Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı aycan konak

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.811
  • 4.745
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 2.811
  • 4.745
  • 1. Sınıf Öğretmeni
12 Kas 2012 22:24:41
geçmiş olsun ilkayzeynep öğretmenim

rabbim ablanızın yardımcısı olsun hacile öğretmenim

erkut2222 öğretmenim başınız sağolsun rabbim kalanlarına sabır versin

başınız sağolsun bengisukoca öğretmenim

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
12 Kas 2012 22:28:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
kaç gündür çoook üzgünüm can dostum yadellerdeki annem kardeşim elim ayağım canım MEDİNE ablamın saygı değer eşi YURDAKUL hocamın ani aramızdan ayrılışı bizi perişan etti.
başınız sağolsun öğretmenim Allah sabırlar versin

Çevrimdışı karaliman

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 264
  • 884
  • 264
  • 884
12 Kas 2012 23:56:54
BENGİSUKOCA Öğretmenim başınız sağolsun.Allah tahsiratını affetsin,mekânı cennet olsun inşallah...

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
13 Kas 2012 01:09:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ablam şu an ameliyat geçiriyor.Dualarınızı esirgemeyiniz.

Geçmiş olsun öğretmenim... Allah'tan acil şifalar dilerim.

Çevrimdışı adamın biri

  • Bilge Üye
  • *****
  • 5.187
  • 24.606
  • 5.187
  • 24.606
13 Kas 2012 01:54:20
Hacile Hocam geçmiş olsun.Allah ablanıza şifalar versin.İnşallah eski sağlığına bir an önce kavuşur hocam.Şeker hastalığı zor bir hastalık.Pehriz(miş) kafaya bir şey takmadan yaşamak(mış) her insan bunları yapamıyor.İlaç-milaç kullansa da zamanla vücudu yitip bitiriyor.Allah yardımcınız olsun değerli öğretmenim..

İlkay hocam sizlerede geçmiş olsun.Cana gelmemiş hocam.Çok şükür.Rabbim daha beterinden saklasın.

Erkut222 öğretmenim,
Şehit törenleri yüreklerimizin ateş olup yandığı, ağlamam diyenlerin bile gözlerinden damlaların düştüğü çileli günlerimizden biridir.Memleketin bir ucunda bizim yüreğimiz bu kadar yanarken, sizleri tarif etmek elbette zor.
Başınız sağolsun sevgili öğretmenim.Rabbim mekanını cennet eylesin.

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
13 Kas 2012 02:01:37
İlkayzeynep öğretmenim geçmiş olsun


Erkut2222 öğretmenim başınız sağolsun rabbim kalanlarına sabır versin

Bengisukoca öğretmenim  başınız sağolsun

Çevrimdışı akkaya33

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.105
  • 12.726
  • 2.105
  • 12.726
13 Kas 2012 08:46:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Allah razı olsun dualarınız için.
Kapalı ameliyattı ama sorun çözülmemiş.İnşallah bundan sonra iyiye gider.Konu böbrek ve hiç ihmale gelmiyormuş.Hele birde şeker olunca...
Öğretmenim geçmiş olsun.Allah acil şifalar versin inşallah.

Çevrimdışı İlkayZeynep

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 708
  • 1.049
  • Müdür Yetkili
  • 708
  • 1.049
  • Müdür Yetkili
13 Kas 2012 11:57:50
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
İlkayZeynep,  geçmiş olsun, Allah beterinden saklasın.
hacile,  acil şifalar diliyorum.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Geçmiş olsun öğretmenim. Allah beterinden korusun inşallah.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çok geçmiş olsun öğretmenim
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Geçmiş olsun hocam. Rabbim beterinden korusun.
Ablanıza acil şifalar dilerim hacile hocam.
Hepinize çok teşekkür ederim arkadaşlar.Rabbim hepinizden razı olsun güzel dualarınız için. Cana geleceğine mala gelsin tabi; ama hem suçlı olup kaçması zoruma gitti. Olur sonuçta. Kötü bir haber almış olabilir.Hastası olabilir.Ama,insan bir durur. Bugün karakola gidip  ifade vereceğim. Bulunsun da başka birinin sebebi olmasın.

Çevrimdışı İlkayZeynep

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 708
  • 1.049
  • Müdür Yetkili
  • 708
  • 1.049
  • Müdür Yetkili
13 Kas 2012 12:01:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
geçmiş olsun ilkayzeynep öğretmenim

rabbim ablanızın yardımcısı olsun hacile öğretmenim

erkut2222 öğretmenim başınız sağolsun rabbim kalanlarına sabır versin

başınız sağolsun bengisukoca öğretmenim
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hacile Hocam geçmiş olsun.Allah ablanıza şifalar versin.İnşallah eski sağlığına bir an önce kavuşur hocam.Şeker hastalığı zor bir hastalık.Pehriz(miş) kafaya bir şey takmadan yaşamak(mış) her insan bunları yapamıyor.İlaç-milaç kullansa da zamanla vücudu yitip bitiriyor.Allah yardımcınız olsun değerli öğretmenim..

İlkay hocam sizlerede geçmiş olsun.Cana gelmemiş hocam.Çok şükür.Rabbim daha beterinden saklasın.

Erkut222 öğretmenim,
Şehit törenleri yüreklerimizin ateş olup yandığı, ağlamam diyenlerin bile gözlerinden damlaların düştüğü çileli günlerimizden biridir.Memleketin bir ucunda bizim yüreğimiz bu kadar yanarken, sizleri tarif etmek elbette zor.
Başınız sağolsun sevgili öğretmenim.Rabbim mekanını cennet eylesin.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
İlkayzeynep öğretmenim geçmiş olsun


Erkut2222 öğretmenim başınız sağolsun rabbim kalanlarına sabır versin

Bengisukoca öğretmenim  başınız sağolsun
Çok sağolun arkadaşlar.Rabbbim  hepimizi korusun inşallah.

Çevrimdışı İlkayZeynep

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 708
  • 1.049
  • Müdür Yetkili
  • 708
  • 1.049
  • Müdür Yetkili
13 Kas 2012 12:02:47
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ilkayzeynep öğretmenim geçmiş olsun Allah beterinden korusun
hacile öğretmenim Allah ablanıza ve tüm hastalara şifa versin
bengisukoca öğretmenim başınız sağ olsun Allah sabır versin
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
İlkayZeynep öğretmenim,geçmiş olsun

Hacile öğretmenim Allah acil şifalar versin.

BENGİSUKOCA öğretmenim başınız sağolsun.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
İlkayZeynep öğretmenim çok geçmiş olsun.

Hacile öğretmenim şu saatlerde umarım iyidir ablanız.Geçmiş olsun....

BENGİSUKOCA öğretmenim başınız sağolsun. Rabbim dayanma gücü verdin ardında kalanlara.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hacile öğetmenim ablanıza rabbim acil şifa versin.

BENGİSUKOCA öğretmenim başınız sağolsun.

İlkayZeynep öğretmenim çok geçmiş olsun.

erkut2222 öğretmenim başınız sağolsun.Tüm şehit yakınlarına Allah sabır vesin.
Çok sağolun arkadaşlar.

Çevrimdışı İlkayZeynep

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 708
  • 1.049
  • Müdür Yetkili
  • 708
  • 1.049
  • Müdür Yetkili
13 Kas 2012 12:05:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çok geçmiş olsun öğretmenim.Ülkemiz trafik kazalarında şampiyonluğu kimseye kaptırmıyor.Trafikte kendimizin dikkatli olması yetmiyor.Rabbim daha kötüsünden korusun.Herkese kazasız,belasız günler diliyorum...
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hacile öğretmenim geçmiş olsun...

İlkayZeynep öğretmenim geçmiş olsun...
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hacile öğretmenim Rabbim şifa versin.
İlkayZeynep öğretmenim geçmiş olsun.
BENGİSUKOCA öğretmenim başınız sağolsun,Rabbim sabır versin.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Başınız sağolsun öğretmenim...

Geçmiş olsun öğretmenim...

Allah acil şifalar versin öğretmenim...
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Büyük geçmiş olsun..
Hepinize çok teşekkür ederim.

Çevrimdışı yasemin ögrtmn

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 811
  • 1.650
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 811
  • 1.650
  • 1. Sınıf Öğretmeni
13 Kas 2012 12:11:32
Ayyy ay ayyy....
...
Günlerdir ayağımdaki ağrılarla cebelleşiyordum. Geçen hafta nöbetten sonra gece ağlayarak sabahı zor ettim.
...
Sabah doktora gittim. Ayak topuğundaki kas üzerinde ödem olmuş. Yani topuk dikeninin bir önceki aşaması neyseki topuk dikeni oluşmamış.
...
Gene o halde okula gittim deli gibi !
...
Bu hafta yine başladı ağrım. Öyle tuhaf ki otururken otururken ağrımaya başlıyor. Çok canım yanıyor çok.
Yine doktorda aldım soluğu. Topuktan bir iğne yaptı. İki gün raporluyum evdeyim. Ama ağrım hiç geçmedi baştan. Ağla ağla gözlerim şişti.
Hep mi böyle olacak napacağım bilmem.
Dün öğleden sonra biraz biraz rahatlamaya başladım. Bugün daha da iyiyim çok şükür.

Sizlerde de bu derdi çeken var mı arkadaşlar? Meslekten sebep hep ayakta durmanın sonuçları bunlar.

Allah yaşatmasın kimseye hastalık çok zor birşey. Mesleğe yani başlayanlara tavsiyem canınızdan kıymetli değil valla hiçbirşey benim gibi olmayın sakın arada oturmayı dinlenmeyi de bilin.

Çevrimdışı İlkayZeynep

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 708
  • 1.049
  • Müdür Yetkili
  • 708
  • 1.049
  • Müdür Yetkili
13 Kas 2012 12:12:27
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Geçmiş olsun öğretmenim.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Geçmiş olsun öğretmenim... Allah'tan acil şifalar dilerim.


Geçmiş olsun... Allah beterinden korusun.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
büyük geçmiş olsun
Çok sağolun arkadaşlar.

Çevrimdışı siraçisra

  • Bilge Üye
  • *****
  • 7.065
  • 30.536
  • Zihin Eng. Öğrt.
  • 7.065
  • 30.536
  • Zihin Eng. Öğrt.
13 Kas 2012 12:37:41
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ayyy ay ayyy....
...
Günlerdir ayağımdaki ağrılarla cebelleşiyordum. Geçen hafta nöbetten sonra gece ağlayarak sabahı zor ettim.
...
Sabah doktora gittim. Ayak topuğundaki kas üzerinde ödem olmuş. Yani topuk dikeninin bir önceki aşaması neyseki topuk dikeni oluşmamış.
...
Gene o halde okula gittim deli gibi !
...
Bu hafta yine başladı ağrım. Öyle tuhaf ki otururken otururken ağrımaya başlıyor. Çok canım yanıyor çok.
Yine doktorda aldım soluğu. Topuktan bir iğne yaptı. İki gün raporluyum evdeyim. Ama ağrım hiç geçmedi baştan. Ağla ağla gözlerim şişti.
Hep mi böyle olacak napacağım bilmem.
Dün öğleden sonra biraz biraz rahatlamaya başladım. Bugün daha da iyiyim çok şükür.

Sizlerde de bu derdi çeken var mı arkadaşlar? Meslekten sebep hep ayakta durmanın sonuçları bunlar.

Allah yaşatmasın kimseye hastalık çok zor birşey. Mesleğe yani başlayanlara tavsiyem canınızdan kıymetli değil valla hiçbirşey benim gibi olmayın sakın arada oturmayı dinlenmeyi de bilin.

Geçmiş olsun öğretmenim... Allah'tan acil şifalar dilerim.

Çevrimdışı siraçisra

  • Bilge Üye
  • *****
  • 7.065
  • 30.536
  • Zihin Eng. Öğrt.
  • 7.065
  • 30.536
  • Zihin Eng. Öğrt.
13 Kas 2012 12:39:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Allah razı olsun dualarınız için.
Kapalı ameliyattı ama sorun çözülmemiş.İnşallah bundan sonra iyiye gider.Konu böbrek ve hiç ihmale gelmiyormuş.Hele birde şeker olunca...
Acil şifalar diliyorum öğretmenim.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK