Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı karaliman

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 264
  • 884
  • 264
  • 884
10 Kas 2012 21:22:27
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu sabah siirtte askeri helikopterimizin düşmesi sonucu 17 askerimiz şehit oldu. Rabbim mekanlarını cennet eylesin ailelerine ve milletimize sabırlar versin
Allah mekânlarını cennet etsin.Ailelerine sabır versin.VATAN SAĞOLSUN...

Çevrimdışı karaliman

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 264
  • 884
  • 264
  • 884
10 Kas 2012 21:25:28
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çok teşekkür ederim... Ama öğrencilerimi özledim ağlıyorum sürekli... şehitlerimize de çok üzüldüm :(
Çok duygusalım çok mutsuzum bugünlerde.. Yinede halime binlerce şükür :(
Şükür ve sabır en büyük nimet öğretmenim.Siz tecrübenizlede herşeyin üstesinden gelirsiniz.Pes etmek yok,mücadeleye devam...

Çevrimdışı hacile

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 30.334
  • 237.838
  • 30.334
  • 237.838
10 Kas 2012 21:31:21
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çok teşekkür ederim... Ama öğrencilerimi özledim ağlıyorum sürekli... şehitlerimize de çok üzüldüm :(
Çok duygusalım çok mutsuzum bugünlerde.. Yinede halime binlerce şükür :(

Sıkıntısız kul yoktur inanın.Onun arkasında sizi rahatlatacak bir sebep verecektir Allah.Asla ümitsiz olmayınız.Sabahsız gece ancak ölüm.Herşeyin bir çaresi,sırası var.YETER Kİ O İNANÇLA SABREDELİM...

Çevrimdışı sevooş

  • Bilge Üye
  • *****
  • 5.227
  • 18.488
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 5.227
  • 18.488
  • 4. Sınıf Öğretmeni
10 Kas 2012 21:37:24
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu sabah siirtte askeri helikopterimizin düşmesi sonucu 17 askerimiz şehit oldu. Rabbim mekanlarını cennet eylesin ailelerine ve milletimize sabırlar versin

Allah rahmet eylesin şehitlerimize,ailelere bol sabırlar versin

Çevrimdışı mislina78

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.254
  • 2.034
  • Biyoloji Öğretmeni
  • 1.254
  • 2.034
  • Biyoloji Öğretmeni
10 Kas 2012 21:39:30
 :(Tüm askerlerimize Allah'tan rahmet,kederli ailelerine başsağlığı ve sabır diliyorum.Allah şehitlerimizi efendimize komşu etsin.Mekanınız cennet olsun.Yeter bitsin artık bu terör belası.Bu evlatlar kolay yetişmiyor Allah'ım şehitlerimizin ana ve babalarına Hz.Eyüp sabrı ver bu acı karşısında,dayanma gücü ver.

Çevrimdışı 61ayşe61

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 340
  • 1.557
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 340
  • 1.557
  • 2. Sınıf Öğretmeni
10 Kas 2012 21:44:03
  Şehitlerimizin toprağı bol olsun. Rabbim rahmetini üzerlerinden eksik etmesin. Allah ailelerine sabır versin.

Çevrimdışı berke34

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 46
  • 126
  • 46
  • 126
10 Kas 2012 21:44:53
Arkadaşlar geçen burda paylaşmıştım yarışmaya katıldık diye bilmeden oldu üzüntülerin üzerine yazmışım sonradan farkettim ama konu başlığı uygun gelmişti yarışmada 1. olduk oy atan herkese teşekkürler inşallah parayı öğrencilere harcıyacağım emekleriniz boşa gitmeyecek
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Çevrimdışı DERYA72

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
10 Kas 2012 22:29:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar geçen burda paylaşmıştım yarışmaya katıldık diye bilmeden oldu üzüntülerin üzerine yazmışım sonradan farkettim ama konu başlığı uygun gelmişti yarışmada 1. olduk oy atan herkese teşekkürler inşallah parayı öğrencilere harcıyacağım emekleriniz boşa gitmeyecek
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Tebrikler öğretmenim.

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
10 Kas 2012 22:37:55
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar geçen burda paylaşmıştım yarışmaya katıldık diye bilmeden oldu üzüntülerin üzerine yazmışım sonradan farkettim ama konu başlığı uygun gelmişti yarışmada 1. olduk oy atan herkese teşekkürler inşallah parayı öğrencilere harcıyacağım emekleriniz boşa gitmeyecek
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
tebrik ederim öğretmenim,öğrencilerinizi ve sizi

Çevrimdışı gazili0606

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 6.759
  • 15.665
  • 6.759
  • 15.665
10 Kas 2012 22:41:03
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar geçen burda paylaşmıştım yarışmaya katıldık diye bilmeden oldu üzüntülerin üzerine yazmışım sonradan farkettim ama konu başlığı uygun gelmişti yarışmada 1. olduk oy atan herkese teşekkürler inşallah parayı öğrencilere harcıyacağım emekleriniz boşa gitmeyecek
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Tebrikler öğretmenim...

Çevrimdışı öğretmen 54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
10 Kas 2012 22:41:24
berke 34 öğretmenim tebrikler.

Çevrimdışı sarizeybek

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 704
  • 665
  • Müdür Yardımcısı
  • 704
  • 665
  • Müdür Yardımcısı
10 Kas 2012 22:42:05
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar geçen burda paylaşmıştım yarışmaya katıldık diye bilmeden oldu üzüntülerin üzerine yazmışım sonradan farkettim ama konu başlığı uygun gelmişti yarışmada 1. olduk oy atan herkese teşekkürler inşallah parayı öğrencilere harcıyacağım emekleriniz boşa gitmeyecek
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Tebrikler Orhan hocam

Çevrimdışı gazili0606

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 6.759
  • 15.665
  • 6.759
  • 15.665
10 Kas 2012 22:42:24
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu sabah siirtte askeri helikopterimizin düşmesi sonucu 17 askerimiz şehit oldu. Rabbim mekanlarını cennet eylesin ailelerine ve milletimize sabırlar versin

milletimizin başı sağolsun...

Çevrimdışı sarnıç

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 8.385
  • 127.469
  • 8.385
  • 127.469
10 Kas 2012 23:26:18
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar geçen burda paylaşmıştım yarışmaya katıldık diye bilmeden oldu üzüntülerin üzerine yazmışım sonradan farkettim ama konu başlığı uygun gelmişti yarışmada 1. olduk oy atan herkese teşekkürler inşallah parayı öğrencilere harcıyacağım emekleriniz boşa gitmeyecek
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Tebrikler öğretmenim.

Çevrimdışı sarnıç

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 8.385
  • 127.469
  • 8.385
  • 127.469
10 Kas 2012 23:28:59
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Okulumdan ayrıldım norm fazlasıydım ama sınıfım vardı...Cuma günü yeni okuluma başladım ama alışamayacağım sanırım çok kötüyüm :'(
Öğrencilerimi çok özledim :'(
Öğretmenim, inşallah herşey gönlünüzce olur...

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK