Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı gungors

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 751
  • 1.577
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 751
  • 1.577
  • 1. Sınıf Öğretmeni
04 Kas 2012 22:34:07
ben de oyumu verdim. çok beğendim klibi

Çevrimdışı fb_rebel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
04 Kas 2012 22:44:53
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Burası yeri mi bilmiyorum ama bir öğretmen arkadaşımız TRT'nin " Haber Sizsiniz" yarışmasına katılmış. Öğrencileri ile çektiği klip "Dersler Katmer Katmer" .... Seyredip oyunuzu verebilirsiniz...

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ben de oyumu verdim.Medyada öğretmenlerimizin böyle güzel çalışmalarına yer verilmesi çok hoş :D

Çevrimdışı temmuz

  • Uzman Üye
  • *****
  • 710
  • 9.670
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 710
  • 9.670
  • 4. Sınıf Öğretmeni
04 Kas 2012 22:49:03
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Burası yeri mi bilmiyorum ama bir öğretmen arkadaşımız TRT'nin " Haber Sizsiniz" yarışmasına katılmış. Öğrencileri ile çektiği klip "Dersler Katmer Katmer" .... Seyredip oyunuzu verebilirsiniz...

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
oyumuzu verdik bakalım.

Çevrimdışı senizkarasah

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
04 Kas 2012 22:50:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Damdan düşenin halini damdan düşen bilir hesabı sizi çok iyi anlıyorum öğretmenim. İki gündür benim de çok ağrıdı. Şimdi antibiyotik kullanıyorum, perşembe günü çektireceğim inşallah. Çok geçmiş olsun öğretmenim.
Çok geçmiş olsun öğretmenim, acil şifalar dilerim..

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
04 Kas 2012 22:51:26
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Geçmiş olsun öğretmenim.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çok geçmiş olsun öğretmenim, acil şifalar dilerim..

Teşekkür ederim arkadaşlar. Diş ağrısını çeken bilir. Allah kimseye çektirmesin inşallah.

Çevrimdışı huseyinyesilot

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 12.306
  • 153.133
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 12.306
  • 153.133
  • 2. Sınıf Öğretmeni
04 Kas 2012 22:53:46
mesirmacun hocam ben de oyumu kullandım hayırlısı olur inşallah.

Çevrimdışı nedim8

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.627
  • 9.486
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 2.627
  • 9.486
  • 2. Sınıf Öğretmeni
04 Kas 2012 22:56:18
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Burası yeri mi bilmiyorum ama bir öğretmen arkadaşımız TRT'nin " Haber Sizsiniz" yarışmasına katılmış. Öğrencileri ile çektiği klip "Dersler Katmer Katmer" .... Seyredip oyunuzu verebilirsiniz...

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ben de  beğendim.Öğretmenimi  ve  öğrencilerini  kutluyorum

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
04 Kas 2012 23:20:40
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Damdan düşenin halini damdan düşen bilir hesabı sizi çok iyi anlıyorum öğretmenim. İki gündür benim de çok ağrıdı. Şimdi antibiyotik kullanıyorum, perşembe günü çektireceğim inşallah. Çok geçmiş olsun öğretmenim.
öğretmenim geçmiş olsun inşallah sıkıntı olmadan atlatırsınız

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
04 Kas 2012 23:31:51
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Burası yeri mi bilmiyorum ama bir öğretmen arkadaşımız TRT'nin " Haber Sizsiniz" yarışmasına katılmış. Öğrencileri ile çektiği klip "Dersler Katmer Katmer" .... Seyredip oyunuzu verebilirsiniz...

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ben de oy verdim çok hoş gerçekten  :)

Çevrimdışı sarizeybek

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 704
  • 665
  • Müdür Yardımcısı
  • 704
  • 665
  • Müdür Yardımcısı
05 Kas 2012 00:47:40
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Burası yeri mi bilmiyorum ama bir öğretmen arkadaşımız TRT'nin " Haber Sizsiniz" yarışmasına katılmış. Öğrencileri ile çektiği klip "Dersler Katmer Katmer" .... Seyredip oyunuzu verebilirsiniz...

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Gerçekten çok güzel olmuş. Oyumuzu verdik inşallah birinci orhan hocam olur

Çevrimdışı tepecik09

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.502
  • 5.930
  • Teknoloji ve Tasarım
  • 2.502
  • 5.930
  • Teknoloji ve Tasarım
05 Kas 2012 09:46:51
Geçmiş olsun öğretmenlerim.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Damdan düşenin halini damdan düşen bilir hesabı sizi çok iyi anlıyorum öğretmenim. İki gündür benim de çok ağrıdı. Şimdi antibiyotik kullanıyorum, perşembe günü çektireceğim inşallah. Çok geçmiş olsun öğretmenim.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
benim dişimde değil de dişetimde sorun var.ama dişim de dişetim de çok ağrıyor..size de geçmiş olsun

Çevrimdışı Derin87

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 131
  • 988
  • 131
  • 988
05 Kas 2012 14:48:42
Geçmiş olsun öğretmenlerim.

Çevrimdışı Derin87

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 131
  • 988
  • 131
  • 988
05 Kas 2012 14:50:25
Aman Allahım aktif üyelikten çalışkanlığıda atlayıp tecrübeli üye olmuşum:)))

Çevrimdışı seço58

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.343
  • 41.711
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 3.343
  • 41.711
  • 4. Sınıf Öğretmeni
05 Kas 2012 14:51:17
Geçmiş olsun öğretmenlerim.

Çevrimdışı culle

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4.215
  • 14.021
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 4.215
  • 14.021
  • 2. Sınıf Öğretmeni
05 Kas 2012 14:54:48
Hastalık çeken öğretmenlerime geçmiş olsun der, acil şifalar dilerim.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK