Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı evgi-47

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 956
  • 5.487
  • 956
  • 5.487
15 Kas 2012 23:35:38
  
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
gerçekten çok üzüldüm çok yazık...
bu anlayıştan ne zaman kurtulacağız bilemem ???
 " Beşi bitirenin evlenme vakti gelmiştir"
  " Ben senin yaşındayken çocuğum olmuştu"
  " Kız çocuğunu gözü fazla açılmadan evlendirmek lazım"
  " Kızın mı var derdin var"
   "Fazla okumasına,yemesine-içmesine gerek yok; nasıl olsa el kapısına gidecek"
   gibi birilerinin işine gelecek şekilde uydurulmuş, atasözü haline gelmiş bu yargılardan  vazgeçtiğimizde,
   Boyu uzayan her kız çocuğuna yetişkin, evlenilecek kadın gözüyle bakmamayı öğrendiğimiz zaman,
   Öz evladımıza, kızımıza evde yer işgal eden fazlalık, yediği-içtiği zarar ziyan veya başlık getirecek, satılınca iyi para edecek bir mal gözüyle bakmamayı öğrendiğimizde,
   Sadece erkek bebek değil kız bebek doğumlarına da sevinmeyi, hayırlı olsun demeyi öğrendiğimiz zaman belki bu utanç haberleri de azalır..
   Tabii en önemlisi eğitim;özellikle kızların okutulması, eğitimli annelerin çoğalması gerek.

Çevrimdışı sarizeybek

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 704
  • 665
  • Müdür Yardımcısı
  • 704
  • 665
  • Müdür Yardımcısı
15 Kas 2012 23:54:42
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün biri 16 biri 17 yaşlarında olan iki kız öğrencimin birinin düğünü birinin ise kına gecesi vardı. okul bahçesine çıkıp düğün konvoyunun geçişini üzüntü içerisinde izledim. 3-4 sene önce sınıfta ders verdiğiniz yeri geldiğinde sevdiğim yeri geldiğinde kızdığım beraberce gülüp oynadığımız öğrencilerim. bugün her dakika çok üzgündüm. ne yazıkki elimizden birşey gelmiyor
Malesef kelimeler kifayetsiz kalıyor :(

Çevrimdışı çomranlılı

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 327
  • 942
  • 327
  • 942
16 Kas 2012 00:34:37
lıff öğretmenim tebrikler

Çevrimdışı çomranlılı

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 327
  • 942
  • 327
  • 942
16 Kas 2012 00:36:55
bugün biri 16 biri 17 yaşlarında olan iki kız öğrencimin birinin düğünü birinin ise kına gecesi vardı. okul bahçesine çıkıp düğün konvoyunun geçişini üzüntü içerisinde izledim. 3-4 sene önce sınıfta ders verdiğiniz yeri geldiğinde sevdiğim yeri geldiğinde kızdığım beraberce gülüp oynadığımız öğrencilerim. bugün her dakika çok üzgündüm. ne yazıkki elimizden birşey gelmiyor*kanunlarımız değişmedikçe ve cezalar caydırıcı olmadıkça daha çok görüp üzüleceğiz,complex öğretmenim. duygularınıza tamamen katılıyorum

Çevrimdışı aycan konak

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.811
  • 4.745
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 2.811
  • 4.745
  • 1. Sınıf Öğretmeni
16 Kas 2012 00:49:19
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün biri 16 biri 17 yaşlarında olan iki kız öğrencimin birinin düğünü birinin ise kına gecesi vardı. okul bahçesine çıkıp düğün konvoyunun geçişini üzüntü içerisinde izledim. 3-4 sene önce sınıfta ders verdiğiniz yeri geldiğinde sevdiğim yeri geldiğinde kızdığım beraberce gülüp oynadığımız öğrencilerim. bugün her dakika çok üzgündüm. ne yazıkki elimizden birşey gelmiyor


aynı duyguyu yıllar önce hissetmiştim sayın hocam ...4.  sınıfa giden kızımı babası okula gelip görücüsü gelecek yan köyden diye sınıftan çıkarmaya çalıştığında :(

Çevrimdışı okulönceci26

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.626
  • 18.853
  • Okul Öncesi Öğrt.
  • 3.626
  • 18.853
  • Okul Öncesi Öğrt.
16 Kas 2012 08:18:56
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün biri 16 biri 17 yaşlarında olan iki kız öğrencimin birinin düğünü birinin ise kına gecesi vardı. okul bahçesine çıkıp düğün konvoyunun geçişini üzüntü içerisinde izledim. 3-4 sene önce sınıfta ders verdiğiniz yeri geldiğinde sevdiğim yeri geldiğinde kızdığım beraberce gülüp oynadığımız öğrencilerim. bugün her dakika çok üzgündüm. ne yazıkki elimizden birşey gelmiyor

üzücü hemde çok üzücü,bazı şeyleri engelleyebilme şansımız olsaydı keşke ???

Çevrimdışı öğretmen 54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
16 Kas 2012 08:34:08
Complex öğretmenim malesef daha çocuk denecek yaşta evlenmeye zorlanıyorlar.Duygularınızı anlıyorum.

Çevrimdışı wesser

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 10.478
  • 21.240
  • Müdür Yardımcısı
  • 10.478
  • 21.240
  • Müdür Yardımcısı
16 Kas 2012 09:06:16
vee nişanlandım....

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
16 Kas 2012 09:08:42
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
vee nişanlandım....

Hayırlı olsun öğretmenim. Allah devamını erdirsin, iki cihanda mutlu eylesin.

Çevrimdışı İlkayZeynep

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 708
  • 1.049
  • Müdür Yetkili
  • 708
  • 1.049
  • Müdür Yetkili
16 Kas 2012 09:12:28
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
vee nişanlandım....
Hayırlı olsun öğretmenim.Rabbim sağlıkla,huzurla tamamına erdirir inşallah.

Çevrimdışı İlkayZeynep

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 708
  • 1.049
  • Müdür Yetkili
  • 708
  • 1.049
  • Müdür Yetkili
16 Kas 2012 09:16:15
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün biri 16 biri 17 yaşlarında olan iki kız öğrencimin birinin düğünü birinin ise kına gecesi vardı. okul bahçesine çıkıp düğün konvoyunun geçişini üzüntü içerisinde izledim. 3-4 sene önce sınıfta ders verdiğiniz yeri geldiğinde sevdiğim yeri geldiğinde kızdığım beraberce gülüp oynadığımız öğrencilerim. bugün her dakika çok üzgündüm. ne yazıkki elimizden birşey gelmiyor
O kadar emek verip güzel günlerini görmek istediğiniz öğrencilerinizi öyle görmek çok üzücü.Yıllardır değişmedi bu durum.Ve maalesef biz öğretmenleri aşıyor artık bu konu.

Çevrimdışı sna20

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 266
  • 432
  • 266
  • 432
16 Kas 2012 09:26:40
her sabah günaydınlaşarak aynı minibüse bindiğimiz simitini benimle paylaşan,minibüsün çok dolu oldugu zamanlarda ben ineyim sen bin servise yetişeceksin diyen güvenlik görevlisi ablam son günlerde görememk meraklandırıyordu beni.heralde yeri dedğişti diye düşünürken bugun ölüm haberini aldım:(
 ve buraya son 1 ayda 3.ölüm haberi yazısım:(

Çevrimdışı AYNALI

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.284
  • 21.107
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.284
  • 21.107
  • 3. Sınıf Öğretmeni
16 Kas 2012 09:30:59
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
her sabah günaydınlaşarak aynı minibüse bindiğimiz simitini benimle paylaşan,minibüsün çok dolu oldugu zamanlarda ben ineyim sen bin servise yetişeceksin diyen güvenlik görevlisi ablam son günlerde görememk meraklandırıyordu beni.heralde yeri dedğişti diye düşünürken bugun ölüm haberini aldım:(
 ve buraya son 1 ayda 3.ölüm haberi yazısım:(

başınız sağolsun öğretmenim

Çevrimdışı 107325

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.868
  • 4.406
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.868
  • 4.406
  • 1. Sınıf Öğretmeni
16 Kas 2012 09:51:56
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün biri 16 biri 17 yaşlarında olan iki kız öğrencimin birinin düğünü birinin ise kına gecesi vardı. okul bahçesine çıkıp düğün konvoyunun geçişini üzüntü içerisinde izledim. 3-4 sene önce sınıfta ders verdiğiniz yeri geldiğinde sevdiğim yeri geldiğinde kızdığım beraberce gülüp oynadığımız öğrencilerim. bugün her dakika çok üzgündüm. ne yazıkki elimizden birşey gelmiyor
bunları hep yaşadık öğretmenim.acı gerçekler bunlar.çok zeki, her zorluğu yener dediğiniz öğrenciyi zorla yiboya yerleştirirsin.zoru başardım dersin,  sevinirsin :) 1yıl sonra bir bakarsın kızlar okumaz diyen 14-15 yaşındaki abinin dediği yapılır ve kız geri döner köye.sen üzülürsün üzülürsün.kendi kendine bu çocuğun ana-babası ben kadar üzülüyormu acaba dersin ve susarsın...içindeki umutlarını yeniden yeşertmek için unutmayı denersin.

Çevrimdışı tekmen

  • Moderatör
  • *****
  • 21.754
  • 46.929
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 21.754
  • 46.929
  • 4. Sınıf Öğretmeni
16 Kas 2012 09:58:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
her sabah günaydınlaşarak aynı minibüse bindiğimiz simitini benimle paylaşan,minibüsün çok dolu oldugu zamanlarda ben ineyim sen bin servise yetişeceksin diyen güvenlik görevlisi ablam son günlerde görememk meraklandırıyordu beni.heralde yeri dedğişti diye düşünürken bugun ölüm haberini aldım:(
 ve buraya son 1 ayda 3.ölüm haberi yazısım:(
Allah rahmet eylesin.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK