Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı kosese

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 411
  • 1.683
  • 411
  • 1.683
13 Kas 2012 23:29:20
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
1.sınıf öğretmeniyim sınıfımda ilk günden ağlayan bir öğrencim vardı.İdare bana hiç sormadan diğer şubenin öğretmeniyle görüşüp öğrenci seni istiyor diyerek alıp o sınıfa gönderdi geçen hafta şimdi çocuk o sınıfta da ağlıyormuş.Öğretmen de gitsin kendi sınıfında ağlasın demiş.bana sormadan alınan öğrenciyi geri bana yollayacaklarmış.Ben de istemiyorum dedim zümremle tartıştık üzgünüm hem de çok üzgün...
Öğretmenim tecrübeli bir öğretmen büyüğüm bana hep derki...Veli gelir gider,öğrenci gelir gider sen okulda yine öğretmen arkadaşınla kalırsın.Kimseyle aranı bozma.Doğrudur lakin bu durum karşıdaki kişinin tutum ve davranışına da bakıyor ya.Zora kalınca başından göndermekte olmaz.Umarım sorununuz çözülür.

Çevrimdışı fb_rebel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
13 Kas 2012 23:38:28
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
1.sınıf öğretmeniyim sınıfımda ilk günden ağlayan bir öğrencim vardı.İdare bana hiç sormadan diğer şubenin öğretmeniyle görüşüp öğrenci seni istiyor diyerek alıp o sınıfa gönderdi geçen hafta şimdi çocuk o sınıfta da ağlıyormuş.Öğretmen de gitsin kendi sınıfında ağlasın demiş.bana sormadan alınan öğrenciyi geri bana yollayacaklarmış.Ben de istemiyorum dedim zümremle tartıştık üzgünüm hem de çok üzgün...
Sınıf değiştirme olayını her zaman yanlış bulmuşumdur.Geçen sene 1 okuturken diğer sınıflardan sınıf değiştirip gelen öğrenciler oldu benim sınıfıma.Bir de habersiz emrivaki gelince insan sinir oluyor.Bir kere bir veliye idare izin verince diğer velilere de istiyor

Çevrimdışı sarnıç

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 8.385
  • 127.469
  • 8.385
  • 127.469
14 Kas 2012 07:38:08
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
1.sınıf öğretmeniyim sınıfımda ilk günden ağlayan bir öğrencim vardı.İdare bana hiç sormadan diğer şubenin öğretmeniyle görüşüp öğrenci seni istiyor diyerek alıp o sınıfa gönderdi geçen hafta şimdi çocuk o sınıfta da ağlıyormuş.Öğretmen de gitsin kendi sınıfında ağlasın demiş.bana sormadan alınan öğrenciyi geri bana yollayacaklarmış.Ben de istemiyorum dedim zümremle tartıştık üzgünüm hem de çok üzgün...
Öğretmenim inşallah en kısa zamanda sorunları çözümüne ulaştırırsınız. Allah yardımcınız olsun...

Çevrimdışı liff

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4.251
  • 13.081
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 4.251
  • 13.081
  • 3. Sınıf Öğretmeni
14 Kas 2012 18:48:19
Bugün aldığım güzel bir haberimi paylaşayım bende sevgili eğitimhaneli öğretmenlerimle :)

İlçedeki en başarılı öğretmen olarak aday gösterilmişim  ve beni seçmişler..24 Kasım Öğretmenler günü dolayısıyla gerçekleşecek özel bir yemek davetinde plaket almak için davet edildim :)

Birleştirilmiş sınıfta çektiğim zorlukları ve vermeye çalıştığım emekleri birilerinin farketmesi beni çok mutlu etti :)
Hep birlikte nice başarılara...

Çevrimdışı öğretmen 54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
14 Kas 2012 18:51:23
Liff Öğretmenim tebrikler.

Çevrimiçi aliş70

  • Bilge Üye
  • *****
  • 12.951
  • 65.921
  • Özel Eğitim Öğrt.
  • 12.951
  • 65.921
  • Özel Eğitim Öğrt.
14 Kas 2012 18:52:24
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün aldığım güzel bir haberimi paylaşayım bende sevgili eğitimhaneli öğretmenlerimle :)

İlçedeki en başarılı öğretmen olarak aday gösterilmişim  ve beni seçmişler..24 Kasım Öğretmenler günü dolayısıyla gerçekleşecek özel bir yemek davetinde plaket almak için davet edildim :)

Birleştirilmiş sınıfta çektiğim zorlukları ve vermeye çalıştığım emekleri birilerinin farketmesi beni çok mutlu etti :)
Hep birlikte nice başarılara...
Kutlarım

Çevrimdışı akkaya33

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.105
  • 12.726
  • 2.105
  • 12.726
14 Kas 2012 18:54:02
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün aldığım güzel bir haberimi paylaşayım bende sevgili eğitimhaneli öğretmenlerimle :)

İlçedeki en başarılı öğretmen olarak aday gösterilmişim  ve beni seçmişler..24 Kasım Öğretmenler günü dolayısıyla gerçekleşecek özel bir yemek davetinde plaket almak için davet edildim :)

Birleştirilmiş sınıfta çektiğim zorlukları ve vermeye çalıştığım emekleri birilerinin farketmesi beni çok mutlu etti :)
Hep birlikte nice başarılara...
Tebrikler öğretmenim.

Çevrimdışı selman7071

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 911
  • 4.180
  • 911
  • 4.180
14 Kas 2012 18:54:45
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün aldığım güzel bir haberimi paylaşayım bende sevgili eğitimhaneli öğretmenlerimle :)

İlçedeki en başarılı öğretmen olarak aday gösterilmişim  ve beni seçmişler..24 Kasım Öğretmenler günü dolayısıyla gerçekleşecek özel bir yemek davetinde plaket almak için davet edildim :)

Birleştirilmiş sınıfta çektiğim zorlukları ve vermeye çalıştığım emekleri birilerinin farketmesi beni çok mutlu etti :)
Hep birlikte nice başarılara...
Tebrikler öğretmenim...

Çevrimdışı fb_rebel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
14 Kas 2012 18:59:26
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün aldığım güzel bir haberimi paylaşayım bende sevgili eğitimhaneli öğretmenlerimle :)

İlçedeki en başarılı öğretmen olarak aday gösterilmişim  ve beni seçmişler..24 Kasım Öğretmenler günü dolayısıyla gerçekleşecek özel bir yemek davetinde plaket almak için davet edildim :)

Birleştirilmiş sınıfta çektiğim zorlukları ve vermeye çalıştığım emekleri birilerinin farketmesi beni çok mutlu etti :)
Hep birlikte nice başarılara...
Tebrik ederim öğretmenim.İnşallah birileri bizi de bir gün farkeder :D

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
14 Kas 2012 19:00:26
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün aldığım güzel bir haberimi paylaşayım bende sevgili eğitimhaneli öğretmenlerimle :)

İlçedeki en başarılı öğretmen olarak aday gösterilmişim  ve beni seçmişler..24 Kasım Öğretmenler günü dolayısıyla gerçekleşecek özel bir yemek davetinde plaket almak için davet edildim :)

Birleştirilmiş sınıfta çektiğim zorlukları ve vermeye çalıştığım emekleri birilerinin farketmesi beni çok mutlu etti :)
Hep birlikte nice başarılara...

Tebrik ederim öğretmenim. Eğitimhane olarak sizinle gurur duyuyoruz.

Çevrimdışı hacile

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 30.334
  • 237.839
  • 30.334
  • 237.839
14 Kas 2012 19:02:26
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün aldığım güzel bir haberimi paylaşayım bende sevgili eğitimhaneli öğretmenlerimle :)

İlçedeki en başarılı öğretmen olarak aday gösterilmişim  ve beni seçmişler..24 Kasım Öğretmenler günü dolayısıyla gerçekleşecek özel bir yemek davetinde plaket almak için davet edildim :)

Birleştirilmiş sınıfta çektiğim zorlukları ve vermeye çalıştığım emekleri birilerinin farketmesi beni çok mutlu etti :)
Hep birlikte nice başarılara...

CANIM;tebrik ederim.Biz zaten seni öyle biliyoruz.
İnşallah nice başarılara kavuşursun.

EMEKLER ZAYİ OLMAZ.Yeter ki sabırla ve mükafatını O'ndan umarak çalışalım.

Çevrimdışı sina05

  • B Grubu
  • 6.545
  • 16.679
  • 6.545
  • 16.679
14 Kas 2012 19:03:18
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün aldığım güzel bir haberimi paylaşayım bende sevgili eğitimhaneli öğretmenlerimle :)

İlçedeki en başarılı öğretmen olarak aday gösterilmişim  ve beni seçmişler..24 Kasım Öğretmenler günü dolayısıyla gerçekleşecek özel bir yemek davetinde plaket almak için davet edildim :)

Birleştirilmiş sınıfta çektiğim zorlukları ve vermeye çalıştığım emekleri birilerinin farketmesi beni çok mutlu etti :)
Hep birlikte nice başarılara...
Tebrik ederim liff öğretmenim.. :)

Çevrimdışı mavi ada ılgını

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.970
  • 8.709
  • 1.970
  • 8.709
14 Kas 2012 19:04:21
liff öğretmenim başarınızı kutlarım çok mutlu oldum

Çevrimdışı 107325

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.868
  • 4.406
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.868
  • 4.406
  • 1. Sınıf Öğretmeni
14 Kas 2012 19:11:53
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün aldığım güzel bir haberimi paylaşayım bende sevgili eğitimhaneli öğretmenlerimle :)

İlçedeki en başarılı öğretmen olarak aday gösterilmişim  ve beni seçmişler..24 Kasım Öğretmenler günü dolayısıyla gerçekleşecek özel bir yemek davetinde plaket almak için davet edildim :)

Birleştirilmiş sınıfta çektiğim zorlukları ve vermeye çalıştığım emekleri birilerinin farketmesi beni çok mutlu etti :)
Hep birlikte nice başarılara...
maşaallah öğretmenim.tebrik ediyorum sizi.size de yakışır öğretmeim.bsi den biliyorum emeğiniz çok.tekrar tebrikler...

Çevrimdışı canegt

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.904
  • 12.101
  • 2.904
  • 12.101
14 Kas 2012 19:25:15
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün aldığım güzel bir haberimi paylaşayım bende sevgili eğitimhaneli öğretmenlerimle :)

İlçedeki en başarılı öğretmen olarak aday gösterilmişim  ve beni seçmişler..24 Kasım Öğretmenler günü dolayısıyla gerçekleşecek özel bir yemek davetinde plaket almak için davet edildim :)

Birleştirilmiş sınıfta çektiğim zorlukları ve vermeye çalıştığım emekleri birilerinin farketmesi beni çok mutlu etti :)
Hep birlikte nice başarılara...


Başarıların daim olsun Canım Öğretmenim.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK