Okulumdan ayrıldım norm fazlasıydım ama sınıfım vardı...Cuma günü yeni okuluma başladım ama alışamayacağım sanırım çok kötüyüm
Öğrencilerimi çok özledim 
Alışırsınız öğretmenim,çok öğrencilerimizi bıraktık,çok öğrencilerimizi mezun ettik.İçimizde bu meslek aşkı olduktan sonra,yeni öğrencilere de alışıyoruz.