vee nişanlandım....
Okulda düştüm bugün... Sıcağı sıcağına anlamadım eve geldim...Acıdan duramayınca acile gittim. Feci ezilmiş bileğim Şimdi ayağım alçıda...Siz siz olun dikkat edin.. Rabbim tüm hastalara şifa versin inş.
Yakinlarini kaybeden herkesin basi sagolsun..Allah sabir versin...Hasta olan...hasta yakini olan herkese acil sifalar diliyorum...her gecenin bir sabahi vardir elbet...Mutlulugunu paylasan herkese de mutluluklarinin daim olmasi...yepyeni mutluluklari umutlari beraberinde getirmesini diliyorum...Bugun benimde evliligimin 5.yil donumu...zaman hem cabuk geciyor...hem gecmiyor..dugunumuz sanki dun olmus gibi ama dusununce ondan sonra ne kadar cok sey yasamiz paylasmisiz...en basta gozbebegimiz Aras imiz var artik 3 yasina geldi bile...
Bugun benimde evliligimin 5.yil donumu...zaman hem cabuk geciyor...hem gecmiyor..dugunumuz sanki dun olmus gibi ama dusununce ondan sonra ne kadar cok sey yasamiz paylasmisiz...en basta gozbebegimiz Aras imiz var artik 3 yasina geldi bile...
Bu gün çok güzel bir haber aldım. Çok mutluyum