Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı sari_lacivert

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.086
  • 13.942
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 1.086
  • 13.942
  • 3. Sınıf Öğretmeni
05 Kas 2012 23:06:34
atasay15 öğretmenim, geçmiş olsun.yazık minik bebeklere,insan kıyamıyor ama sağlığı için de çok gerekli.Umarım sorunsun bir gece ve gün atlatırsınız...

Çevrimdışı DERYA72

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
05 Kas 2012 23:27:45
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
prensesimiz bugun 6. ay aşısını aldu (4 tane) şuan ateşi yükseliyor belli aralıklarla. bu gece sürekli nöbette olacağız artık. dualarınızı esirgemeyin arkadaşlar..
Geçmiş olsun öğretmenim.Kısa sürede düşecektir.

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
05 Kas 2012 23:29:10
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
prensesimiz bugun 6. ay aşısını aldu (4 tane) şuan ateşi yükseliyor belli aralıklarla. bu gece sürekli nöbette olacağız artık. dualarınızı esirgemeyin arkadaşlar..

Geçmiş olsun öğretmenim. En kısa zamanda atlatır inşallah.

Çevrimdışı paycicek

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.512
  • 15.215
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.512
  • 15.215
  • 1. Sınıf Öğretmeni
05 Kas 2012 23:34:17
atasay15 öğretmenim geçmiş olsun, sağlıkla büyüsün bebeğiniz.

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
oğlumun öğretmenini kaybettik...
Çok ama çok üzüldüm... Nur içinde yatsın ....

Çevrimdışı viranşehir

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 341
  • 1.151
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 341
  • 1.151
  • 4. Sınıf Öğretmeni
05 Kas 2012 23:47:28
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
oğlumun öğretmenini kaybettik...
Çok üzüldüm allah rahmet etsin. nur içinde yatsın.

Çevrimdışı kızlarımcanları

  • Uzman Üye
  • *****
  • 706
  • 1.796
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 706
  • 1.796
  • 1. Sınıf Öğretmeni
06 Kas 2012 00:53:41
allah rahmet eylesin öğretmenim

Çevrimdışı zeyno86

  • Üye
  • *
  • 16
  • 28
  • 16
  • 28
06 Kas 2012 00:59:00
hocalarım sizin konunuzla tamamen ilgisiz olan bir sorunu dile getireceğim.biz iki bayan hoca doğuda bir dag köyünde görev yapıyoruz şartlarımız kötüydü ama hiç bu gece kadar kötü olmamıştı..yaklaşık 3-4 saattir silah ateş ediyorlar ve biz korkudan ölebiliriz.bugun tesadüf derste çocuklar öğretmenm dün hırsızlar azraların ahırı bastı dediler bende masumane dinledim baktım hırsız hikayeleri çoğalıyo dedim bunlar nerede yaşıyolar yukarıda mağaralar var orada yaşıyolarr mağaraları iki kişi kapıda kolluyo bide bayrak asılı dediler nasıl bayrak dedim sarı yeşil ....anladımki köylü bunların ismini hırsız takmış gelen öğrtmneler korkmasın diye ama bunlar teröristmiş meğer ..köylü kesinlikle desteklemiyo ama gizliyolar köyün adı çıkmasın diye jandarmayı aradık domuzlar için ateş ediyolarmış demiş muhtar tabi öyle der terörist var dermi adını çıkarırmı ....şimdi köylü köyde nöbet  ttutyolar gelmesinler diye ....bize söyleyin şimdi biz napalım nasıl bir yol izleyelim...biz dah bu köye nasıl çıkabiliriz bu durumda.

Çevrimdışı 38fatma

  • Bilge Üye
  • *****
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
06 Kas 2012 07:07:30
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocalarım sizin konunuzla tamamen ilgisiz olan bir sorunu dile getireceğim.biz iki bayan hoca doğuda bir dag köyünde görev yapıyoruz şartlarımız kötüydü ama hiç bu gece kadar kötü olmamıştı..yaklaşık 3-4 saattir silah ateş ediyorlar ve biz korkudan ölebiliriz.bugun tesadüf derste çocuklar öğretmenm dün hırsızlar azraların ahırı bastı dediler bende masumane dinledim baktım hırsız hikayeleri çoğalıyo dedim bunlar nerede yaşıyolar yukarıda mağaralar var orada yaşıyolarr mağaraları iki kişi kapıda kolluyo bide bayrak asılı dediler nasıl bayrak dedim sarı yeşil ....anladımki köylü bunların ismini hırsız takmış gelen öğrtmneler korkmasın diye ama bunlar teröristmiş meğer ..köylü kesinlikle desteklemiyo ama gizliyolar köyün adı çıkmasın diye jandarmayı aradık domuzlar için ateş ediyolarmış demiş muhtar tabi öyle der terörist var dermi adını çıkarırmı ....şimdi köylü köyde nöbet  ttutyolar gelmesinler diye ....bize söyleyin şimdi biz napalım nasıl bir yol izleyelim...biz dah bu köye nasıl çıkabiliriz bu durumda.
Allah yardımcınız olsun.

Çevrimdışı 38fatma

  • Bilge Üye
  • *****
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
06 Kas 2012 07:08:51
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
oğlumun öğretmenini kaybettik...
Allah rahmet etsin. nur içinde yatsın

Çevrimdışı adamın biri

  • Bilge Üye
  • *****
  • 5.187
  • 24.606
  • 5.187
  • 24.606
06 Kas 2012 07:31:39
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocalarım sizin konunuzla tamamen ilgisiz olan bir sorunu dile getireceğim.biz iki bayan hoca doğuda bir dag köyünde görev yapıyoruz şartlarımız kötüydü ama hiç bu gece kadar kötü olmamıştı..yaklaşık 3-4 saattir silah ateş ediyorlar ve biz korkudan ölebiliriz.bugun tesadüf derste çocuklar öğretmenm dün hırsızlar azraların ahırı bastı dediler bende masumane dinledim baktım hırsız hikayeleri çoğalıyo dedim bunlar nerede yaşıyolar yukarıda mağaralar var orada yaşıyolarr mağaraları iki kişi kapıda kolluyo bide bayrak asılı dediler nasıl bayrak dedim sarı yeşil ....anladımki köylü bunların ismini hırsız takmış gelen öğrtmneler korkmasın diye ama bunlar teröristmiş meğer ..köylü kesinlikle desteklemiyo ama gizliyolar köyün adı çıkmasın diye jandarmayı aradık domuzlar için ateş ediyolarmış demiş muhtar tabi öyle der terörist var dermi adını çıkarırmı ....şimdi köylü köyde nöbet  ttutyolar gelmesinler diye ....bize söyleyin şimdi biz napalım nasıl bir yol izleyelim...biz dah bu köye nasıl çıkabiliriz bu durumda.
Allah yardımcınız olsun hocam.Öğretmen camiasının en büyük kızgınlığı işte bu sebeplerden.Sahipsiz, aranmayan ve yapayalnız!
Söyleyecek çok şey var hocam da.İşte o "-da'lar" burada söylenmiyor.
Orada yaşadıklarınızı defalarca yaşadığımız için sizleri çok ama çok iyi anlıyorum.
Allah sizlerin yar ve yardımcınız olsun, canlarınızı sağ etsin.
Saygılar, selamlar hocam.

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
06 Kas 2012 07:43:51
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocalarım sizin konunuzla tamamen ilgisiz olan bir sorunu dile getireceğim.biz iki bayan hoca doğuda bir dag köyünde görev yapıyoruz şartlarımız kötüydü ama hiç bu gece kadar kötü olmamıştı..yaklaşık 3-4 saattir silah ateş ediyorlar ve biz korkudan ölebiliriz.bugun tesadüf derste çocuklar öğretmenm dün hırsızlar azraların ahırı bastı dediler bende masumane dinledim baktım hırsız hikayeleri çoğalıyo dedim bunlar nerede yaşıyolar yukarıda mağaralar var orada yaşıyolarr mağaraları iki kişi kapıda kolluyo bide bayrak asılı dediler nasıl bayrak dedim sarı yeşil ....anladımki köylü bunların ismini hırsız takmış gelen öğrtmneler korkmasın diye ama bunlar teröristmiş meğer ..köylü kesinlikle desteklemiyo ama gizliyolar köyün adı çıkmasın diye jandarmayı aradık domuzlar için ateş ediyolarmış demiş muhtar tabi öyle der terörist var dermi adını çıkarırmı ....şimdi köylü köyde nöbet  ttutyolar gelmesinler diye ....bize söyleyin şimdi biz napalım nasıl bir yol izleyelim...biz dah bu köye nasıl çıkabiliriz bu durumda.

Öğretmenim Allah yardımcınız olsun gerçekten çok zor şartlar altında çalışıyorsunuz. Allah o teröristlere akıl fikir biraz vicdan versin. Böylesine gözü dönmüşlük, vicdansızlık olmaz. Bunlar kime, neye, hangi amaca hizmet ettiklerinin farkında olamayacak kadar cahil, bilinçsiz, şuursuz, Allahtan korkmaz insanlar. Tekrardan Allah yardımcınız olsun öğretmenim.

Çevrimdışı ee283

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 361
  • 416
  • 361
  • 416
06 Kas 2012 07:50:12
Allah yardımcınız olsun

Çevrimdışı sarnıç

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 8.385
  • 127.469
  • 8.385
  • 127.469
06 Kas 2012 07:59:31
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocalarım sizin konunuzla tamamen ilgisiz olan bir sorunu dile getireceğim.biz iki bayan hoca doğuda bir dag köyünde görev yapıyoruz şartlarımız kötüydü ama hiç bu gece kadar kötü olmamıştı..yaklaşık 3-4 saattir silah ateş ediyorlar ve biz korkudan ölebiliriz.bugun tesadüf derste çocuklar öğretmenm dün hırsızlar azraların ahırı bastı dediler bende masumane dinledim baktım hırsız hikayeleri çoğalıyo dedim bunlar nerede yaşıyolar yukarıda mağaralar var orada yaşıyolarr mağaraları iki kişi kapıda kolluyo bide bayrak asılı dediler nasıl bayrak dedim sarı yeşil ....anladımki köylü bunların ismini hırsız takmış gelen öğrtmneler korkmasın diye ama bunlar teröristmiş meğer ..köylü kesinlikle desteklemiyo ama gizliyolar köyün adı çıkmasın diye jandarmayı aradık domuzlar için ateş ediyolarmış demiş muhtar tabi öyle der terörist var dermi adını çıkarırmı ....şimdi köylü köyde nöbet  ttutyolar gelmesinler diye ....bize söyleyin şimdi biz napalım nasıl bir yol izleyelim...biz dah bu köye nasıl çıkabiliriz bu durumda.

Öğretmenim Allah yardımcınız olsun. Dualarımız sizlerle...

Çevrimdışı senizkarasah

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
06 Kas 2012 08:02:32
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocalarım sizin konunuzla tamamen ilgisiz olan bir sorunu dile getireceğim.biz iki bayan hoca doğuda bir dag köyünde görev yapıyoruz şartlarımız kötüydü ama hiç bu gece kadar kötü olmamıştı..yaklaşık 3-4 saattir silah ateş ediyorlar ve biz korkudan ölebiliriz.bugun tesadüf derste çocuklar öğretmenm dün hırsızlar azraların ahırı bastı dediler bende masumane dinledim baktım hırsız hikayeleri çoğalıyo dedim bunlar nerede yaşıyolar yukarıda mağaralar var orada yaşıyolarr mağaraları iki kişi kapıda kolluyo bide bayrak asılı dediler nasıl bayrak dedim sarı yeşil ....anladımki köylü bunların ismini hırsız takmış gelen öğrtmneler korkmasın diye ama bunlar teröristmiş meğer ..köylü kesinlikle desteklemiyo ama gizliyolar köyün adı çıkmasın diye jandarmayı aradık domuzlar için ateş ediyolarmış demiş muhtar tabi öyle der terörist var dermi adını çıkarırmı ....şimdi köylü köyde nöbet  ttutyolar gelmesinler diye ....bize söyleyin şimdi biz napalım nasıl bir yol izleyelim...biz dah bu köye nasıl çıkabiliriz bu durumda.
Çok üzüldüm öğretmenim durumunuza, gerçekten çok zor o şartlarda çalışmak.. Maalesef son zamanlarda doğuda güvenlik en alt düzeyde.. Bunu dillendirmek bile suç sayılabilir ama, görünen köy kılavuz istemez.. Teröristler son zamanlarda öğretmenleri, milletvekili, bazı yetkilileri kaçırıp geri bırakıyor.. Umarım başınıza böyle birşey gelmez.. Kaçırıp bırakmalarındaki amaç bence "doğuda artık biz hakimiz, devlet burda sökmez.."  mesajı vermek.. Devletin görevlilerini kaçırıp da tekrar bırakmanın ne anlamı olur ki başka ??? Ben hem onlara hem en çok da sizi orda sahipsiz bırakan yetkililere kızıyorum.. Neden bu son yıllarda emniyetsizlik, sahipsiz bırakma.. "Burası TC.. Kendi topraklarımızda güvenle çalışamayacaksak nerede çalışacağız ???"
  Güvenlik zaafiyeti olduğundan, Allah yardımcınız olsun, zarar zeval vermesin size ve öğrencilerinize..

Çevrimdışı cansuu_04

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.517
  • 4.271
  • 1.517
  • 4.271
06 Kas 2012 08:05:18
zeyno86 öğretmenim rabbim yardımcınız olsun.Ço çok zor bir durum.Dualarımız sizinle.
mavi ada ılgını öğretmenim çok üzüldüm öğretmenimize.Allah rahmet eylesin.Rabbim yakınlarına sabır versin...

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK