Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı Reyom

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.841
  • 9.555
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.841
  • 9.555
  • 2. Sınıf Öğretmeni
15 Kas 2012 21:07:16
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün biri 16 biri 17 yaşlarında olan iki kız öğrencimin birinin düğünü birinin ise kına gecesi vardı. okul bahçesine çıkıp düğün konvoyunun geçişini üzüntü içerisinde izledim. 3-4 sene önce sınıfta ders verdiğiniz yeri geldiğinde sevdiğim yeri geldiğinde kızdığım beraberce gülüp oynadığımız öğrencilerim. bugün her dakika çok üzgündüm. ne yazıkki elimizden birşey gelmiyor
Çok üzüldüm..Yazık bu kızlara..Kendi kızımı düşünüyorumda...Yazıklar olsun diyorum bu ailelere...Allah akıl fikir versin...

Çevrimdışı culle

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4.215
  • 14.021
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 4.215
  • 14.021
  • 2. Sınıf Öğretmeni
15 Kas 2012 21:24:18
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün biri 16 biri 17 yaşlarında olan iki kız öğrencimin birinin düğünü birinin ise kına gecesi vardı. okul bahçesine çıkıp düğün konvoyunun geçişini üzüntü içerisinde izledim. 3-4 sene önce sınıfta ders verdiğiniz yeri geldiğinde sevdiğim yeri geldiğinde kızdığım beraberce gülüp oynadığımız öğrencilerim. bugün her dakika çok üzgündüm. ne yazıkki elimizden birşey gelmiyor
Maalesef bazı bölgelerde hala aynı sorunlar devam ediyor. Üzülmekten başka da elden gelen olmuyor.

Çevrimdışı fb_rebel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
15 Kas 2012 21:28:51
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün biri 16 biri 17 yaşlarında olan iki kız öğrencimin birinin düğünü birinin ise kına gecesi vardı. okul bahçesine çıkıp düğün konvoyunun geçişini üzüntü içerisinde izledim. 3-4 sene önce sınıfta ders verdiğiniz yeri geldiğinde sevdiğim yeri geldiğinde kızdığım beraberce gülüp oynadığımız öğrencilerim. bugün her dakika çok üzgündüm. ne yazıkki elimizden birşey gelmiyor
Çok üzücü.Malesef bir Türkiye gerçeği.Sadece bizim çocukları eğitmemizle olmuyor işte bazen insan çaresiz kalıyor :(

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
15 Kas 2012 21:29:36
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün biri 16 biri 17 yaşlarında olan iki kız öğrencimin birinin düğünü birinin ise kına gecesi vardı. okul bahçesine çıkıp düğün konvoyunun geçişini üzüntü içerisinde izledim. 3-4 sene önce sınıfta ders verdiğiniz yeri geldiğinde sevdiğim yeri geldiğinde kızdığım beraberce gülüp oynadığımız öğrencilerim. bugün her dakika çok üzgündüm. ne yazıkki elimizden birşey gelmiyor

Yazık, ruhu çocuk, henüz kendisinden haberi olmayan bu çocuklar büyük bir sorumluluğun altına atılıyorlar iradeleri olmaksızın...

Çevrimdışı emine yüzgeç

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 392
  • 1.505
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 392
  • 1.505
  • 2. Sınıf Öğretmeni
15 Kas 2012 21:50:27
 Bu çocuk gelin haberlerini okuyunca bazı bölgelerimizde zamanın durduğunu, 100- 200 yıldır hiç ilerlemediğini düşünüyorum.Zihniyetin değişmemesi çok üzücü...

Çevrimdışı kinali

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 312
  • 2.778
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 312
  • 2.778
  • 1. Sınıf Öğretmeni
15 Kas 2012 22:07:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Benim Öğrencilerin Ağzı Çok Pis Bana Küfür Etmeleri beni Üzüyor
öğretmenim üzücü bir olay size kolay gelsin nacizhane bir önerim olacak: öğrencilerinizle açık açık konuşun,çalıştığınız ili yöreyi bilmem ama küfürlerin anlamlarını sorun çocuk biliyor mu? Çünkü çocuklar anlamını bilmeden söylüyorlar. Açıkladıktan sonra da sana böyle bir küfür söylense nasıl tepki verirsin diye sorun. Belki bu şekilde düzelir. Bizler öğretmeniz ve kötünün kötü olduğunu açıklayıp öğretmemiz gerekiyor.  Daha önceki yıllarda öğrencilerim arasında oluyordu küfür olayı bu şekilde açıklamalarla, nasıl tepki vermelerle toparlandılar.

Çevrimdışı sunmoonstars27

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 56
  • 79
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 56
  • 79
  • 3. Sınıf Öğretmeni
15 Kas 2012 22:17:11
Çok üzgünüm ben de .İnsanlar ve cehalet.Birbirlerine yakışmayan iki kavram.

Çevrimdışı gülümseyinnn

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.382
  • 12.029
  • 5.382
  • 12.029
15 Kas 2012 22:17:36
Küfür eden çocuğu aynanın karşısına geçirip ettiği lafları tekrar etmesini isteyin. Yüzleşmek çoğu zaman işe yarar...

Çevrimdışı ela elif yılmaz

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.346
  • 3.587
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.346
  • 3.587
  • 1. Sınıf Öğretmeni
15 Kas 2012 22:18:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün biri 16 biri 17 yaşlarında olan iki kız öğrencimin birinin düğünü birinin ise kına gecesi vardı. okul bahçesine çıkıp düğün konvoyunun geçişini üzüntü içerisinde izledim. 3-4 sene önce sınıfta ders verdiğiniz yeri geldiğinde sevdiğim yeri geldiğinde kızdığım beraberce gülüp oynadığımız öğrencilerim. bugün her dakika çok üzgündüm. ne yazıkki elimizden birşey gelmiyor
Allah akıl fikir versin insanlara yaa :(

Çevrimdışı tepecik09

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.502
  • 5.930
  • Teknoloji ve Tasarım
  • 2.502
  • 5.930
  • Teknoloji ve Tasarım
15 Kas 2012 22:34:17
Yazık ya bu nasıl bir zihniyettir ki daha çocuk denebilecek yaşta bu kadar ağır bu yükü kızlarımıza yüklemeye çalışıyorlar.Yazıklar olsun o ebeveynlere!Allah'a şükür bir kızım var.Ben O'nun evlilik yaşına geldiğinde bile evlenmesini düşündükçe kahroluyorum.Bir sihirli taş olsa da bu zihniyetteki cahillerin kafalarına birer birer çarpsa.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün biri 16 biri 17 yaşlarında olan iki kız öğrencimin birinin düğünü birinin ise kına gecesi vardı. okul bahçesine çıkıp düğün konvoyunun geçişini üzüntü içerisinde izledim. 3-4 sene önce sınıfta ders verdiğiniz yeri geldiğinde sevdiğim yeri geldiğinde kızdığım beraberce gülüp oynadığımız öğrencilerim. bugün her dakika çok üzgündüm. ne yazıkki elimizden birşey gelmiyor

Çevrimdışı karaliman

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 264
  • 884
  • 264
  • 884
15 Kas 2012 23:04:19
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün biri 16 biri 17 yaşlarında olan iki kız öğrencimin birinin düğünü birinin ise kına gecesi vardı. okul bahçesine çıkıp düğün konvoyunun geçişini üzüntü içerisinde izledim. 3-4 sene önce sınıfta ders verdiğiniz yeri geldiğinde sevdiğim yeri geldiğinde kızdığım beraberce gülüp oynadığımız öğrencilerim. bugün her dakika çok üzgündüm. ne yazıkki elimizden birşey gelmiyor
Malesef ülkemizin bir gerçeği.Çok acı.Cahil zihniyetin uydurmasıyla görenekleştirilerek günümüze kadar gelen insanlık dışı bir olay.Esefle kınıyoruz.

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
15 Kas 2012 23:07:03
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün biri 16 biri 17 yaşlarında olan iki kız öğrencimin birinin düğünü birinin ise kına gecesi vardı. okul bahçesine çıkıp düğün konvoyunun geçişini üzüntü içerisinde izledim. 3-4 sene önce sınıfta ders verdiğiniz yeri geldiğinde sevdiğim yeri geldiğinde kızdığım beraberce gülüp oynadığımız öğrencilerim. bugün her dakika çok üzgündüm. ne yazıkki elimizden birşey gelmiyor
gerçekten çok üzüldüm çok yazık...
bu anlayıştan ne zaman kurtulacağız bilemem ???

Çevrimdışı ışık46

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.655
  • 4.045
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.655
  • 4.045
  • 2. Sınıf Öğretmeni
15 Kas 2012 23:21:59
Üç tane kızım var onları kötülüklerdan koruyabilmek için uykularım kaçıyor. insanlar evlatlarını nasıl böyle harcarlar ya .

Çevrimdışı heroh

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1.791
  • 3.279
  • 1.791
  • 3.279
15 Kas 2012 23:34:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün biri 16 biri 17 yaşlarında olan iki kız öğrencimin birinin düğünü birinin ise kına gecesi vardı. okul bahçesine çıkıp düğün konvoyunun geçişini üzüntü içerisinde izledim. 3-4 sene önce sınıfta ders verdiğiniz yeri geldiğinde sevdiğim yeri geldiğinde kızdığım beraberce gülüp oynadığımız öğrencilerim. bugün her dakika çok üzgündüm. ne yazıkki elimizden birşey gelmiyor
Umarım bu tür yanlışlar biter öğretmenim...

Çevrimdışı selman7071

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 911
  • 4.180
  • 911
  • 4.180
15 Kas 2012 23:35:17
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün biri 16 biri 17 yaşlarında olan iki kız öğrencimin birinin düğünü birinin ise kına gecesi vardı. okul bahçesine çıkıp düğün konvoyunun geçişini üzüntü içerisinde izledim. 3-4 sene önce sınıfta ders verdiğiniz yeri geldiğinde sevdiğim yeri geldiğinde kızdığım beraberce gülüp oynadığımız öğrencilerim. bugün her dakika çok üzgündüm. ne yazıkki elimizden birşey gelmiyor
yazık çok yazık...insan söyleyecek söz bulamıyor öğretmenim...

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK