Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı DERYA72

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
11 Eki 2012 20:50:36
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
tebrikler sağlıkla kucağına alırsın inşallah...
bu arada ben de hamileyim  yeni öğrendim sayılır ...
1.sınıflarla zor yürüyecek ama olsun artık..

Hayırlı olsun öğretmenim.Birinci sınıfla beraber biraz zor ama çabuk geçer öğretmenim.

Çevrimdışı FTM40

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.366
  • 6.008
  • 1.366
  • 6.008
11 Eki 2012 21:08:49
güll ve atasay öğretmenlerim görev yeriniz hayırlı olsun.
aselata  öğretmenim size de hayırlı olsun.

Çevrimdışı AYNALI

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.284
  • 21.107
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.284
  • 21.107
  • 3. Sınıf Öğretmeni
11 Eki 2012 21:11:12
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
becaişle tainim çıkmıştı.kararnameler gelene kadar öğrencilerime söylememiştim.bugün geldi ve mecburen söyledim artık. ne kadar öncesinde çaktırmadan hazırlamaya çalışsam da olmadı o minik güzel gözlerinden akan yaşlara engel olamadım.ilk görev yerim 1.sınıftan alıp 4.sınıfa getirdiğim öğrencilerim hiç böyle olsun istemezdim ama kader...çok üzgünüm onların üzüldüğünü görmek iki kat daha fazla üzüyor beni...allah yollarını hep açık etsin iyi insanlarlla karşılaştırsın..iyi yerlere gelsinler..

hayırlı olsun öğretmenim

Çevrimdışı fb_rebel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
11 Eki 2012 22:17:32
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hamileyimm:)
Allah hayırlısıyla kucağııza almayı naip etsin.Darısı tüm isteyenlerin başına :D

Çevrimdışı fb_rebel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
11 Eki 2012 22:18:42
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
tebrikler sağlıkla kucağına alırsın inşallah...
bu arada ben de hamileyim  yeni öğrendim sayılır ...
1.sınıflarla zor yürüyecek ama olsun artık..
Olsun öğretmenim Allah sağlık versin inşallah sorunsuz bir şekilde bebişinizi kucağınıza alırsınız

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
11 Eki 2012 22:46:18
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
tebrikler sağlıkla kucağına alırsın inşallah...
bu arada ben de hamileyim  yeni öğrendim sayılır ...
1.sınıflarla zor yürüyecek ama olsun artık..

Allah hayırlı etsin öğretmenim.

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
11 Eki 2012 23:02:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
becaişle tainim çıkmıştı.kararnameler gelene kadar öğrencilerime söylememiştim.bugün geldi ve mecburen söyledim artık. ne kadar öncesinde çaktırmadan hazırlamaya çalışsam da olmadı o minik güzel gözlerinden akan yaşlara engel olamadım.ilk görev yerim 1.sınıftan alıp 4.sınıfa getirdiğim öğrencilerim hiç böyle olsun istemezdim ama kader...çok üzgünüm onların üzüldüğünü görmek iki kat daha fazla üzüyor beni...allah yollarını hep açık etsin iyi insanlarlla karşılaştırsın..iyi yerlere gelsinler..
hayırlı olsun öğretmenim ahh ne zor oluyor ayrılmak onlardan ben de norm fazlası olduğum için ağlayarak ayrıldım öğrencilerimden
 :'(
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
uzun süreli okulumda boş boş bekledikten sonra en nihayet başka bir okula görevlendirildim ve bugun göreve basladım cok şükür. darısı diğer norm fazlası kaderdaşlarımın başına inş.
hayırlı olsun öğretmenim bizimki de geçici oldu inşallah tüm norm fazlaları için hayırlı yerler olur

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
11 Eki 2012 23:05:29
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hamileyimm:)
hayırlı olsun öğretmenim inşallah sağ salim kucağınıza alırsınız   :)

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
11 Eki 2012 23:09:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
tebrikler sağlıkla kucağına alırsın inşallah...
bu arada ben de hamileyim  yeni öğrendim sayılır ...
1.sınıflarla zor yürüyecek ama olsun artık..
olsun öğretmenim üstesinden gelirsiniz,sorunsuz geçirirsiniz inşallah
 Allah hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip eylesin

Çevrimdışı svcn-85

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4.127
  • 8.960
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 4.127
  • 8.960
  • 3. Sınıf Öğretmeni
11 Eki 2012 23:11:41
aselata öğretmenim sağlıkla kucağınıza alın inşallah...

Çevrimdışı DERYA72

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
12 Eki 2012 00:19:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
uzun süreli okulumda boş boş bekledikten sonra en nihayet başka bir okula görevlendirildim ve bugun göreve basladım cok şükür. darısı diğer norm fazlası kaderdaşlarımın başına inş.
Hayırlı olsun öğretmenim.

Çevrimdışı heroh

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1.791
  • 3.279
  • 1.791
  • 3.279
12 Eki 2012 00:20:12
atasay15 öğretmenim hayırlı uğurlu osun...

Çevrimdışı adamın biri

  • Bilge Üye
  • *****
  • 5.187
  • 24.606
  • 5.187
  • 24.606
12 Eki 2012 02:07:36
KÖYÜN TEK ÖĞRETMENİ ÖLÜ BULUNDU

11 Ekim 2012 Perşembe - 16:50
Karaman'ın Ermenek ilçesine bağlı Sarıvadi köyünde Sarıvadi İlköğretim Okulu'nun tek öğretmeni evinde ölü olarak bulundu.

KARAMAN - İHA -    Karaman'ın Ermenek ilçesine bağlı Sarıvadi köyünde Sarıvadi İlköğretim Okulu'nun tek öğretmeni evinde ölü olarak bulundu.    
Edinilen bilgiye göre, Sarıvadi İlköğretim Okulu'nun tek öğretmeni olan Ali Uğur (27), sabah okula gelmemesi üzerine öğrencileri durumu ailelerine bildirdi. Aileler ise öğretmene bakmak için gittikleri evde Ali Uğur'un cansız bedeniyle karşılaştı. Ailelerin durumu jandarmaya bildirmesi üzerine eve gelen ekipler, evin etrafında güvenlik şeridi oluşturdu. Cumhuriyet Savcısının incelemesinin ardından öğretmenin cesedi, otopsi için Ermenek Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı. Ali Uğur'un kalp krizi sonucu öldüğü tahmin edilirken, kesin ölüm sebebinin belirlenmesi için öğretmenin cesedi, Adana Adli Tıp Kurumuna gönderildi. Evinde ölü bulunan Ali Uğur'un 6 yıllık öğretmen olduğu ve Sarıvadi İlköğretim Okulu'nun da tek öğretmeni olduğu öğrenildi.  
  Karaman İl Milli Eğitim Müdürlüğü de Ali Uğur'un ölümünün ardından kuruma ait internet sitesinden taziye mesajı yayınladı.  

Allah rahmet eylesin öğretmen arkadaşımıza.Mekanı cennet olsun.
Rabbim geride kalan ailesine, yakınlarına ve tüm sevdiklerine bol bol sabır versin.

Çevrimdışı ehoo

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4.049
  • 7.313
  • Müdür Yardımcısı
  • 4.049
  • 7.313
  • Müdür Yardımcısı
12 Eki 2012 02:13:53
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
KÖYÜN TEK ÖĞRETMENİ ÖLÜ BULUNDU

11 Ekim 2012 Perşembe - 16:50
Karaman'ın Ermenek ilçesine bağlı Sarıvadi köyünde Sarıvadi İlköğretim Okulu'nun tek öğretmeni evinde ölü olarak bulundu.

KARAMAN - İHA -    Karaman'ın Ermenek ilçesine bağlı Sarıvadi köyünde Sarıvadi İlköğretim Okulu'nun tek öğretmeni evinde ölü olarak bulundu.   
Edinilen bilgiye göre, Sarıvadi İlköğretim Okulu'nun tek öğretmeni olan Ali Uğur (27), sabah okula gelmemesi üzerine öğrencileri durumu ailelerine bildirdi. Aileler ise öğretmene bakmak için gittikleri evde Ali Uğur'un cansız bedeniyle karşılaştı. Ailelerin durumu jandarmaya bildirmesi üzerine eve gelen ekipler, evin etrafında güvenlik şeridi oluşturdu. Cumhuriyet Savcısının incelemesinin ardından öğretmenin cesedi, otopsi için Ermenek Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı. Ali Uğur'un kalp krizi sonucu öldüğü tahmin edilirken, kesin ölüm sebebinin belirlenmesi için öğretmenin cesedi, Adana Adli Tıp Kurumuna gönderildi. Evinde ölü bulunan Ali Uğur'un 6 yıllık öğretmen olduğu ve Sarıvadi İlköğretim Okulu'nun da tek öğretmeni olduğu öğrenildi. 
  Karaman İl Milli Eğitim Müdürlüğü de Ali Uğur'un ölümünün ardından kuruma ait internet sitesinden taziye mesajı yayınladı. 

Allah rahmet eylesin öğretmen arkadaşımıza.Mekanı cennet olsun.
Rabbim geride kalan ailesine, yakınlarına ve tüm sevdiklerine bol bol sabır versin.

ne kadar acı bir durum
aslında bu olay bir çok öğretmenimiz için - Allah CC korusun- her an yaşanabilecek bir durum
tek olmak
tek başına olmak
Allah CC mekanını cennet eylesin

Çevrimdışı hacile

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 30.333
  • 237.826
  • 30.333
  • 237.826
12 Eki 2012 05:56:02
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
KÖYÜN TEK ÖĞRETMENİ ÖLÜ BULUNDU

11 Ekim 2012 Perşembe - 16:50
Karaman'ın Ermenek ilçesine bağlı Sarıvadi köyünde Sarıvadi İlköğretim Okulu'nun tek öğretmeni evinde ölü olarak bulundu.

KARAMAN - İHA -    Karaman'ın Ermenek ilçesine bağlı Sarıvadi köyünde Sarıvadi İlköğretim Okulu'nun tek öğretmeni evinde ölü olarak bulundu.   
Edinilen bilgiye göre, Sarıvadi İlköğretim Okulu'nun tek öğretmeni olan Ali Uğur (27), sabah okula gelmemesi üzerine öğrencileri durumu ailelerine bildirdi. Aileler ise öğretmene bakmak için gittikleri evde Ali Uğur'un cansız bedeniyle karşılaştı. Ailelerin durumu jandarmaya bildirmesi üzerine eve gelen ekipler, evin etrafında güvenlik şeridi oluşturdu. Cumhuriyet Savcısının incelemesinin ardından öğretmenin cesedi, otopsi için Ermenek Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı. Ali Uğur'un kalp krizi sonucu öldüğü tahmin edilirken, kesin ölüm sebebinin belirlenmesi için öğretmenin cesedi, Adana Adli Tıp Kurumuna gönderildi. Evinde ölü bulunan Ali Uğur'un 6 yıllık öğretmen olduğu ve Sarıvadi İlköğretim Okulu'nun da tek öğretmeni olduğu öğrenildi. 
  Karaman İl Milli Eğitim Müdürlüğü de Ali Uğur'un ölümünün ardından kuruma ait internet sitesinden taziye mesajı yayınladı. 

Allah rahmet eylesin öğretmen arkadaşımıza.Mekanı cennet olsun.
Rabbim geride kalan ailesine, yakınlarına ve tüm sevdiklerine bol bol sabır versin.



Allah rahmet eylesin.İnşallah intihar değildir.Yakınlarına,öğrencilerine,sevenlerine Rabbim sabırlar versin.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK