sabah uyandığımda köpeğimin ölmüş olduğunu gördüm...çok üzgünüm...büyük ihtimalle zehirlenmiş.bunu yapanlar insan olamaz...
İnsan sağlığına, insan canına değer verilmeyen bir ülkede, hayvan sağlığını, hayvan canını düşünmelerini beklemek sadece bir hayal öğretmenim...