Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı DERYA72

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
10 Kas 2012 18:55:05
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Okulumdan ayrıldım norm fazlasıydım ama sınıfım vardı...Cuma günü yeni okuluma başladım ama alışamayacağım sanırım çok kötüyüm :'(
Öğrencilerimi çok özledim :'(
Umarım en kısa zamanda alışırsınız.Hayırlı olsun öğretmenim.

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
10 Kas 2012 18:55:22
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Okulumdan ayrıldım norm fazlasıydım ama sınıfım vardı...Cuma günü yeni okuluma başladım ama alışamayacağım sanırım çok kötüyüm :'(
Öğrencilerimi çok özledim :'(

Hakkınızda hayırlısı olsun öğretmenim. Dilerim her şey gönlünüzce olur.

Çevrimdışı DERYA72

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
10 Kas 2012 18:57:28
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu sabah siirtte askeri helikopterimizin düşmesi sonucu 17 askerimiz şehit oldu. Rabbim mekanlarını cennet eylesin ailelerine ve milletimize sabırlar versin
Yine çok üzüldüm.Allah rahmet eylesin.Ailelerine sabır versin.

Çevrimdışı nagice

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
10 Kas 2012 19:08:58
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Okulumdan ayrıldım norm fazlasıydım ama sınıfım vardı...Cuma günü yeni okuluma başladım ama alışamayacağım sanırım çok kötüyüm :'(
Öğrencilerimi çok özledim :'(
hayırlısı olsun öğretmenim .inşallah huzurlu ve başarılı olursunuz yeni okulunuzda..

Çevrimdışı ~Sükut-u HayaL~

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.081
  • 6.760
  • 4.081
  • 6.760
10 Kas 2012 19:11:49
Çok teşekkür ederim... Ama öğrencilerimi özledim ağlıyorum sürekli... şehitlerimize de çok üzüldüm :(
Çok duygusalım çok mutsuzum bugünlerde.. Yinede halime binlerce şükür :(

Çevrimdışı Reyom

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.841
  • 9.555
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.841
  • 9.555
  • 2. Sınıf Öğretmeni
10 Kas 2012 19:34:37
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Okulumdan ayrıldım norm fazlasıydım ama sınıfım vardı...Cuma günü yeni okuluma başladım ama alışamayacağım sanırım çok kötüyüm :'(
Öğrencilerimi çok özledim :'(
Hakkınızda hayırlı olsun öğretmenim...İnşallah en kısa zamanda yeni okulunuza kavuşursunuz...

Çevrimdışı adamın biri

  • Bilge Üye
  • *****
  • 5.187
  • 24.606
  • 5.187
  • 24.606
10 Kas 2012 19:42:36
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çok teşekkür ederim... Ama öğrencilerimi özledim ağlıyorum sürekli... şehitlerimize de çok üzüldüm :(
Çok duygusalım çok mutsuzum bugünlerde.. Yinede halime binlerce şükür :(
Elbette kolay değil hocam.İnsan bir günlüğüne de olsa evinden ayrılsa evini özlüyor. Evini özleten o taş bina değil içinde yaşayan sevdiklerimiz.Bu yüzden o okul olmazsa başka okul olur diyoruz ama bizi üzen asıl konu orada bıraktıklarımız.
Yeni okulunuza kısa sürede alışmanız temennisiyle; saygılar, selamlar hocam.

Çevrimdışı ~Sükut-u HayaL~

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.081
  • 6.760
  • 4.081
  • 6.760
10 Kas 2012 19:47:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Elbette kolay değil hocam.İnsan bir günlüğüne de olsa evinden ayrılsa evini özlüyor. Evini özleten o taş bina değil içinde yaşayan sevdiklerimiz.Bu yüzden o okul olmazsa başka okul olur diyoruz ama bizi üzen asıl konu orada bıraktıklarımız.
Yeni okulunuza kısa sürede alışmanız temennisiyle; saygılar, selamlar hocam.

haklısınız öğretmenim :'( 1 Haftadır yemiyorum içmiyorum bunalıma girdim sanırım :( Hayırlısı olur inş.

Çevrimdışı ayşe07

  • Aktif Üye
  • **
  • 24
  • 28
  • 24
  • 28
10 Kas 2012 19:50:30
arkadaşlar ben alan değişikliği yaptım ilksandan ayrılıp ayrılmayacağıma bir türlü karar veremiyorum yardımcı olur musunuz

Çevrimdışı dizayn

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.180
  • 2.255
  • 1.180
  • 2.255
10 Kas 2012 19:54:15
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar ben alan değişikliği yaptım ilksandan ayrılıp ayrılmayacağıma bir türlü karar veremiyorum yardımcı olur musunuz

eğer yolun ortasına kadar gelmişseniz (16-25 yıllık öğretmenseniz ) ayrılmayın ama yolun başında iseniz (5-15 yıllık) affetmeyin ayrılın ben ayrıldım evraklarımda yerine ulaştı artık paranın yatırlılmasını bekliyorum....

Çevrimdışı dizayn

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.180
  • 2.255
  • 1.180
  • 2.255
10 Kas 2012 19:55:20
unutmadan öğretmenim 60 günlük süreniz var bu sürede başvurmamanız durumunda zaten ilksan üyesi olarak devam edeceksiniz...

Çevrimdışı ayşe07

  • Aktif Üye
  • **
  • 24
  • 28
  • 24
  • 28
10 Kas 2012 19:57:51
19 yıllık öğretmenim sanırım ayrılmamam dha avantajlı di mi ayrıca ayrılmayacağımı belirtmek için bir işlem yap
malı mıyım acaba

Çevrimdışı dizayn

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.180
  • 2.255
  • 1.180
  • 2.255
10 Kas 2012 19:59:36
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
19 yıllık öğretmenim sanırım ayrılmamam dha avantajlı di mi ayrıca ayrılmayacağımı belirtmek için bir işlem yap
malı mıyım acaba

ilksanın sitesinde duyurular kısmında var siz ayrılmak adına bir işlemde bulunmazsanız sanırım üye olarak kalıyorsunuz....

Çevrimdışı svcn-85

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4.127
  • 8.960
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 4.127
  • 8.960
  • 3. Sınıf Öğretmeni
10 Kas 2012 20:01:14
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
haklısınız öğretmenim :'( 1 Haftadır yemiyorum içmiyorum bunalıma girdim sanırım :( Hayırlısı olur inş.

Öğretmenim ben de ne sıkıntılar yaşadım bu sene.Ve hala da yaşamaktayım.Lütfen canınızı sıkmayın.Önmesiz şeyler olduğunu sonradan anlayacaksınız.Hiç sıkmayın,hiiç....

Çevrimdışı ilknuroş

  • Üye
  • *
  • 15
  • 28
  • 15
  • 28
10 Kas 2012 20:15:22
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
haklısınız öğretmenim :'( 1 Haftadır yemiyorum içmiyorum bunalıma girdim sanırım :( Hayırlısı olur inş.
kendinizi salmayın öğretmenim,herşey yoluna girer sabır,sabır

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK