Değerli arkadaşlar,
bu arada dünden itibaren ben de 44 yaşımı bitirmiş oldum.Aslında pek huyum değildir bu doğum günü meselelerine girmek ama sanki yaşlanıyoruz farkına varmadan
.Belkide ondandır doğum günümü daha da fark etmem.Vurdum duymazlık yapılacak yaşları geride bıraktık ya biraz da ondandır.Bu gün benim gibi geride kalan ömrünün ilk gününü yaşayan kim varsa onlarınıda yeni yaşını kutluyor ve Allah'tan hayırlı ömürler diliyorum.Siz değerli dostlardan da dua bekliyorum sağlık ve huzur için.Selamlar ve saygılar.
Rabbim hayırlı,sağlıklı,mutlu ve huzurlu nice yıllar nasip etsin öğretmenim.
Malesef artık yaşla birlikte çoğu şeyleri geride bırakıyoruz.