Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı sibel arin

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 654
  • 596
  • Müdür Yardımcısı
  • 654
  • 596
  • Müdür Yardımcısı
03 Kas 2012 21:07:03
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çok geçmiş olsun öğretmenim. Rabbim acil şifalar versin...
çok üzüldüm Allah'dan acil şifalar diliyorum.

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
03 Kas 2012 21:43:20
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
oğlumun öğretmeni şiddetli öksürük sonrası fenalaşmış hastanede nefes borusunun parçalandığını söyleyip ameliyat etmişler ancak operasyon başarısız geçmiş şu anda komada çok üzgünüz dualarınıza ihtiyacımız var

Geçmiş olsun öğretmenimize, gerçekten çok üzücü bir haber bu,sayfayı açtığıma pişman oldum.

Çevrimdışı adamın biri

  • Bilge Üye
  • *****
  • 5.187
  • 24.606
  • 5.187
  • 24.606
03 Kas 2012 21:55:06
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
oğlumun öğretmeni şiddetli öksürük sonrası fenalaşmış hastanede nefes borusunun parçalandığını söyleyip ameliyat etmişler ancak operasyon başarısız geçmiş şu anda komada çok üzgünüz dualarınıza ihtiyacımız var
Böyle bir şeyi ilk defa duydum, çokta şaşırdım. Allah öğretmen arkadaşımızın yardımcısı olsun. Acil şifalar diliyorum.

Çevrimdışı Derin87

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 131
  • 988
  • 131
  • 988
03 Kas 2012 22:19:03
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
oğlumun öğretmeni şiddetli öksürük sonrası fenalaşmış hastanede nefes borusunun parçalandığını söyleyip ameliyat etmişler ancak operasyon başarısız geçmiş şu anda komada çok üzgünüz dualarınıza ihtiyacımız var
Çok üzüldüm. Acil şifalar diliyorum öğretmenimize:((

Çevrimdışı boran_12

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.441
  • 4.109
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.441
  • 4.109
  • 1. Sınıf Öğretmeni
03 Kas 2012 22:34:31
Uzun zamandır acılarına, sevinçlerine ortak olamadığım arkadaşlar özürlerimi kabul ediniz...
Hasta olan, şifa bekleyenlere Rabbim şifa,
Yakınlarını kaybedenlere Rabbim sabır,
Sevinçlerini paylaşanlara daha mutlu güzellikler diliyorum...
Saygılarımla...

Çevrimdışı hepzaman

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.768
  • 26.079
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 1.768
  • 26.079
  • 4. Sınıf Öğretmeni
03 Kas 2012 22:37:12
maviadaılgını öğretmenim,acil şifalar diliyorum öğretmenimize.İnşaallah öğretmenimiz sağlığına kavuşur.Olay çok üzücü,çok üzüldüm

Çevrimdışı svcn-85

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4.127
  • 8.960
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 4.127
  • 8.960
  • 3. Sınıf Öğretmeni
03 Kas 2012 22:37:59
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
oğlumun öğretmeni şiddetli öksürük sonrası fenalaşmış hastanede nefes borusunun parçalandığını söyleyip ameliyat etmişler ancak operasyon başarısız geçmiş şu anda komada çok üzgünüz dualarınıza ihtiyacımız var

Aman Allahım çok korkunç bir şey...Bir an önce iyi olur umarım...Dualarımızda olacak...

Çevrimiçi arıpınar

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.510
  • 11.618
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 5.510
  • 11.618
  • 4. Sınıf Öğretmeni
03 Kas 2012 22:51:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
oğlumun öğretmeni şiddetli öksürük sonrası fenalaşmış hastanede nefes borusunun parçalandığını söyleyip ameliyat etmişler ancak operasyon başarısız geçmiş şu anda komada çok üzgünüz dualarınıza ihtiyacımız var

İnanılır gibi değil ... Bir öğretmene iyi bir şey olsa şaşardım bu ara ya yine de inanamadım bu duruma.Umarım iyileşir...

İnsan nasıl kafayı yer 'in canlandırmasını yapıyorum bu ara ...Çok sıkıntılı bir durum yaşıyorum paylaşmak istedim .Düzenli bir yola girse ona da razıyım ama öyle bir yol yok gibi :( Çıldırmamak içten değil ! Şu dönemde ruh sağlığının önemini bir kez daha hatırladım.Allah herkese önce beden sonra ruh sağlığı versin fiziksel rahatsızlıktan kat be kat zor çünkü ayakta gezen sağlıklı görünen bir insanın hastalığını kabullenemk bile o kadar zor ki

Çevrimdışı heroh

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1.791
  • 3.279
  • 1.791
  • 3.279
03 Kas 2012 23:10:30
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
İnsan nasıl kafayı yer 'in canlandırmasını yapıyorum bu ara ...Çok sıkıntılı bir durum yaşıyorum paylaşmak istedim .Düzenli bir yola girse ona da razıyım ama öyle bir yol yok gibi :( Çıldırmamak içten değil ! Şu dönemde ruh sağlığının önemini bir kez daha hatırladım.Allah herkese önce beden sonra ruh sağlığı versin fiziksel rahatsızlıktan kat be kat zor çünkü ayakta gezen sağlıklı görünen bir insanın hastalığını kabullenemk bile o kadar zor ki
Çok geçmiş olsun öğretmenim. Gerçekten her insanın hayatında bazen her şeyin üstüne geldiği ve altında ezildiği dönemler oluyor ama sonunda mutlaka bir ferahlık vardır içiniz rahat olsun...

Çevrimiçi arıpınar

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.510
  • 11.618
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 5.510
  • 11.618
  • 4. Sınıf Öğretmeni
03 Kas 2012 23:21:30
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çok geçmiş olsun öğretmenim. Gerçekten her insanın hayatında bazen her şeyin üstüne geldiği ve altında ezildiği dönemler oluyor ama sonunda mutlaka bir ferahlık vardır içiniz rahat olsun...

karamsar olduğum için yazmıyorum ,doktor raporlu bir cümle bu :  bunun ferahlığı yok !!!

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
03 Kas 2012 23:25:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
karamsar olduğum için yazmıyorum ,doktor raporlu bir cümle bu :  bunun ferahlığı yok !!!

Öğretmenim maneviyatınız nasıldır bilemem ancak size önerim kesinlikle manevi yoğunluğunuzu arttırmak yönünde olacaktır naçizane, Allah yardımcınız olsun.

Çevrimdışı FTMGUNER

  • Bilge Üye
  • *****
  • 1.910
  • 34.979
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.910
  • 34.979
  • 1. Sınıf Öğretmeni
03 Kas 2012 23:38:40
Mavi ada ılgını öğretmenim geçmiş olsun,dualarımız öğretmen arkadaşımızla,Allah hayırlı şifalar versin.

arıpınar öğretmenim Allah sizin hastanıza şifa,size de gönül ferahlığı versin.

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
03 Kas 2012 23:51:44
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
karamsar olduğum için yazmıyorum ,doktor raporlu bir cümle bu :  bunun ferahlığı yok !!!

Öğretmenim Allah yardımcınız olsun. Dilerim her şey yoluna girer, düzelir.

Çevrimdışı okulönceci26

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.626
  • 18.853
  • Okul Öncesi Öğrt.
  • 3.626
  • 18.853
  • Okul Öncesi Öğrt.
03 Kas 2012 23:53:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
oğlumun öğretmeni şiddetli öksürük sonrası fenalaşmış hastanede nefes borusunun parçalandığını söyleyip ameliyat etmişler ancak operasyon başarısız geçmiş şu anda komada çok üzgünüz dualarınıza ihtiyacımız var

Çok geçmiş olsun öğretmenim.Allah acil şifalar versin meslektaşımıza...

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
İnsan nasıl kafayı yer 'in canlandırmasını yapıyorum bu ara ...Çok sıkıntılı bir durum yaşıyorum paylaşmak istedim .Düzenli bir yola girse ona da razıyım ama öyle bir yol yok gibi :( Çıldırmamak içten değil ! Şu dönemde ruh sağlığının önemini bir kez daha hatırladım.Allah herkese önce beden sonra ruh sağlığı versin fiziksel rahatsızlıktan kat be kat zor çünkü ayakta gezen sağlıklı görünen bir insanın hastalığını kabullenemk bile o kadar zor ki

Rabbim yardımcınız olsun,umarım tez günde derdinize derman bulursunuz.

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
03 Kas 2012 23:56:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
karamsar olduğum için yazmıyorum ,doktor raporlu bir cümle bu :  bunun ferahlığı yok !!!
inşallah sıkıntılarınızdan kurtulursunuz öğretmenim

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK