her sabah günaydınlaşarak aynı minibüse bindiğimiz simitini benimle paylaşan,minibüsün çok dolu oldugu zamanlarda ben ineyim sen bin servise yetişeceksin diyen güvenlik görevlisi ablam son günlerde görememk meraklandırıyordu beni.heralde yeri dedğişti diye düşünürken bugun ölüm haberini aldım:(
ve buraya son 1 ayda 3.ölüm haberi yazısım:(
Sevenlerine sabır ,size de başsağlığı dilerim.
İyi insanları çabuk yitirir olduk.
Sukut-u hayal öğretmenim geçmiş olsun acil şifalar dilerim.