bugün öğrencimin üzerinden okul servisi geçti.kalça kemiğinde kırık çıkıklar var.amaliyattan yeni çıktı.rabbim cümlemizi kazalardan belalardan korusun.

Çok geçmiş olsun öğretmenim.Rabbim şifalar versin.Okurken bile tüylerim ürperdi.Bizim öğrencinin de ayağından geçmişti.Çok şükür ciddi sorun olmadı.
İnşallah yavrucak tez zamanda sağlığına kavuşur.Rabbim hepsini kazalardan belalardan korusun.