Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı tepecik09

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.502
  • 5.930
  • Teknoloji ve Tasarım
  • 2.502
  • 5.930
  • Teknoloji ve Tasarım
13 Kas 2012 13:33:25
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Köyümüzden bir arkadaşımızı helikopter kazasında şehit verdik.
Canımın hiç böyle yandığını hissetmemiştim.
Allah rahmet eylesin Mesut kardeşime.
Rabbim Cennetinde de seni 'mesut' etsin.
Dualarınızı bekliyorum.

Hepimizin başı sağolsun. Hiç birini tanımazken bu kadar derinden etkilendik. Rabbim yakınlarına bol bol sabır versin.Babaydılar,eşdiler,kardeştiler... Umarım son şehitlerimiz olarak kalırlar.

Hacile Öğretmenim Allah ablanızın yardımcısı olsun.

Çevrimdışı GÜLBAHÇE 3-a

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 338
  • 1.157
  • Müdür Yardımcısı
  • 338
  • 1.157
  • Müdür Yardımcısı
13 Kas 2012 14:05:59
1.sınıf öğretmeniyim sınıfımda ilk günden ağlayan bir öğrencim vardı.İdare bana hiç sormadan diğer şubenin öğretmeniyle görüşüp öğrenci seni istiyor diyerek alıp o sınıfa gönderdi geçen hafta şimdi çocuk o sınıfta da ağlıyormuş.Öğretmen de gitsin kendi sınıfında ağlasın demiş.bana sormadan alınan öğrenciyi geri bana yollayacaklarmış.Ben de istemiyorum dedim zümremle tartıştık üzgünüm hem de çok üzgün...

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
13 Kas 2012 14:10:08
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
1.sınıf öğretmeniyim sınıfımda ilk günden ağlayan bir öğrencim vardı.İdare bana hiç sormadan diğer şubenin öğretmeniyle görüşüp öğrenci seni istiyor diyerek alıp o sınıfa gönderdi geçen hafta şimdi çocuk o sınıfta da ağlıyormuş.Öğretmen de gitsin kendi sınıfında ağlasın demiş.bana sormadan alınan öğrenciyi geri bana yollayacaklarmış.Ben de istemiyorum dedim zümremle tartıştık üzgünüm hem de çok üzgün...

Baştan aşağı yanlışlarla dolu bir olay yaşamışsınız öğretmenim. Dilerim sorun çözülür.

Çevrimdışı GÜLBAHÇE 3-a

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 338
  • 1.157
  • Müdür Yardımcısı
  • 338
  • 1.157
  • Müdür Yardımcısı
13 Kas 2012 14:22:28
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Baştan aşağı yanlışlarla dolu bir olay yaşamışsınız öğretmenim. Dilerim sorun çözülür.
Teşekkür edrim hocam ama nasıl çözülecek zor biraz.Bakalım ne olacak.

Çevrimdışı tekmen

  • Moderatör
  • *****
  • 21.754
  • 46.929
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 21.754
  • 46.929
  • 4. Sınıf Öğretmeni
13 Kas 2012 15:11:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Köyümüzden bir arkadaşımızı helikopter kazasında şehit verdik.

Canımın hiç böyle yandığını hissetmemiştim.

Allah rahmet eylesin Mesut kardeşime.

Rabbim Cennetinde de seni 'mesut' etsin.

Dualarınızı bekliyorum.
Allah rahmet eylesin. sabırlar diliyorum.

Çevrimdışı yasemin ögrtmn

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 811
  • 1.650
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 811
  • 1.650
  • 1. Sınıf Öğretmeni
13 Kas 2012 16:05:25
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Geçmiş olsun öğretmenim... Allah'tan acil şifalar dilerim.
Sağolun hocam Allah razı olsun.

Çevrimdışı 38fatma

  • Bilge Üye
  • *****
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
13 Kas 2012 16:17:26
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ayyy ay ayyy....
...
Günlerdir ayağımdaki ağrılarla cebelleşiyordum. Geçen hafta nöbetten sonra gece ağlayarak sabahı zor ettim.
...
geçmiş olsun öğretmenim

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
13 Kas 2012 17:31:07
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ayyy ay ayyy....
...
Günlerdir ayağımdaki ağrılarla cebelleşiyordum. Geçen hafta nöbetten sonra gece ağlayarak sabahı zor ettim.
...
Sabah doktora gittim. Ayak topuğundaki kas üzerinde ödem olmuş. Yani topuk dikeninin bir önceki aşaması neyseki topuk dikeni oluşmamış.
...
Gene o halde okula gittim deli gibi !
...
Bu hafta yine başladı ağrım. Öyle tuhaf ki otururken otururken ağrımaya başlıyor. Çok canım yanıyor çok.
Yine doktorda aldım soluğu. Topuktan bir iğne yaptı. İki gün raporluyum evdeyim. Ama ağrım hiç geçmedi baştan. Ağla ağla gözlerim şişti.
Hep mi böyle olacak napacağım bilmem.
Dün öğleden sonra biraz biraz rahatlamaya başladım. Bugün daha da iyiyim çok şükür.

Sizlerde de bu derdi çeken var mı arkadaşlar? Meslekten sebep hep ayakta durmanın sonuçları bunlar.

Allah yaşatmasın kimseye hastalık çok zor birşey. Mesleğe yani başlayanlara tavsiyem canınızdan kıymetli değil valla hiçbirşey benim gibi olmayın sakın arada oturmayı dinlenmeyi de bilin.

Çok geçmiş olsun öğretmenim. Cenabı hak şifa versin.

Çevrimdışı senizkarasah

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
13 Kas 2012 18:22:06
    Yasemin öğretmenim çok geçmiş olsun.. Bende de vardı maalesef.. Öğretmenim öncelikle ortopedik ayakkabı giymelisiniz.. Topuk için olan medikallerdeki ortası delik olan topukluklardan alın, en rahatı onlar.. tedavi içinse ben Hatay'da bir özel hastanede topuk dikeni tedavisi gördüm.. Acı veren bir tedavi ama faydasını gördüm.. Radyo dalgaları ile ödemi ve topuk dikenini yok ediyorlar veya dağıtarak rahatlamanızı sağlıyorlar.. İğneli tedavide kortizon kullanıldığı için tercih etmemiştim..
  Okulumuza gelen bir masaj aleti satan kişiden de "Rositell"  adlı aleti aldım.. Hafif elektrik vererek ayağa masaj yapıyor.. Hastanede topuk dikeni tedavisindeki ağrının benzeri oluyor, tabi dozunu siz ayarlayabiliyorsunuz.. Çok memnun kaldım.. Şimdilerde topuk dikeni  ağrılarım kalmadı.. Masaj aletini artık ayağımı rahatlatmak için kullanır oldum..
 Tekrar geçmiş olsun, acil şifalar dilerim öğretmenim..

Çevrimdışı nagice

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
13 Kas 2012 18:29:49
yasemin öğretmenim çok geçmiş olsun..acil şifalar diliyorum .fazla ayakta kalmamaya dikkat edin.

Çevrimdışı simsekhanife67

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.606
  • 15.114
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.606
  • 15.114
  • 1. Sınıf Öğretmeni
13 Kas 2012 18:31:55
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ayyy ay ayyy....
...
Günlerdir ayağımdaki ağrılarla cebelleşiyordum. Geçen hafta nöbetten sonra gece ağlayarak sabahı zor ettim.
...
Sabah doktora gittim. Ayak topuğundaki kas üzerinde ödem olmuş. Yani topuk dikeninin bir önceki aşaması neyseki topuk dikeni oluşmamış.
...
Gene o halde okula gittim deli gibi !
...
Bu hafta yine başladı ağrım. Öyle tuhaf ki otururken otururken ağrımaya başlıyor. Çok canım yanıyor çok.
Yine doktorda aldım soluğu. Topuktan bir iğne yaptı. İki gün raporluyum evdeyim. Ama ağrım hiç geçmedi baştan. Ağla ağla gözlerim şişti.
Hep mi böyle olacak napacağım bilmem.
Dün öğleden sonra biraz biraz rahatlamaya başladım. Bugün daha da iyiyim çok şükür.

Sizlerde de bu derdi çeken var mı arkadaşlar? Meslekten sebep hep ayakta durmanın sonuçları bunlar.

Allah yaşatmasın kimseye hastalık çok zor birşey. Mesleğe yani başlayanlara tavsiyem canınızdan kıymetli değil valla hiçbirşey benim gibi olmayın sakın arada oturmayı dinlenmeyi de bilin.
Geçmiş olsun öğretmenim,ayak sağlığı önemli.Bedenin yükünü gün boyu çekiyorlar.Acil şifa diliyorum.

Çevrimdışı senizkarasah

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
13 Kas 2012 18:32:45
İlkayzeynep öğretmenim geçmiş olsun..

Erkut2222 ve  bengisukoca öğretmenlerim başınız sağolsun.. Mekanları cennet olsun..

Çevrimdışı paycicek

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.512
  • 15.215
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.512
  • 15.215
  • 1. Sınıf Öğretmeni
13 Kas 2012 19:03:53
Sağlık sorunu olan meslektaşlarıma acil şifalar, yakınlarını kaybeden meslektaşlarıma ise baş sağlığı diliyorum. 

Çevrimdışı AYNALI

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.284
  • 21.107
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.284
  • 21.107
  • 3. Sınıf Öğretmeni
13 Kas 2012 19:11:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ayyy ay ayyy....
...
Günlerdir ayağımdaki ağrılarla cebelleşiyordum. Geçen hafta nöbetten sonra gece ağlayarak sabahı zor ettim.
...
Sabah doktora gittim. Ayak topuğundaki kas üzerinde ödem olmuş. Yani topuk dikeninin bir önceki aşaması neyseki topuk dikeni oluşmamış.
...
Gene o halde okula gittim deli gibi !
...
Bu hafta yine başladı ağrım. Öyle tuhaf ki otururken otururken ağrımaya başlıyor. Çok canım yanıyor çok.
Yine doktorda aldım soluğu. Topuktan bir iğne yaptı. İki gün raporluyum evdeyim. Ama ağrım hiç geçmedi baştan. Ağla ağla gözlerim şişti.
Hep mi böyle olacak napacağım bilmem.
Dün öğleden sonra biraz biraz rahatlamaya başladım. Bugün daha da iyiyim çok şükür.

Sizlerde de bu derdi çeken var mı arkadaşlar? Meslekten sebep hep ayakta durmanın sonuçları bunlar.

Allah yaşatmasın kimseye hastalık çok zor birşey. Mesleğe yani başlayanlara tavsiyem canınızdan kıymetli değil valla hiçbirşey benim gibi olmayın sakın arada oturmayı dinlenmeyi de bilin.

geçmiş olsun öğretmenim mevlam sağlık versin

Çevrimdışı DERYA72

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
13 Kas 2012 19:11:41
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ayyy ay ayyy....
...
Günlerdir ayağımdaki ağrılarla cebelleşiyordum. Geçen hafta nöbetten sonra gece ağlayarak sabahı zor ettim.
...
Sabah doktora gittim. Ayak topuğundaki kas üzerinde ödem olmuş. Yani topuk dikeninin bir önceki aşaması neyseki topuk dikeni oluşmamış.
...
Gene o halde okula gittim deli gibi !
...
Bu hafta yine başladı ağrım. Öyle tuhaf ki otururken otururken ağrımaya başlıyor. Çok canım yanıyor çok.
Yine doktorda aldım soluğu. Topuktan bir iğne yaptı. İki gün raporluyum evdeyim. Ama ağrım hiç geçmedi baştan. Ağla ağla gözlerim şişti.
Hep mi böyle olacak napacağım bilmem.
Dün öğleden sonra biraz biraz rahatlamaya başladım. Bugün daha da iyiyim çok şükür.

Sizlerde de bu derdi çeken var mı arkadaşlar? Meslekten sebep hep ayakta durmanın sonuçları bunlar.

Allah yaşatmasın kimseye hastalık çok zor birşey. Mesleğe yani başlayanlara tavsiyem canınızdan kıymetli değil valla hiçbirşey benim gibi olmayın sakın arada oturmayı dinlenmeyi de bilin.
Geçmiş olsun öğretmenim.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK