Bugün aldığım güzel bir haberimi paylaşayım bende sevgili eğitimhaneli öğretmenlerimle İlçedeki en başarılı öğretmen olarak aday gösterilmişim ve beni seçmişler..24 Kasım Öğretmenler günü dolayısıyla gerçekleşecek özel bir yemek davetinde plaket almak için davet edildim Birleştirilmiş sınıfta çektiğim zorlukları ve vermeye çalıştığım emekleri birilerinin farketmesi beni çok mutlu etti Hep birlikte nice başarılara...
1.sınıf öğretmeniyim sınıfımda ilk günden ağlayan bir öğrencim vardı.İdare bana hiç sormadan diğer şubenin öğretmeniyle görüşüp öğrenci seni istiyor diyerek alıp o sınıfa gönderdi geçen hafta şimdi çocuk o sınıfta da ağlıyormuş.Öğretmen de gitsin kendi sınıfında ağlasın demiş.bana sormadan alınan öğrenciyi geri bana yollayacaklarmış.Ben de istemiyorum dedim zümremle tartıştık üzgünüm hem de çok üzgün...