Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı tepecik09

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.502
  • 5.930
  • Teknoloji ve Tasarım
  • 2.502
  • 5.930
  • Teknoloji ve Tasarım
31 Eki 2012 11:27:59
mutlu yıllar prensesinize.Hayatta hep mutlu olur inşallah. :)
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün benim de küçük prensesimin -kızımın- doğum günü.Oniki bitti onüçüne değdi.Bugün aynı yaşa ulaşan yavrularımızın da doğum gününü kutluyor hepsinin gözlerinden öpüyorum.Rabbim herkesin çocuğunu öncelikle akıl-fikir sonrasında güzel bir ömür nasip etsin.

Çevrimdışı HASAN YİĞİT

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
31 Eki 2012 11:46:39
TEPECİK09 Öğretmenim annene Allahtan rahmet sizede bol bol sabır  dilerim.

Çevrimdışı tepecik09

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.502
  • 5.930
  • Teknoloji ve Tasarım
  • 2.502
  • 5.930
  • Teknoloji ve Tasarım
31 Eki 2012 11:53:51
Benim annem değil vefat eden öğretmenim.Rabbim anneciğime uzun ömür versin inşallah. Azrailpeşimizde zümremin annesi vefat etmiş.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
TEPECİK09 Öğretmenim annene Allahtan rahmet sizede bol bol sabır  dilerim.

Çevrimdışı culle

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4.215
  • 14.021
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 4.215
  • 14.021
  • 2. Sınıf Öğretmeni
31 Eki 2012 14:50:16
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Değerli arkadaşlar,

bu arada dünden itibaren ben de 44 yaşımı bitirmiş oldum.Aslında pek huyum değildir bu doğum günü meselelerine girmek ama sanki yaşlanıyoruz farkına varmadan ???.Belkide ondandır doğum günümü daha da fark etmem.Vurdum duymazlık yapılacak yaşları geride bıraktık ya biraz da ondandır.Bu gün benim gibi geride kalan ömrünün ilk gününü yaşayan kim varsa onlarınıda yeni yaşını kutluyor ve Allah'tan hayırlı ömürler diliyorum.Siz değerli dostlardan da dua bekliyorum sağlık ve huzur için.Selamlar ve saygılar.
Hayırlı ve sağlıklı bir ömür diliyorum değerli öğretmenim.

Çevrimdışı kedicik26

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 496
  • 3.361
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 496
  • 3.361
  • 2. Sınıf Öğretmeni
31 Eki 2012 14:57:49
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bütün eğitimhane ailesine iyi akşamlar diliyorum. yeni rütbe alan arkadaşları tebrik ederim. doğum günü olan arkadaşlara uzun ömürler dilerim.

11 gündür aranızda yoktum. hayatımda geçirebileceğim en kötü günleri geçirdim. canımdan büyük bir parça koptu. bayram öncesinde annemi kaybettim.
Yüce Rabbim kimseye böyle bir acı yaşatmasın.  :'( :'( :'(


BAŞINIZ SAĞOLSUN ÖĞRETMENİM MEKANI CENNET OLSUN ALLAH BOLCA SABIR VERSİN

Çevrimdışı kedicik26

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 496
  • 3.361
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 496
  • 3.361
  • 2. Sınıf Öğretmeni
31 Eki 2012 15:00:20
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Değerli arkadaşlar,

bu arada dünden itibaren ben de 44 yaşımı bitirmiş oldum.Aslında pek huyum değildir bu doğum günü meselelerine girmek ama sanki yaşlanıyoruz farkına varmadan ???.Belkide ondandır doğum günümü daha da fark etmem.Vurdum duymazlık yapılacak yaşları geride bıraktık ya biraz da ondandır.Bu gün benim gibi geride kalan ömrünün ilk gününü yaşayan kim varsa onlarınıda yeni yaşını kutluyor ve Allah'tan hayırlı ömürler diliyorum.Siz değerli dostlardan da dua bekliyorum sağlık ve huzur için.Selamlar ve saygılar.

DAHA NİCE DOĞUM GÜNLERİNE ÖĞRETMENİM SAĞLIKLA VE HUZURLA İNŞALLAH....

Çevrimdışı kedicik26

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 496
  • 3.361
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 496
  • 3.361
  • 2. Sınıf Öğretmeni
31 Eki 2012 15:02:04
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün benim de küçük prensesimin -kızımın- doğum günü.Oniki bitti onüçüne değdi.Bugün aynı yaşa ulaşan yavrularımızın da doğum gününü kutluyor hepsinin gözlerinden öpüyorum.Rabbim herkesin çocuğunu öncelikle akıl-fikir sonrasında güzel bir ömür nasip etsin.


PRENSESE SAĞLIKLI MUTLU VE HUZURLU UZUN BİR ÖMÜR DİLİYORUM......

Çevrimdışı 38fatma

  • Bilge Üye
  • *****
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
31 Eki 2012 15:02:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Değerli arkadaşlar,

bu arada dünden itibaren ben de 44 yaşımı bitirmiş oldum.Aslında pek huyum değildir bu doğum günü meselelerine girmek ama sanki yaşlanıyoruz farkına varmadan ???.Belkide ondandır doğum günümü daha da fark etmem.Vurdum duymazlık yapılacak yaşları geride bıraktık ya biraz da ondandır.Bu gün benim gibi geride kalan ömrünün ilk gününü yaşayan kim varsa onlarınıda yeni yaşını kutluyor ve Allah'tan hayırlı ömürler diliyorum.Siz değerli dostlardan da dua bekliyorum sağlık ve huzur için.Selamlar ve saygılar.
sağlıklı,mutlu uzun bir ömür diliyorum...

Çevrimdışı bekir7133

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.785
  • 9.881
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 3.785
  • 9.881
  • 4. Sınıf Öğretmeni
31 Eki 2012 15:04:02
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Değerli arkadaşlar,

bu arada dünden itibaren ben de 44 yaşımı bitirmiş oldum.Aslında pek huyum değildir bu doğum günü meselelerine girmek ama sanki yaşlanıyoruz farkına varmadan ???.Belkide ondandır doğum günümü daha da fark etmem.Vurdum duymazlık yapılacak yaşları geride bıraktık ya biraz da ondandır.Bu gün benim gibi geride kalan ömrünün ilk gününü yaşayan kim varsa onlarınıda yeni yaşını kutluyor ve Allah'tan hayırlı ömürler diliyorum.Siz değerli dostlardan da dua bekliyorum sağlık ve huzur için.Selamlar ve saygılar.
  Nice sağlıklı yıllara öğretmenim.

Çevrimdışı bekir7133

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.785
  • 9.881
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 3.785
  • 9.881
  • 4. Sınıf Öğretmeni
31 Eki 2012 15:04:58
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün benim de küçük prensesimin -kızımın- doğum günü.Oniki bitti onüçüne değdi.Bugün aynı yaşa ulaşan yavrularımızın da doğum gününü kutluyor hepsinin gözlerinden öpüyorum.Rabbim herkesin çocuğunu öncelikle akıl-fikir sonrasında güzel bir ömür nasip etsin.

  Kızınıza hayırlı ve uzun ömürler dilerim.

Çevrimdışı labirents

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 894
  • 7.270
  • 894
  • 7.270
31 Eki 2012 15:14:58
Aksama ne yemek yapacağımı bilmiyorum. Üzgünüm

Çevrimdışı hacile

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 30.334
  • 237.834
  • 30.334
  • 237.834
31 Eki 2012 15:43:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Değerli arkadaşlar,

bu arada dünden itibaren ben de 44 yaşımı bitirmiş oldum.Aslında pek huyum değildir bu doğum günü meselelerine girmek ama sanki yaşlanıyoruz farkına varmadan ???.Belkide ondandır doğum günümü daha da fark etmem.Vurdum duymazlık yapılacak yaşları geride bıraktık ya biraz da ondandır.Bu gün benim gibi geride kalan ömrünün ilk gününü yaşayan kim varsa onlarınıda yeni yaşını kutluyor ve Allah'tan hayırlı ömürler diliyorum.Siz değerli dostlardan da dua bekliyorum sağlık ve huzur için.Selamlar ve saygılar.

Rabbim hayırlı,sağlıklı,mutlu ve huzurlu nice yıllar nasip etsin öğretmenim.
Malesef artık yaşla birlikte çoğu şeyleri geride bırakıyoruz.

Çevrimdışı kereta

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.363
  • 5.760
  • 2.363
  • 5.760
31 Eki 2012 15:46:14
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Aksama ne yemek yapacağımı bilmiyorum. Üzgünüm

çorba,makarna,salata-yoğurt,imkan farsa kızartmada olur...:) afiyet olsun...

Çevrimdışı simsekhanife67

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.606
  • 15.114
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.606
  • 15.114
  • 1. Sınıf Öğretmeni
31 Eki 2012 17:07:45
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Değerli arkadaşlar,

bu arada dünden itibaren ben de 44 yaşımı bitirmiş oldum.Aslında pek huyum değildir bu doğum günü meselelerine girmek ama sanki yaşlanıyoruz farkına varmadan ???.Belkide ondandır doğum günümü daha da fark etmem.Vurdum duymazlık yapılacak yaşları geride bıraktık ya biraz da ondandır.Bu gün benim gibi geride kalan ömrünün ilk gününü yaşayan kim varsa onlarınıda yeni yaşını kutluyor ve Allah'tan hayırlı ömürler diliyorum.Siz değerli dostlardan da dua bekliyorum sağlık ve huzur için.Selamlar ve saygılar.
  Doğum gününüz kutlu olsun öğretmenim,sağlıklı,mutlu,huzurlu bir ömür dilerim.

Çevrimdışı sewil23

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
31 Eki 2012 17:10:08
hercaihocam doğum gününüz kutlu olsun. Daha nice yıllara

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK