Çok teşekkür ederim... Ama öğrencilerimi özledim ağlıyorum sürekli... şehitlerimize de çok üzüldüm 
Çok duygusalım çok mutsuzum bugünlerde.. Yinede halime binlerce şükür 
Elbette kolay değil hocam.İnsan bir günlüğüne de olsa evinden ayrılsa evini özlüyor. Evini özleten o taş bina değil içinde yaşayan sevdiklerimiz.Bu yüzden o okul olmazsa başka okul olur diyoruz ama bizi üzen asıl konu orada bıraktıklarımız.
Yeni okulunuza kısa sürede alışmanız temennisiyle; saygılar, selamlar hocam.