Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı sevgi mert omal

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 344
  • 1.477
  • 344
  • 1.477
15 Kas 2012 18:09:53
liff öğretmenim tebrikler başarılarınızın devamını dilerim

Çevrimdışı complex

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4.489
  • 4.943
  • Müdür Yardımcısı
  • 4.489
  • 4.943
  • Müdür Yardımcısı
15 Kas 2012 18:23:18
bugün biri 16 biri 17 yaşlarında olan iki kız öğrencimin birinin düğünü birinin ise kına gecesi vardı. okul bahçesine çıkıp düğün konvoyunun geçişini üzüntü içerisinde izledim. 3-4 sene önce sınıfta ders verdiğiniz yeri geldiğinde sevdiğim yeri geldiğinde kızdığım beraberce gülüp oynadığımız öğrencilerim. bugün her dakika çok üzgündüm. ne yazıkki elimizden birşey gelmiyor

Çevrimdışı paycicek

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.512
  • 15.215
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.512
  • 15.215
  • 1. Sınıf Öğretmeni
15 Kas 2012 18:25:04
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün biri 16 biri 17 yaşlarında olan iki kız öğrencimin birinin düğünü birinin ise kına gecesi vardı. okul bahçesine çıkıp düğün konvoyunun geçişini üzüntü içerisinde izledim. 3-4 sene önce sınıfta ders verdiğiniz yeri geldiğinde sevdiğim yeri geldiğinde kızdığım beraberce gülüp oynadığımız öğrencilerim. bugün her dakika çok üzgündüm. ne yazıkki elimizden birşey gelmiyor
Üzülmekte haklısınız öğretmenim. Anadolu'nun kanayan yarası bu: Çocuk gelinler :( :( :(

Çevrimdışı evgi-47

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 956
  • 5.487
  • 956
  • 5.487
15 Kas 2012 18:29:43
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Benim Öğrencilerin Ağzı Çok Pis Bana Küfür Etmeleri beni Üzüyor
Öğrencileriniz size de mi küfür ediyor? :o Üzülmek çözüm değil hocam, başka tedbirler almanız gerekir...Velileriyle , varsa rehber öğretmenle filan görüşün. Öğrenci öğretmenin yüzüne küfredebiliyorsa nerede kaldı sınıfta öğretmenin itibarı, saygınlığı, otoritesi? :(

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
15 Kas 2012 18:35:27
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün biri 16 biri 17 yaşlarında olan iki kız öğrencimin birinin düğünü birinin ise kına gecesi vardı. okul bahçesine çıkıp düğün konvoyunun geçişini üzüntü içerisinde izledim. 3-4 sene önce sınıfta ders verdiğiniz yeri geldiğinde sevdiğim yeri geldiğinde kızdığım beraberce gülüp oynadığımız öğrencilerim. bugün her dakika çok üzgündüm. ne yazıkki elimizden birşey gelmiyor

Maalesef bu durum ülkemizin kara bir lekesi. Yıllardır kanayan yarası... Çok üzüldüm öğretmenim.

Çevrimdışı nagice

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
15 Kas 2012 18:43:28
liff öğretmenim tebrik ederim .eğitimhaneli bir üye olarak gurur duydum..başarılarınızın devamını dilerim.
böyle güzel haberlerin çoğalması dileğiyle ......

Çevrimdışı hacile

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 30.334
  • 237.839
  • 30.334
  • 237.839
15 Kas 2012 18:46:42
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün biri 16 biri 17 yaşlarında olan iki kız öğrencimin birinin düğünü birinin ise kına gecesi vardı. okul bahçesine çıkıp düğün konvoyunun geçişini üzüntü içerisinde izledim. 3-4 sene önce sınıfta ders verdiğiniz yeri geldiğinde sevdiğim yeri geldiğinde kızdığım beraberce gülüp oynadığımız öğrencilerim. bugün her dakika çok üzgündüm. ne yazıkki elimizden birşey gelmiyor

Allah akıl fikir versin.
Ana baba olmak onlara ne kadar kolay.

Çevrimdışı senizkarasah

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
15 Kas 2012 18:46:54
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün biri 16 biri 17 yaşlarında olan iki kız öğrencimin birinin düğünü birinin ise kına gecesi vardı. okul bahçesine çıkıp düğün konvoyunun geçişini üzüntü içerisinde izledim. 3-4 sene önce sınıfta ders verdiğiniz yeri geldiğinde sevdiğim yeri geldiğinde kızdığım beraberce gülüp oynadığımız öğrencilerim. bugün her dakika çok üzgündüm. ne yazıkki elimizden birşey gelmiyor
Türkiye gerçeklerinden biri.. Yıkamadık bunu hala.. Çok üzgünüm, çocuklarımız ve eğitimci olarak bizim adımıza :(

Çevrimdışı özlem8728

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 87
  • 443
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 87
  • 443
  • 2. Sınıf Öğretmeni
15 Kas 2012 18:56:20
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün aldığım güzel bir haberimi paylaşayım bende sevgili eğitimhaneli öğretmenlerimle :)

İlçedeki en başarılı öğretmen olarak aday gösterilmişim  ve beni seçmişler..24 Kasım Öğretmenler günü dolayısıyla gerçekleşecek özel bir yemek davetinde plaket almak için davet edildim :)

Birleştirilmiş sınıfta çektiğim zorlukları ve vermeye çalıştığım emekleri birilerinin farketmesi beni çok mutlu etti :)
Hep birlikte nice başarılara...
Tebrik ederim öğretmenim... :)

Çevrimdışı özlem8728

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 87
  • 443
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 87
  • 443
  • 2. Sınıf Öğretmeni
15 Kas 2012 19:05:47
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün biri 16 biri 17 yaşlarında olan iki kız öğrencimin birinin düğünü birinin ise kına gecesi vardı. okul bahçesine çıkıp düğün konvoyunun geçişini üzüntü içerisinde izledim. 3-4 sene önce sınıfta ders verdiğiniz yeri geldiğinde sevdiğim yeri geldiğinde kızdığım beraberce gülüp oynadığımız öğrencilerim. bugün her dakika çok üzgündüm. ne yazıkki elimizden birşey gelmiyor
Yazık! Değişmeyen zihniyetler...  ???

Çevrimdışı DERYA72

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
15 Kas 2012 19:10:55
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün biri 16 biri 17 yaşlarında olan iki kız öğrencimin birinin düğünü birinin ise kına gecesi vardı. okul bahçesine çıkıp düğün konvoyunun geçişini üzüntü içerisinde izledim. 3-4 sene önce sınıfta ders verdiğiniz yeri geldiğinde sevdiğim yeri geldiğinde kızdığım beraberce gülüp oynadığımız öğrencilerim. bugün her dakika çok üzgündüm. ne yazıkki elimizden birşey gelmiyor
Üzüntünüzü çok iyi anlıyorum.Buna artık bir çözüm bulmak gerekiyor.

Çevrimdışı küpşeker

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 117
  • 221
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 117
  • 221
  • 4. Sınıf Öğretmeni
15 Kas 2012 19:17:20
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Benim Öğrencilerin Ağzı Çok Pis Bana Küfür Etmeleri beni Üzüyor
Hocam biz de dua edelim inşallah düzelirler. Siz sınıftan içeri girmeden önce ayetel kürsi yi okuyun sizi korusun kötülüklerden

Çevrimdışı küpşeker

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 117
  • 221
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 117
  • 221
  • 4. Sınıf Öğretmeni
15 Kas 2012 19:19:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Öğrencileriniz size de mi küfür ediyor? :o Üzülmek çözüm değil hocam, başka tedbirler almanız gerekir...Velileriyle , varsa rehber öğretmenle filan görüşün. Öğrenci öğretmenin yüzüne küfredebiliyorsa nerede kaldı sınıfta öğretmenin itibarı, saygınlığı, otoritesi? :(
Öğretmenin itibarı falan yok ki veliler işlerine gelen şeyi gayet iyi kullanıp şikayet mahkeme boyutuna getirenler var . Ama öğrencilerin durumunun bi çözümü olmalı :(

Çevrimdışı küpşeker

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 117
  • 221
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 117
  • 221
  • 4. Sınıf Öğretmeni
15 Kas 2012 19:21:55
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün aldığım güzel bir haberimi paylaşayım bende sevgili eğitimhaneli öğretmenlerimle :)

İlçedeki en başarılı öğretmen olarak aday gösterilmişim  ve beni seçmişler..24 Kasım Öğretmenler günü dolayısıyla gerçekleşecek özel bir yemek davetinde plaket almak için davet edildim :)

Birleştirilmiş sınıfta çektiğim zorlukları ve vermeye çalıştığım emekleri birilerinin farketmesi beni çok mutlu etti :)
Hep birlikte nice başarılara...
Tebrikler hocam umarım ömrünüz boyunca etrafınızda emeklerinizi gören insanlarla karşılaşırsınız inşallah

Çevrimdışı evgi-47

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 956
  • 5.487
  • 956
  • 5.487
15 Kas 2012 19:36:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Öğretmenin itibarı falan yok ki veliler işlerine gelen şeyi gayet iyi kullanıp şikayet mahkeme boyutuna getirenler var . Ama öğrencilerin durumunun bi çözümü olmalı :(
Ne alakası var hocam? Öğretmenin ülkede itibarı olmayabilir. Bu, bizim mesleği itibarsız yapmaz, öğrenciler önünde de değersizleşmek için bir bahane değildir. Ayrıca keşke her arzumuz duayla gerçekleşse...
   Aynı şeyi öğrencileriniz size yapsa tek yapacağınız dua okuyarak sınıfa girmek mi olur? Başka yollar denemez misiniz? Ben de Besmele'siz sınıfa girmem, Ayet el Kürsi' siz evden çıkmam o ayrı...
    "Nasıl olsa itibarsızız " deyip önümüze gelene kendimizi ezdiremeyiz. Hele de emek verdiğimiz küçücük çocuklara.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK