Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı karaliman

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 264
  • 884
  • 264
  • 884
10 Kas 2012 23:37:06
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar geçen burda paylaşmıştım yarışmaya katıldık diye bilmeden oldu üzüntülerin üzerine yazmışım sonradan farkettim ama konu başlığı uygun gelmişti yarışmada 1. olduk oy atan herkese teşekkürler inşallah parayı öğrencilere harcıyacağım emekleriniz boşa gitmeyecek
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Tebrik ederim öğretmenim...

Çevrimdışı 38fatma

  • Bilge Üye
  • *****
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
11 Kas 2012 00:00:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Okulumdan ayrıldım norm fazlasıydım ama sınıfım vardı...Cuma günü yeni okuluma başladım ama alışamayacağım sanırım çok kötüyüm :'(
Öğrencilerimi çok özledim :'(
Öğretmenim, inşallah herşey gönlünüzce olur

Çevrimdışı 38fatma

  • Bilge Üye
  • *****
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
11 Kas 2012 00:01:32
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar geçen burda paylaşmıştım yarışmaya katıldık diye bilmeden oldu üzüntülerin üzerine yazmışım sonradan farkettim ama konu başlığı uygun gelmişti yarışmada 1. olduk oy atan herkese teşekkürler inşallah parayı öğrencilere harcıyacağım emekleriniz boşa gitmeyecek
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Tebrikler öğretmenim

Çevrimdışı fb_rebel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
11 Kas 2012 00:09:14
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar geçen burda paylaşmıştım yarışmaya katıldık diye bilmeden oldu üzüntülerin üzerine yazmışım sonradan farkettim ama konu başlığı uygun gelmişti yarışmada 1. olduk oy atan herkese teşekkürler inşallah parayı öğrencilere harcıyacağım emekleriniz boşa gitmeyecek
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Tebrikler :D

Çevrimdışı temmuz

  • Uzman Üye
  • *****
  • 710
  • 9.670
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 710
  • 9.670
  • 4. Sınıf Öğretmeni
11 Kas 2012 00:10:58
 berke34 öğretmenim tebrikler.

Çevrimdışı siraçisra

  • Bilge Üye
  • *****
  • 7.065
  • 30.536
  • Zihin Eng. Öğrt.
  • 7.065
  • 30.536
  • Zihin Eng. Öğrt.
11 Kas 2012 09:08:06
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar geçen burda paylaşmıştım yarışmaya katıldık diye bilmeden oldu üzüntülerin üzerine yazmışım sonradan farkettim ama konu başlığı uygun gelmişti yarışmada 1. olduk oy atan herkese teşekkürler inşallah parayı öğrencilere harcıyacağım emekleriniz boşa gitmeyecek
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Tebrikler öğretmenim...

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
11 Kas 2012 09:14:15
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar geçen burda paylaşmıştım yarışmaya katıldık diye bilmeden oldu üzüntülerin üzerine yazmışım sonradan farkettim ama konu başlığı uygun gelmişti yarışmada 1. olduk oy atan herkese teşekkürler inşallah parayı öğrencilere harcıyacağım emekleriniz boşa gitmeyecek
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Tebrik ederim öğretmenim. Çok sevindim.

Çevrimdışı mavi ada ılgını

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.970
  • 8.709
  • 1.970
  • 8.709
11 Kas 2012 10:12:18
berke34 öğretmenim kutlarım çok sevindim

Çevrimdışı dinise

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 540
  • 2.743
  • 540
  • 2.743
11 Kas 2012 11:39:35
sukutu hayal, mutlaka alışşırsın ama zaman lazım bunun için.ben de yeni okuluma atandığımda çok zorlandım ama şimdi sanki yıllardır burdaymışım gibi.sabret güzel olacak her şey:)

Çevrimdışı simsekhanife67

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.606
  • 15.114
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.606
  • 15.114
  • 1. Sınıf Öğretmeni
11 Kas 2012 11:57:39
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Okulumdan ayrıldım norm fazlasıydım ama sınıfım vardı...Cuma günü yeni okuluma başladım ama alışamayacağım sanırım çok kötüyüm :'(
Öğrencilerimi çok özledim :'(
Alışırsınız öğretmenim,çok öğrencilerimizi bıraktık,çok öğrencilerimizi mezun ettik.İçimizde bu meslek aşkı olduktan sonra,yeni öğrencilere de alışıyoruz.

Çevrimdışı simsekhanife67

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.606
  • 15.114
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.606
  • 15.114
  • 1. Sınıf Öğretmeni
11 Kas 2012 11:59:07
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar geçen burda paylaşmıştım yarışmaya katıldık diye bilmeden oldu üzüntülerin üzerine yazmışım sonradan farkettim ama konu başlığı uygun gelmişti yarışmada 1. olduk oy atan herkese teşekkürler inşallah parayı öğrencilere harcıyacağım emekleriniz boşa gitmeyecek
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Tebrik ederim öğretmenim,burası hem sevinç hem de üzüntülerimizin paylaşıldığı yer.Daha çok sevinçli haberler duymak dileğiyle.

Çevrimdışı öznur5

  • Aktif Üye
  • **
  • 22
  • 33
  • 22
  • 33
11 Kas 2012 11:59:49
bende ilk defa 1 deyim .ne yapacağımı şaşırıyorum, çocuklar hç susmuyor

Çevrimdışı culle

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4.215
  • 14.021
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 4.215
  • 14.021
  • 2. Sınıf Öğretmeni
11 Kas 2012 13:31:31
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar geçen burda paylaşmıştım yarışmaya katıldık diye bilmeden oldu üzüntülerin üzerine yazmışım sonradan farkettim ama konu başlığı uygun gelmişti yarışmada 1. olduk oy atan herkese teşekkürler inşallah parayı öğrencilere harcıyacağım emekleriniz boşa gitmeyecek
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Tebrikler öğretmenim.

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Okulumdan ayrıldım norm fazlasıydım ama sınıfım vardı...Cuma günü yeni okuluma başladım ama alışamayacağım sanırım çok kötüyüm :'(
Öğrencilerimi çok özledim :'(
Hayırlısı olsun öğretmenim. En kısa zamanda yeni okulunuza da alışırsınız inşallah.

Çevrimdışı SAMET0711

  • B Grubu
  • 7
  • 25
  • 7
  • 25
11 Kas 2012 13:33:17
bugün bir öğrencimin düştüğünü öğrendim,hastaneye kaldırmışlar

Çevrimdışı culle

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4.215
  • 14.021
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 4.215
  • 14.021
  • 2. Sınıf Öğretmeni
11 Kas 2012 13:33:41
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bende ilk defa 1 deyim .ne yapacağımı şaşırıyorum, çocuklar hç susmuyor
Zamanla alışacaksınız öğretmenim. İlk zamanlarda bu duyguları hepimiz yaşadık.

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün bir öğrencimin düştüğünü öğrendim,hastaneye kaldırmışlar
Geçmiş olsun öğretmenim. İnşallah önemli bir sorunu yoktur öğrencinizin.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK