Değerli arkadaşlar,
bu arada dünden itibaren ben de 44 yaşımı bitirmiş oldum.Aslında pek huyum değildir bu doğum günü meselelerine girmek ama sanki yaşlanıyoruz farkına varmadan
.Belkide ondandır doğum günümü daha da fark etmem.Vurdum duymazlık yapılacak yaşları geride bıraktık ya biraz da ondandır.Bu gün benim gibi geride kalan ömrünün ilk gününü yaşayan kim varsa onlarınıda yeni yaşını kutluyor ve Allah'tan hayırlı ömürler diliyorum.Siz değerli dostlardan da dua bekliyorum sağlık ve huzur için.Selamlar ve saygılar.
Ben de 44ü bitirdim geçen ay ama öğretmenim, şöyle düşünmek lazım.. Giden yaş gelmeyeceğine göre bu yaşımızın kıymetini bilmeyiz, 60 yaşındayken de 44 yaşımızda daha gençmişiz diyeceğiz sonuçta.. Onun için öğretmenim yaşınızın ve hayatınzın değerini bilin

Doğum gününüz kutlu oslun... Sevdiklerinizle sağlıklı, mutlu, uzun bir ömrünüz olsun
