Çok teşekkür ederim... Ama öğrencilerimi özledim ağlıyorum sürekli... şehitlerimize de çok üzüldüm 
Çok duygusalım çok mutsuzum bugünlerde.. Yinede halime binlerce şükür 
Sıkıntısız kul yoktur inanın.Onun arkasında sizi rahatlatacak bir sebep verecektir Allah.Asla ümitsiz olmayınız.Sabahsız gece ancak ölüm.Herşeyin bir çaresi,sırası var.YETER Kİ O İNANÇLA SABREDELİM...