fb-rebel öğretmenim, sürekli süt içmekten bıktım desem yeridir, yapı meselesi ne kadar telkin etsem kendime de başaramıyorum, sanırım zaman gerekiyor biraz da.. Sizler gibi arkadaşlarım olduktan sonra çabuk atlatırım kesin, moral oluyor

Hanife öğretmenim şşşşşşşşşş kimse duymasın
