Öğretmenin itibarı falan yok ki veliler işlerine gelen şeyi gayet iyi kullanıp şikayet mahkeme boyutuna getirenler var . Ama öğrencilerin durumunun bi çözümü olmalı
Ne alakası var hocam? Öğretmenin ülkede itibarı olmayabilir. Bu, bizim mesleği itibarsız yapmaz, öğrenciler önünde de değersizleşmek için bir bahane değildir. Ayrıca keşke her arzumuz duayla gerçekleşse...
Aynı şeyi öğrencileriniz size yapsa tek yapacağınız dua okuyarak sınıfa girmek mi olur? Başka yollar denemez misiniz? Ben de Besmele'siz sınıfa girmem, Ayet el Kürsi' siz evden çıkmam o ayrı...
"Nasıl olsa itibarsızız " deyip önümüze gelene kendimizi ezdiremeyiz. Hele de emek verdiğimiz küçücük çocuklara.