arkadaşlar şimdi il mem den geldim.çok şükür biri merkez köyü istememiş bana sordular.bende kabul ettim.en azından arkadaşlar servisle gidiyor ulaşımı var.çok sevindim.kötünün iyisi...buna da şükür...
hamileyimm:)