hocam bazıları mebe haber vermeyin kimseye söylemeyin diyor bunu diyenler m.e de üst düzey yöneticiler ve biz ne yapacağımızı şaşırdık...söylesek bir dert söylemesek bin dert arafta kaldık şuan bekliyoruz ama çok korkuyoruz şaşırdık kaldık ve biz yeni ögretmenleriz çaresiziz..jandarmaya bile söyleyemiyoruz teröristlerin oldugunu onların bizim köyün etrafındaki mağaralarda yaşadığını oralarda bayraklarını astıklarını anlıyacagınız jandarmaya söylersek askerimizin zarar göreceginden ve köylünün bize zarar vereceğinden korkuyoruz...
Öğretmenim lütfen ''bazıları'' nı bırakın Allah aşkına, burada sizin can güvenliğinizi ''bazıları'' mı koruyor,bu çoluk çocuk oyuncağı bir mevzu mu?İş gayet ciddi!Bu sebeple aklın ve mantığın yolu neyse onu yapın, sizin yazdıklarınızı okuyan herkes sanırım bu sıkıntılı durumu milli eğitim müdürlüğü,kaymakamlık, valilik, jandarmayı olaydan haberdar etmenizi yadırgamaz, garipsemez ne yani bu hadiseyi kanıksamış bir vaziyette ''idare edelim'' anlayışıyla mı yaşayacaksınız hayatınızı?!