İnanılır gibi değil ... Bir öğretmene iyi bir şey olsa şaşardım bu ara ya yine de inanamadım bu duruma.Umarım iyileşir...
İnsan nasıl kafayı yer 'in canlandırmasını yapıyorum bu ara ...Çok sıkıntılı bir durum yaşıyorum paylaşmak istedim .Düzenli bir yola girse ona da razıyım ama öyle bir yol yok gibi
Çıldırmamak içten değil ! Şu dönemde ruh sağlığının önemini bir kez daha hatırladım.Allah herkese önce beden sonra ruh sağlığı versin fiziksel rahatsızlıktan kat be kat zor çünkü ayakta gezen sağlıklı görünen bir insanın hastalığını kabullenemk bile o kadar zor ki
Öğretmenim,gönlünüzü ferah tutun iyi düşünün iyi olsun inşaallah,sıkıntılarınızın son bulması dileğiyle.