurlu olsun. Rabbim sağlıklı doğmalarını nasip eylesin.

Çevrimdışı balkı

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 263
  • 833
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 263
  • 833
  • 3. Sınıf Öğretmeni
12 Eki 2012 15:11:19
Ne diyeyim üzüntülüyüm.Allah rahmet eylesin.Genç yaşta biten bir ömür.Ne hayalleri vardı kimbilir?

Çevrimdışı DERYA72

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
12 Eki 2012 16:17:32
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
becaişle tainim çıkmıştı.kararnameler gelene kadar öğrencilerime söylememiştim.bugün geldi ve mecburen söyledim artık. ne kadar öncesinde çaktırmadan hazırlamaya çalışsam da olmadı o minik güzel gözlerinden akan yaşlara engel olamadım.ilk görev yerim 1.sınıftan alıp 4.sınıfa getirdiğim öğrencilerim hiç böyle olsun istemezdim ama kader...çok üzgünüm onların üzüldüğünü görmek iki kat daha fazla üzüyor beni...allah yollarını hep açık etsin iyi insanlarlla karşılaştırsın..iyi yerlere gelsinler..
Hayırlı olsun öğretmenim.

Çevrimdışı seço58

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.343
  • 41.711
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 3.343
  • 41.711
  • 4. Sınıf Öğretmeni
12 Eki 2012 16:36:42
Allah rahmet eylesin.

Çevrimdışı siraçisra

  • Bilge Üye
  • *****
  • 7.065
  • 30.536
  • Zihin Eng. Öğrt.
  • 7.065
  • 30.536
  • Zihin Eng. Öğrt.
12 Eki 2012 16:46:27
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
KÖYÜN TEK ÖĞRETMENİ ÖLÜ BULUNDU

11 Ekim 2012 Perşembe - 16:50
Karaman'ın Ermenek ilçesine bağlı Sarıvadi köyünde Sarıvadi İlköğretim Okulu'nun tek öğretmeni evinde ölü olarak bulundu.

KARAMAN - İHA -    Karaman'ın Ermenek ilçesine bağlı Sarıvadi köyünde Sarıvadi İlköğretim Okulu'nun tek öğretmeni evinde ölü olarak bulundu.   
Edinilen bilgiye göre, Sarıvadi İlköğretim Okulu'nun tek öğretmeni olan Ali Uğur (27), sabah okula gelmemesi üzerine öğrencileri durumu ailelerine bildirdi. Aileler ise öğretmene bakmak için gittikleri evde Ali Uğur'un cansız bedeniyle karşılaştı. Ailelerin durumu jandarmaya bildirmesi üzerine eve gelen ekipler, evin etrafında güvenlik şeridi oluşturdu. Cumhuriyet Savcısının incelemesinin ardından öğretmenin cesedi, otopsi için Ermenek Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı. Ali Uğur'un kalp krizi sonucu öldüğü tahmin edilirken, kesin ölüm sebebinin belirlenmesi için öğretmenin cesedi, Adana Adli Tıp Kurumuna gönderildi. Evinde ölü bulunan Ali Uğur'un 6 yıllık öğretmen olduğu ve Sarıvadi İlköğretim Okulu'nun da tek öğretmeni olduğu öğrenildi. 
  Karaman İl Milli Eğitim Müdürlüğü de Ali Uğur'un ölümünün ardından kuruma ait internet sitesinden taziye mesajı yayınladı. 

Allah rahmet eylesin öğretmen arkadaşımıza.Mekanı cennet olsun.
Rabbim geride kalan ailesine, yakınlarına ve tüm sevdiklerine bol bol sabır versin.


Allah rahmet eylesin geride kalanlarına sabırlar versin inşAllah.

Çevrimdışı faldov

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4.348
  • 46.579
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 4.348
  • 46.579
  • 2. Sınıf Öğretmeni
12 Eki 2012 16:57:10
Ali Uğur öğretmenim ve daha önce  hayata gözlerini yummuş eğitim neferleri mekanları cennet olsun.Gerçekten üzücü bir durum.

Çevrimdışı özi67

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.058
  • 11.020
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.058
  • 11.020
  • 1. Sınıf Öğretmeni
12 Eki 2012 17:00:30
Ali öğretmene Allah'tan rahmet yakınlarına baş sağlığı diliyorum, çok üzüldüm.yapayalnız ölmek ne kadar acı...

Çevrimdışı gulser

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 141
  • 1.655
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 141
  • 1.655
  • 1. Sınıf Öğretmeni
12 Eki 2012 17:12:45
Ali öğretmenimize Allah rahmet etsin .Mekanı cennet olsun.

Çevrimdışı gulser

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 141
  • 1.655
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 141
  • 1.655
  • 1. Sınıf Öğretmeni
12 Eki 2012 17:28:17
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
sağolun hocam allah razı olsun..
Öğretmenim yeniyeriniz hayırlı olsun.Ben de bu sene 4.sınıfı okutuyorum. sene sonuna doğru çok üzüleceğim. 16 yıllık öğretmenim ama ilk defa birden dörde kadar okuttum. Amacım beşide okutup enaz dokuz on kişiye bursluluk kazandırmaktı.Ama olmadı. İnşallah gidecekleri okullarda başarılı olurlar. Ama kesinlikle ilkokul öğretmenleri unutulmaz.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK