Arkadaşlar geçen burda paylaşmıştım yarışmaya katıldık diye bilmeden oldu üzüntülerin üzerine yazmışım sonradan farkettim ama konu başlığı uygun gelmişti yarışmada 1. olduk oy atan herkese teşekkürler inşallah parayı öğrencilere harcıyacağım emekleriniz boşa gitmeyecek [linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün bir öğrencimin düştüğünü öğrendim,hastaneye kaldırmışlar