sağolun hocam allah razı olsun..
Öğretmenim yeniyeriniz hayırlı olsun.Ben de bu sene 4.sınıfı okutuyorum. sene sonuna doğru çok üzüleceğim. 16 yıllık öğretmenim ama ilk defa birden dörde kadar okuttum. Amacım beşide okutup enaz dokuz on kişiye bursluluk kazandırmaktı.Ama olmadı. İnşallah gidecekleri okullarda başarılı olurlar. Ama kesinlikle ilkokul öğretmenleri unutulmaz.