Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı erkut2222

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 261
  • 7.522
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 261
  • 7.522
  • 4. Sınıf Öğretmeni
03 Kas 2012 23:57:22
Hamd
Hamd.

Rabbimin Esma-i Hüsna'sından bir kelime.

Verdikleri kadar vermediklerini de kapsamaktadır.

Rabbim herşeyin en güzelini -hayırlısını- bilir verir. Kendisine hamd edilmesi gereken tek makam Rabbim'dir. Tek ilah O'dur.

Hayırlısını istemeyi nasip eden ve etmemize izin veren Rabbimize hamd'ü senalar olsun.

Yaşantımıza hayatımıza çevirdiğimiz günden itibaren hayırlısını istemekteyiz. Önce ve tabi ki Ümmet-i Muhammed (sav) için.

Hayırlı insanlarla beraber olan hayırlı işleri yoluna koyabilirler.

Eğitim camiasında olan bizler Rabbimiz kelimesini sadece DKAB derslerine ve camilere sığdırmanın ötesinde hayatımıza taşıyacağız. Bunu yaparken de seferden sorumlu olduğumuzu, sonuçlarını ise Rabbimize bırakmaktayız.

Bizler verdiğimiz eğitimde, örnek modeli -Hz. Peygamber (sav)- hiçbir zaman aklımızdan çıkmayacağız.

Okula gitmek için evimizden çıkarken ki niyetimizde hep Allah'ın istekleri ön planda olacak. -olmalıdır.-

Hele biz birinci adımı atalım, ikinci adım kendiliğinden gelecektir. Bereketlendiricektir Ya Rabbena.

Ya Rabbi sana hamd olsun.

Ya Rabbi hayırlı olanı hayırlısı ile ver Ya Rabbi.

 
 
  03 Kasım 2012 - Cumartesi 

Çevrimdışı DERYA72

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
04 Kas 2012 00:21:59
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
karamsar olduğum için yazmıyorum ,doktor raporlu bir cümle bu :  bunun ferahlığı yok !!!
En kısa zamanda her şey yoluna girer umarım.Allah kolaylık versin.

Çevrimdışı paycicek

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.512
  • 15.215
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.512
  • 15.215
  • 1. Sınıf Öğretmeni
04 Kas 2012 02:26:20
Arıpınar öğretmenim, her zaman iyiyi düşünün, iyi olan sizin olacaktır. Kimi zaman küçücük hissederiz kendimizi, kocaman sorunların altında ezildiğimizi. Elimizden geleni yaptıktan sonra zaman ilerledikçe sıkıntılar küçücük kalır gözümüzde. Sizin ve hepimizin adına her şeyin iyisini diliyorum. Gelmiş geçmiş olsun öğretmenim.

Çevrimdışı 38fatma

  • Bilge Üye
  • *****
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
04 Kas 2012 06:19:50
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
İnsan nasıl kafayı yer 'in canlandırmasını yapıyorum bu ara ...Çok sıkıntılı bir durum yaşıyorum paylaşmak istedim .Düzenli bir yola girse ona da razıyım ama öyle bir yol yok gibi :( Çıldırmamak içten değil ! Şu dönemde ruh sağlığının önemini bir kez daha hatırladım.Allah herkese önce beden sonra ruh sağlığı versin fiziksel rahatsızlıktan kat be kat zor çünkü ayakta gezen sağlıklı görünen bir insanın hastalığını kabullenemk bile o kadar zor ki
Allah size ve sıkıntısı olan hepimize yardım etsin.gönlünüzü ferah tutun

Çevrimdışı karaliman

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 264
  • 884
  • 264
  • 884
04 Kas 2012 10:52:15
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
oğlumun öğretmeni şiddetli öksürük sonrası fenalaşmış hastanede nefes borusunun parçalandığını söyleyip ameliyat etmişler ancak operasyon başarısız geçmiş şu anda komada çok üzgünüz dualarınıza ihtiyacımız var
Allah acil şifalar versin.Dua müminin en büyük silahı ve yardımcısıdır.Dua edelim inşallah...

Çevrimdışı mavi ada ılgını

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.970
  • 8.709
  • 1.970
  • 8.709
04 Kas 2012 10:53:17
arıpınar öğretmenim Allah gönlünüze genişlik versin bazen insan sıkıntılarının asla bitmeyeceğini düşünüp daha da bunalır ve hep üst üste gelir herşey... oysa bir gün biter ama biz öyle bir kaptırmışızdır ki kendimizi sıkıntıya göre göremeyiz aydınlığı...Allah dermanı olmayan dert vermemiştir halbuki ama ne olur öğretmenim umudunuzu kaybetmeyin ve güzellikler dilemekten vazgeçmeyin mutlaka herşey yoluna girecektir siz bu sıkıntılı dönemi en az hasarla atlatın Allah yardımcınız olsun

Çevrimdışı tayper35

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 1.459
  • 4.229
  • 1.459
  • 4.229
04 Kas 2012 11:15:29
çok üzgünüm 2 ay önce birleştirilmiş sınıfa görevlendirildim.şimdi yerime başka biri atanacak. o kadar çalışma yaptım yaptığım herşeyi bırakıp normumun olduğu okula geri dönmek zorundayım.ne yapacağımı bilemiyorum...

Çevrimdışı özlemin

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.454
  • 3.988
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.454
  • 3.988
  • 4. Sınıf Öğretmeni
04 Kas 2012 11:33:55
Van'da sınıf öğretmeni olarak görev yapan Çağlar öğretmenimiz kan kanserinden hayata veda etti.Mekanın cennet olsun.Çok gençti,Allah'ın sevdiği kuluymuş.Rabbim ailesine ve sevdiklerine sabır versin.

Çevrimdışı simsekhanife67

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.606
  • 15.114
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.606
  • 15.114
  • 1. Sınıf Öğretmeni
04 Kas 2012 11:35:44
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
İnanılır gibi değil ... Bir öğretmene iyi bir şey olsa şaşardım bu ara ya yine de inanamadım bu duruma.Umarım iyileşir...

İnsan nasıl kafayı yer 'in canlandırmasını yapıyorum bu ara ...Çok sıkıntılı bir durum yaşıyorum paylaşmak istedim .Düzenli bir yola girse ona da razıyım ama öyle bir yol yok gibi :( Çıldırmamak içten değil ! Şu dönemde ruh sağlığının önemini bir kez daha hatırladım.Allah herkese önce beden sonra ruh sağlığı versin fiziksel rahatsızlıktan kat be kat zor çünkü ayakta gezen sağlıklı görünen bir insanın hastalığını kabullenemk bile o kadar zor ki
Öğretmenim,gönlünüzü ferah tutun iyi düşünün iyi olsun inşaallah,sıkıntılarınızın son bulması dileğiyle.

Çevrimdışı tayper35

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 1.459
  • 4.229
  • 1.459
  • 4.229
04 Kas 2012 11:36:38
allah rahmet eylesin
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Van'da sınıf öğretmeni olarak görev yapan Çağlar öğretmenimiz kan kanserinden hayata veda etti.Mekanın cennet olsun.Çok gençti,Allah'ın sevdiği kuluymuş.Rabbim ailesine ve sevdiklerine sabır versin.

Çevrimdışı simsekhanife67

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.606
  • 15.114
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.606
  • 15.114
  • 1. Sınıf Öğretmeni
04 Kas 2012 11:37:06
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Van'da sınıf öğretmeni olarak görev yapan Çağlar öğretmenimiz kan kanserinden hayata veda etti.Mekanın cennet olsun.Çok gençti,Allah'ın sevdiği kuluymuş.Rabbim ailesine ve sevdiklerine sabır versin.
Allah rahmet eylesin,tüm sevenlerinin başı sağolsun,sabır diliyorum.

Çevrimdışı özi67

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.058
  • 11.020
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.058
  • 11.020
  • 1. Sınıf Öğretmeni
04 Kas 2012 11:38:41
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Van'da sınıf öğretmeni olarak görev yapan Çağlar öğretmenimiz kan kanserinden hayata veda etti.Mekanın cennet olsun.Çok gençti,Allah'ın sevdiği kuluymuş.Rabbim ailesine ve sevdiklerine sabır versin.
Allah rahmet eylesin, ailesine sabır versin.

Çevrimdışı kollektif-01

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.020
  • 4.972
  • 2.020
  • 4.972
04 Kas 2012 11:45:23
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Van'da sınıf öğretmeni olarak görev yapan Çağlar öğretmenimiz kan kanserinden hayata veda etti.Mekanın cennet olsun.Çok gençti,Allah'ın sevdiği kuluymuş.Rabbim ailesine ve sevdiklerine sabır versin.

Allah rahmet eylesin.Rabbim ailesine sabırlar versin.

Çevrimdışı aybo11

  • Üye
  • *
  • 7
  • 31
  • 7
  • 31
04 Kas 2012 11:46:00
bugün çok hastayım arkadaşlar...

Çevrimdışı tayper35

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 1.459
  • 4.229
  • 1.459
  • 4.229
04 Kas 2012 11:46:45
geçmiş olsun
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün çok hastayım arkadaşlar...

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK