Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı hercaihoca

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.410
  • 6.367
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.410
  • 6.367
  • 2. Sınıf Öğretmeni
31 Eki 2012 09:05:17
Değerli arkadaşlar,

bu arada dünden itibaren ben de 44 yaşımı bitirmiş oldum.Aslında pek huyum değildir bu doğum günü meselelerine girmek ama sanki yaşlanıyoruz farkına varmadan ???.Belkide ondandır doğum günümü daha da fark etmem.Vurdum duymazlık yapılacak yaşları geride bıraktık ya biraz da ondandır.Bu gün benim gibi geride kalan ömrünün ilk gününü yaşayan kim varsa onlarınıda yeni yaşını kutluyor ve Allah'tan hayırlı ömürler diliyorum.Siz değerli dostlardan da dua bekliyorum sağlık ve huzur için.Selamlar ve saygılar.

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
31 Eki 2012 09:08:00
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Değerli arkadaşlar,

bu arada dünden itibaren ben de 44 yaşımı bitirmiş oldum.Aslında pek huyum değildir bu doğum günü meselelerine girmek ama sanki yaşlanıyoruz farkına varmadan ???.Belkide ondandır doğum günümü daha da fark etmem.Vurdum duymazlık yapılacak yaşları geride bıraktık ya biraz da ondandır.Bu gün benim gibi geride kalan ömrünün ilk gününü yaşayan kim varsa onlarınıda yeni yaşını kutluyor ve Allah'tan hayırlı ömürler diliyorum.Siz değerli dostlardan da dua bekliyorum sağlık ve huzur için.Selamlar ve saygılar.

Hercaihoca öğretmenim hayırlı, mutlu, sağlıklı bir ömür diliyorum. Nice yıllara. Doğum gününüz kutlu olsun.

Çevrimdışı Reyom

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.841
  • 9.555
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.841
  • 9.555
  • 2. Sınıf Öğretmeni
31 Eki 2012 09:10:10
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
[quote author=AZRAİLPEŞİMİZDE l

11 gündür aranızda yoktum. hayatımda geçirebileceğim en kötü günleri geçirdim. canımdan büyük bir parça koptu. bayram öncesinde annemi kaybettim.
Yüce Rabbim kimseye böyle bir acı yaşatmasın.  :'( :'( :'(


Başınız sağolsun,Allah sizlere sabır versin.
Başınız sağolsun öğretmenim...Allah sabırlar versin...

Çevrimdışı fb_rebel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
31 Eki 2012 09:10:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Değerli arkadaşlar,

bu arada dünden itibaren ben de 44 yaşımı bitirmiş oldum.Aslında pek huyum değildir bu doğum günü meselelerine girmek ama sanki yaşlanıyoruz farkına varmadan ???.Belkide ondandır doğum günümü daha da fark etmem.Vurdum duymazlık yapılacak yaşları geride bıraktık ya biraz da ondandır.Bu gün benim gibi geride kalan ömrünün ilk gününü yaşayan kim varsa onlarınıda yeni yaşını kutluyor ve Allah'tan hayırlı ömürler diliyorum.Siz değerli dostlardan da dua bekliyorum sağlık ve huzur için.Selamlar ve saygılar.
Nice mutlu senelere :)

Çevrimdışı 107325

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.868
  • 4.406
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.868
  • 4.406
  • 1. Sınıf Öğretmeni
31 Eki 2012 09:50:50
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bütün eğitimhane ailesine iyi akşamlar diliyorum. yeni rütbe alan arkadaşları tebrik ederim. doğum günü olan arkadaşlara uzun ömürler dilerim.

11 gündür aranızda yoktum. hayatımda geçirebileceğim en kötü günleri geçirdim. canımdan büyük bir parça koptu. bayram öncesinde annemi kaybettim.
Yüce Rabbim kimseye böyle bir acı yaşatmasın.  :'( :'( :'(

Allah rahmet eylesin öğretmenim.Geride kalanlara da sabır versin.çok zor bir sınav.

Çevrimdışı 107325

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.868
  • 4.406
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.868
  • 4.406
  • 1. Sınıf Öğretmeni
31 Eki 2012 09:52:49
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sevgili dostlarım,bana gönderdiğiniz içten mesajlara teşekkür ederim.Ama maalesef babamı kaybettim.Acım sonsuz. Sadece son saatlerinde onun yanında olmayı Allahım bana nasip ett...Dualarınızı eksik etmeyin.Allaha emanet olun,annenizi babanızı ihmal etmeyin. :'( :'( :'(
Çok geç gördüm öğretmenim :(Allah rahmet eylesin.Rabbim geride kalanlara sabır versin.

Çevrimdışı kereta

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.363
  • 5.760
  • 2.363
  • 5.760
31 Eki 2012 09:54:44
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Değerli arkadaşlar,

bu arada dünden itibaren ben de 44 yaşımı bitirmiş oldum.Aslında pek huyum değildir bu doğum günü meselelerine girmek ama sanki yaşlanıyoruz farkına varmadan ???.Belkide ondandır doğum günümü daha da fark etmem.Vurdum duymazlık yapılacak yaşları geride bıraktık ya biraz da ondandır.Bu gün benim gibi geride kalan ömrünün ilk gününü yaşayan kim varsa onlarınıda yeni yaşını kutluyor ve Allah'tan hayırlı ömürler diliyorum.Siz değerli dostlardan da dua bekliyorum sağlık ve huzur için.Selamlar ve saygılar.

nice sağlıklı,huzurlu yaşlara öğretmenim...

Çevrimdışı aselata

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 802
  • 1.889
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 802
  • 1.889
  • 4. Sınıf Öğretmeni
31 Eki 2012 09:55:59
esirgemediğiniz dualarınız için binlerce kez teşekkür ederim ..içimiz huzurla  doldu ..

Çevrimdışı melike_snf

  • Bilge Üye
  • *****
  • 5.178
  • 12.298
  • Müdür Yardımcısı
  • 5.178
  • 12.298
  • Müdür Yardımcısı
31 Eki 2012 09:58:42
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Değerli arkadaşlar,

bu arada dünden itibaren ben de 44 yaşımı bitirmiş oldum.Aslında pek huyum değildir bu doğum günü meselelerine girmek ama sanki yaşlanıyoruz farkına varmadan ???.Belkide ondandır doğum günümü daha da fark etmem.Vurdum duymazlık yapılacak yaşları geride bıraktık ya biraz da ondandır.Bu gün benim gibi geride kalan ömrünün ilk gününü yaşayan kim varsa onlarınıda yeni yaşını kutluyor ve Allah'tan hayırlı ömürler diliyorum.Siz değerli dostlardan da dua bekliyorum sağlık ve huzur için.Selamlar ve saygılar.

   Değerli öğretmenim,hemşerim doğum gününüz kutlu olsun...Allah size hayırlı ömürler versin sevdiklerinizle..

Çevrimdışı s.kahya

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 8.773
  • 33.618
  • Müdür Yardımcısı
  • 8.773
  • 33.618
  • Müdür Yardımcısı
31 Eki 2012 10:32:38
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Değerli arkadaşlar,

bu arada dünden itibaren ben de 44 yaşımı bitirmiş oldum.Aslında pek huyum değildir bu doğum günü meselelerine girmek ama sanki yaşlanıyoruz farkına varmadan ???.Belkide ondandır doğum günümü daha da fark etmem.Vurdum duymazlık yapılacak yaşları geride bıraktık ya biraz da ondandır.Bu gün benim gibi geride kalan ömrünün ilk gününü yaşayan kim varsa onlarınıda yeni yaşını kutluyor ve Allah'tan hayırlı ömürler diliyorum.Siz değerli dostlardan da dua bekliyorum sağlık ve huzur için.Selamlar ve saygılar.

Doğum gününüz kutlu olsun öğretmenim..Nice senelere..

Çevrimdışı s.kahya

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 8.773
  • 33.618
  • Müdür Yardımcısı
  • 8.773
  • 33.618
  • Müdür Yardımcısı
31 Eki 2012 10:34:07
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bütün eğitimhane ailesine iyi akşamlar diliyorum. yeni rütbe alan arkadaşları tebrik ederim. doğum günü olan arkadaşlara uzun ömürler dilerim.

11 gündür aranızda yoktum. hayatımda geçirebileceğim en kötü günleri geçirdim. canımdan büyük bir parça koptu. bayram öncesinde annemi kaybettim.
Yüce Rabbim kimseye böyle bir acı yaşatmasın.  :'( :'( :'(


Allah rahmet eylesin öğretmenim..Annenizin mekanı cennet olsun.Size ve sevdiklerine de sabırlar diliyorum Rabbim'den...

Çevrimdışı aselata

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 802
  • 1.889
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 802
  • 1.889
  • 4. Sınıf Öğretmeni
31 Eki 2012 10:51:02
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Değerli arkadaşlar,

bu arada dünden itibaren ben de 44 yaşımı bitirmiş oldum.Aslında pek huyum değildir bu doğum günü meselelerine girmek ama sanki yaşlanıyoruz farkına varmadan ???.Belkide ondandır doğum günümü daha da fark etmem.Vurdum duymazlık yapılacak yaşları geride bıraktık ya biraz da ondandır.Bu gün benim gibi geride kalan ömrünün ilk gününü yaşayan kim varsa onlarınıda yeni yaşını kutluyor ve Allah'tan hayırlı ömürler diliyorum.Siz değerli dostlardan da dua bekliyorum sağlık ve huzur için.Selamlar ve saygılar.
sağlıklı mutlu yaşlarr

Çevrimdışı senizkarasah

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
31 Eki 2012 10:59:06
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Değerli arkadaşlar,

bu arada dünden itibaren ben de 44 yaşımı bitirmiş oldum.Aslında pek huyum değildir bu doğum günü meselelerine girmek ama sanki yaşlanıyoruz farkına varmadan ???.Belkide ondandır doğum günümü daha da fark etmem.Vurdum duymazlık yapılacak yaşları geride bıraktık ya biraz da ondandır.Bu gün benim gibi geride kalan ömrünün ilk gününü yaşayan kim varsa onlarınıda yeni yaşını kutluyor ve Allah'tan hayırlı ömürler diliyorum.Siz değerli dostlardan da dua bekliyorum sağlık ve huzur için.Selamlar ve saygılar.
Ben de 44ü bitirdim geçen ay ama öğretmenim, şöyle düşünmek lazım.. Giden yaş gelmeyeceğine göre bu yaşımızın kıymetini bilmeyiz, 60 yaşındayken de 44 yaşımızda daha gençmişiz diyeceğiz sonuçta.. Onun için öğretmenim yaşınızın ve hayatınzın değerini bilin ;)
   Doğum gününüz kutlu oslun... Sevdiklerinizle sağlıklı, mutlu, uzun bir ömrünüz olsun :D

Çevrimdışı tepecik09

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.502
  • 5.930
  • Teknoloji ve Tasarım
  • 2.502
  • 5.930
  • Teknoloji ve Tasarım
31 Eki 2012 11:25:21
Her yaşın güzelliği vardır elbet. Yeni yaşınızda hiç olmadığınız kadar mutlu olun inşallah. :)
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Değerli arkadaşlar,

bu arada dünden itibaren ben de 44 yaşımı bitirmiş oldum.Aslında pek huyum değildir bu doğum günü meselelerine girmek ama sanki yaşlanıyoruz farkına varmadan ???.Belkide ondandır doğum günümü daha da fark etmem.Vurdum duymazlık yapılacak yaşları geride bıraktık ya biraz da ondandır.Bu gün benim gibi geride kalan ömrünün ilk gününü yaşayan kim varsa onlarınıda yeni yaşını kutluyor ve Allah'tan hayırlı ömürler diliyorum.Siz değerli dostlardan da dua bekliyorum sağlık ve huzur için.Selamlar ve saygılar.

Çevrimdışı tepecik09

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.502
  • 5.930
  • Teknoloji ve Tasarım
  • 2.502
  • 5.930
  • Teknoloji ve Tasarım
31 Eki 2012 11:26:49
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

11 gündür aranızda yoktum. hayatımda geçirebileceğim en kötü günleri geçirdim. canımdan büyük bir parça koptu. bayram öncesinde annemi kaybettim.
Yüce Rabbim kimseye böyle bir acı yaşatmasın.  :'( :'( :'(

Allah rahmet eylesin zümrem annenize,mekanı cennet olsun.Rabbim size de bol bol sabır versin.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK