32 yaşındaki kız kardeşimi tedbir amaçlı aldığı kemoterapi kürünü vücudu kaldıramadığı için 29 ekim günü kaybettik:(((
Çok üzüldüm öğretmenim, gencecikmiş.. Allah sabır versin size.. Nasıl bir tedavidir, tedbir amaçlı olduğu halde yüksek doz mu kullanıldı acaba, kaldıramadı vücudu

Allah rahmet etsin, mekanı cennet olsun..
Hastalıklarla cebelleşen tüm hastalara Allah acil şifalar versin..