Bugün aldığım güzel bir haberimi paylaşayım bende sevgili eğitimhaneli öğretmenlerimle

İlçedeki en başarılı öğretmen olarak aday gösterilmişim ve beni seçmişler..24 Kasım Öğretmenler günü dolayısıyla gerçekleşecek özel bir yemek davetinde plaket almak için davet edildim

Birleştirilmiş sınıfta çektiğim zorlukları ve vermeye çalıştığım emekleri birilerinin farketmesi beni çok mutlu etti

Hep birlikte nice başarılara...