sabah uyandığımda köpeğimin ölmüş olduğunu gördüm...çok üzgünüm...büyük ihtimalle zehirlenmiş.bunu yapanlar insan olamaz...
Çok üzüldüm öğretmenim.. Bir cana kıymak ne kolay oldu ülkemizde..
Geçen Türklerin en eski boyuyla ilgili bir haber vardı. Moğolistan da yaşayan bu Türkler beslenmek için topladıkları bitkileri israf olmaması için üç taneyle sınırlıyorlarmış.. Bu hassaslık medenileştikçe(!) tersine dönüyor galiba..