Bugün sevgili anne ve babamın evliliklerinin tam 50. yıldönümü. Dile kolay tam 50 yıl. Daha nice uzun ve sağlıklı yıllar diliyorum canlarıma ve hepimize...
Mutluluğuma mutluluk kattınız. Özellikle
hacile, kinali, nagice, dizayn, okulönceci26, senizkarasah, aycan konak, DERYA72, Tolstoyevski, Reyom, culle, faldov, karaliman, fb_rebel, AYNALI, emine yüzgeç, svcn-85, öğretmen 54, FTMGUNER, tepecik09, materrazi öğretmenlerim güzel dilekleriniz için ne kadar teşekkür etsem az. İyi ki varsınız, hep var olun, mutlulukla, huzurla, sağlıkla ...