Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı siraçisra

  • Bilge Üye
  • *****
  • 7.065
  • 30.536
  • Zihin Eng. Öğrt.
  • 7.065
  • 30.536
  • Zihin Eng. Öğrt.
31 Eki 2012 17:19:10
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Değerli arkadaşlar,

bu arada dünden itibaren ben de 44 yaşımı bitirmiş oldum.Aslında pek huyum değildir bu doğum günü meselelerine girmek ama sanki yaşlanıyoruz farkına varmadan ???.Belkide ondandır doğum günümü daha da fark etmem.Vurdum duymazlık yapılacak yaşları geride bıraktık ya biraz da ondandır.Bu gün benim gibi geride kalan ömrünün ilk gününü yaşayan kim varsa onlarınıda yeni yaşını kutluyor ve Allah'tan hayırlı ömürler diliyorum.Siz değerli dostlardan da dua bekliyorum sağlık ve huzur için.Selamlar ve saygılar.

Doğum gününüz kutlu olsun öğretmenim.

Çevrimdışı seço58

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.343
  • 41.711
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 3.343
  • 41.711
  • 4. Sınıf Öğretmeni
31 Eki 2012 17:45:54
hercaihocam doğum gününüz kutlu olsun. Daha nice yıllara

Çevrimdışı eylulada1

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4.164
  • 47.324
  • 4.164
  • 47.324
31 Eki 2012 17:50:40
Nice yıllara hercaihocam..

Çevrimdışı emine yüzgeç

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 392
  • 1.505
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 392
  • 1.505
  • 2. Sınıf Öğretmeni
31 Eki 2012 18:08:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün benim de küçük prensesimin -kızımın- doğum günü.Oniki bitti onüçüne değdi.Bugün aynı yaşa ulaşan yavrularımızın da doğum gününü kutluyor hepsinin gözlerinden öpüyorum.Rabbim herkesin çocuğunu öncelikle akıl-fikir sonrasında güzel bir ömür nasip etsin.

Prensesinize hayırlı bir ömür dilerim :)
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Değerli arkadaşlar,

bu arada dünden itibaren ben de 44 yaşımı bitirmiş oldum.Aslında pek huyum değildir bu doğum günü meselelerine girmek ama sanki yaşlanıyoruz farkına varmadan ???.Belkide ondandır doğum günümü daha da fark etmem.Vurdum duymazlık yapılacak yaşları geride bıraktık ya biraz da ondandır.Bu gün benim gibi geride kalan ömrünün ilk gününü yaşayan kim varsa onlarınıda yeni yaşını kutluyor ve Allah'tan hayırlı ömürler diliyorum.Siz değerli dostlardan da dua bekliyorum sağlık ve huzur için.Selamlar ve saygılar.
Allah nice güzel,sağlık, mutluluk, huzur dolu yıllar nasip etsin öğretmenim...

Çevrimdışı gazili0606

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 6.759
  • 15.665
  • 6.759
  • 15.665
31 Eki 2012 18:21:23
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Değerli arkadaşlar,

bu arada dünden itibaren ben de 44 yaşımı bitirmiş oldum.Aslında pek huyum değildir bu doğum günü meselelerine girmek ama sanki yaşlanıyoruz farkına varmadan ???.Belkide ondandır doğum günümü daha da fark etmem.Vurdum duymazlık yapılacak yaşları geride bıraktık ya biraz da ondandır.Bu gün benim gibi geride kalan ömrünün ilk gününü yaşayan kim varsa onlarınıda yeni yaşını kutluyor ve Allah'tan hayırlı ömürler diliyorum.Siz değerli dostlardan da dua bekliyorum sağlık ve huzur için.Selamlar ve saygılar.

Doğum gününüz kutlu olsun öğretmenim...

Çevrimdışı mavi ada ılgını

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.970
  • 8.709
  • 1.970
  • 8.709
31 Eki 2012 18:23:37
hercaihocam doğum gününüz kutlu olsun Allah sevdiklerinizle birlikte sağlıklı uzun ömür versin

Çevrimdışı paycicek

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.512
  • 15.215
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.512
  • 15.215
  • 1. Sınıf Öğretmeni
31 Eki 2012 18:30:02
Bugün sevgili anne ve babamın evliliklerinin tam 50. yıldönümü. Dile kolay tam 50 yıl. Daha nice uzun ve sağlıklı yıllar diliyorum canlarıma ve hepimize...

Çevrimdışı hacile

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 30.334
  • 237.834
  • 30.334
  • 237.834
31 Eki 2012 18:35:05
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün sevgili anne ve babamın evliliklerinin tam 50. yıldönümü. Dile kolay tam 50 yıl. Daha nice uzun ve sağlıklı yıllar diliyorum canlarıma ve hepimize...

Maşallah,sübhanallah.Rabbim nice birlikte geçirecekleri yıllar nasip etsin.

Çevrimdışı temmuz

  • Uzman Üye
  • *****
  • 710
  • 9.670
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 710
  • 9.670
  • 4. Sınıf Öğretmeni
31 Eki 2012 18:36:19
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Değerli arkadaşlar,

bu arada dünden itibaren ben de 44 yaşımı bitirmiş oldum.Aslında pek huyum değildir bu doğum günü meselelerine girmek ama sanki yaşlanıyoruz farkına varmadan ???.Belkide ondandır doğum günümü daha da fark etmem.Vurdum duymazlık yapılacak yaşları geride bıraktık ya biraz da ondandır.Bu gün benim gibi geride kalan ömrünün ilk gününü yaşayan kim varsa onlarınıda yeni yaşını kutluyor ve Allah'tan hayırlı ömürler diliyorum.Siz değerli dostlardan da dua bekliyorum sağlık ve huzur için.Selamlar ve saygılar.

doğum gününüz kutlu olsun öğretmenim.

Çevrimdışı kinali

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 312
  • 2.778
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 312
  • 2.778
  • 1. Sınıf Öğretmeni
31 Eki 2012 18:38:31
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Değerli arkadaşlar,

bu arada dünden itibaren ben de 44 yaşımı bitirmiş oldum.Aslında pek huyum değildir bu doğum günü meselelerine girmek ama sanki yaşlanıyoruz farkına varmadan ???.Belkide ondandır doğum günümü daha da fark etmem.Vurdum duymazlık yapılacak yaşları geride bıraktık ya biraz da ondandır.Bu gün benim gibi geride kalan ömrünün ilk gününü yaşayan kim varsa onlarınıda yeni yaşını kutluyor ve Allah'tan hayırlı ömürler diliyorum.Siz değerli dostlardan da dua bekliyorum sağlık ve huzur için.Selamlar ve saygılar.
öğretmenim doğum gününüz kutlu olsun. Daha nice sağlıklı, mutlu yıllar yaşarsınız inşallah.

Çevrimdışı kinali

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 312
  • 2.778
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 312
  • 2.778
  • 1. Sınıf Öğretmeni
31 Eki 2012 18:39:56
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün sevgili anne ve babamın evliliklerinin tam 50. yıldönümü. Dile kolay tam 50 yıl. Daha nice uzun ve sağlıklı yıllar diliyorum canlarıma ve hepimize...
Rabbim daha uzun yıllar birlikte yaşamalarını nasip etsin

Çevrimdışı kinali

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 312
  • 2.778
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 312
  • 2.778
  • 1. Sınıf Öğretmeni
31 Eki 2012 18:41:32
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün benim de küçük prensesimin -kızımın- doğum günü.Oniki bitti onüçüne değdi.Bugün aynı yaşa ulaşan yavrularımızın da doğum gününü kutluyor hepsinin gözlerinden öpüyorum.Rabbim herkesin çocuğunu öncelikle akıl-fikir sonrasında güzel bir ömür nasip etsin.

Amin. İnşallah bütün çocuklar sağlıklı, mutlu, huzurlu ve barış olan bir ortamda büyürler.

Çevrimdışı nagice

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
31 Eki 2012 19:02:36
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün benim de küçük prensesimin -kızımın- doğum günü.Oniki bitti onüçüne değdi.Bugün aynı yaşa ulaşan yavrularımızın da doğum gününü kutluyor hepsinin gözlerinden öpüyorum.Rabbim herkesin çocuğunu öncelikle akıl-fikir sonrasında güzel bir ömür nasip etsin.

sayın öğretmenim .kızınızın doğum gününü kutluyorum.Rabbim sizlerle birlikte sağlıklı , hayırlı bir ömür nasip etsin .yüzü hep gülsün inşallah.

Çevrimdışı nagice

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
31 Eki 2012 19:07:26
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün sevgili anne ve babamın evliliklerinin tam 50. yıldönümü. Dile kolay tam 50 yıl. Daha nice uzun ve sağlıklı yıllar diliyorum canlarıma ve hepimize...

maşallah .Rabbim birbirlerinden geriye koymasın .sağlıkla inşallah.


hercaihocam .doğum gününüz kutlu olsun .nice yıllara.

Çevrimdışı dizayn

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.180
  • 2.255
  • 1.180
  • 2.255
31 Eki 2012 19:12:10
Maşallah,Rabbim bir yastıkta ömrün vefa ettiği kadar mutlu ve mesut olmayı nasip etsin inş payçiçek hocam....
Yeni yaşınız size hayırlar getirsin hercai öğretmenim...

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK