hocalarım sizin konunuzla tamamen ilgisiz olan bir sorunu dile getireceğim.biz iki bayan hoca doğuda bir dag köyünde görev yapıyoruz şartlarımız kötüydü ama hiç bu gece kadar kötü olmamıştı..yaklaşık 3-4 saattir silah ateş ediyorlar ve biz korkudan ölebiliriz.bugun tesadüf derste çocuklar öğretmenm dün hırsızlar azraların ahırı bastı dediler bende masumane dinledim baktım hırsız hikayeleri çoğalıyo dedim bunlar nerede yaşıyolar yukarıda mağaralar var orada yaşıyolarr mağaraları iki kişi kapıda kolluyo bide bayrak asılı dediler nasıl bayrak dedim sarı yeşil ....anladımki köylü bunların ismini hırsız takmış gelen öğrtmneler korkmasın diye ama bunlar teröristmiş meğer ..köylü kesinlikle desteklemiyo ama gizliyolar köyün adı çıkmasın diye jandarmayı aradık domuzlar için ateş ediyolarmış demiş muhtar tabi öyle der terörist var dermi adını çıkarırmı ....şimdi köylü köyde nöbet ttutyolar gelmesinler diye ....bize söyleyin şimdi biz napalım nasıl bir yol izleyelim...biz dah bu köye nasıl çıkabiliriz bu durumda.
Çok üzüldüm öğretmenim durumunuza, gerçekten çok zor o şartlarda çalışmak.. Maalesef son zamanlarda doğuda güvenlik en alt düzeyde.. Bunu dillendirmek bile suç sayılabilir ama, görünen köy kılavuz istemez.. Teröristler son zamanlarda öğretmenleri, milletvekili, bazı yetkilileri kaçırıp geri bırakıyor.. Umarım başınıza böyle birşey gelmez.. Kaçırıp bırakmalarındaki amaç bence "doğuda artık biz hakimiz, devlet burda sökmez.." mesajı vermek.. Devletin görevlilerini kaçırıp da tekrar bırakmanın ne anlamı olur ki başka

Ben hem onlara hem en çok da sizi orda sahipsiz bırakan yetkililere kızıyorum.. Neden bu son yıllarda emniyetsizlik, sahipsiz bırakma.. "Burası TC.. Kendi topraklarımızda güvenle çalışamayacaksak nerede çalışacağız

"
Güvenlik zaafiyeti olduğundan, Allah yardımcınız olsun, zarar zeval vermesin size ve öğrencilerinize..