Herkese hayırlı sabahlar.Bugün okula gelirken kaza yaptım.Trafik sıkışıklığında dururken bir araba öyle bir hızla vurdu ki arkadan.Arkadaşımla neye uğradığımızı şaşırdık.10 yıldır araba kullanıyorum.İlk defa başıma böyle bir şey geldi.Rabbim hepimizi korursun böyle yollarda gidip gelirken.
Geçmiş olsun hocam. Rabbim beterinden korusun.
Ablam şu an ameliyat geçiriyor.Dualarınızı esirgemeyiniz.
Ablanıza acil şifalar dilerim hacile hocam.